L. J. , životopis 743724
Představa o práci
Kde hledám práci
Louny + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Dejvice + 25 km ochota dojíždět Mapa Praha-Zličín + 20 km ochota dojíždět Mapa Praha-Smíchov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Pokladní Prodavač Prodejce zájezdů Recepční v cestovním ruchu Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Výživa a potraviny
září 2020 – prosinec 2020Bakalářské
Obchodní akademie Vinohradská
Obchodní akademie (Cestovní ruch)
září 2014 – červen 2018SŠ s maturitou
Praxe 7 let a 8 měsíců
GAP
Asistentka prodeje
listopad 2020 – říjen 2023 3 roky
práce na HPP (krátký/dlouhý týden) GAP Kids na Smíchově, příprava prodejny na otevření, stálá komunikace se zákazníky(zákaznický servis), přímý prodej, práce na pokladně(prodej, výměna, reklamace),příjem a výdej e-shopu(storna a vratky) a jejich evidence, péče o prodejnu, příjem a výdej zboží, provádění uzávěrky a zavření prodejny. ADMINISTRATIVA, vyřizování emailů
VERMONT Holding
Asistent prodeje
červen 2020 – říjen 2020 5 měsíců
Zákaznický servis, zpracování zboží, e-shop, práce na pokladně
Intimissimi
Obchodní asistent
březen 2020 – srpen 2020 6 měsíců
obsluha pokladny, zákaznický servis, prodejní schopnosti, péče o obchod
Camping Gaz s.r.o.
Recepční v administrativě
leden 2020 – únor 2020 2 měsíce
Plánování a organizace eventů (Teambuildingy, Vánočního večírku, apod.) Příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance. Vedení diáře nadřízeného zaměstnance. Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). Komunikace s obchodními partnery. Správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické. Aktualizace obchodních dat společnosti. Péče o návštěvy. Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. Objednávání květin, dárků pro obchodní partnery apod. Archivace dokumentů. Zajišťování kancelářských potřeb. Vykonávání dílčích administrativních prácí, obsluha kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka, ...).
PROPLUSCO CZ s.r.o
Asistentka účetní
leden 2019 – říjen 2019 10 měsíců
Výpomoc hlavní účetní s fakturami, podvojné účetnictví, starost o evidenci dokumentů, asistentská práce - zadávala jsem a přepisovala jsem data do počítače, kontrola přijatých dokumentů, vytváření tabulek v eXcel, práce s MS Office, objednávala jsem kancelářské potřeby, kopírovala a tiskla jsem podklady pro obchodní jednání
Deichmann SE
Prodavač
září 2018 – říjen 2019 1 rok a 2 měsíce
Práce na zkrácený, odpovědnost za prodejnu, objednávka zboží, zákaznický servis, práce se zbožím, proaktivní prodej, příprava, péče a výstavba dekorace v prodejně a ve výloze, práce s pokladnou, přijetí reklamací a vratek, realizace inventury, měla jsem na starost plynulý chod prodejny a dodržování stanovených kritérií od centrálního vedení.
Ipsos s.r.o
Telefonní operátorka
leden 2016 – srpen 2018 2 roky a 8 měsíců
Komunikace s klienty přes telefon nebo email, následné správné vyplnění dotazníku, jednalo se o dotazování právnických i fyzických osob na spokojenost s bankovními službami, s finančními službami, na téma veřejné mínění apod. Dále jsme měla za úkol případné nabídnutí produktu u vybraných dotazníků. Práce s PC a interními systémy společnosti.
PROPLUSCO CZ s.r.o
Sales assistant
leden 2017 – prosinec 2017 1 rok
Komunikace a péče o zákazníka, odpovědnost za prodejnu, aktivní nabízení produktů. Příprava a organizace výročních akcí v luxusních prodejnách např. GANT, Barbour, Nautica. Práce s pokladnou a interními systémy.
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Linux / BSD / Unix
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Databázové systémy
MS Access
Další programy a počítačové znalosti
účetní systém POHODA SAP NetWeaver
Kurzy
Kurz MS Office
Absolvovala jsem kurzy Wordu, Excelu, PowerPointu, Outlook, Access
červenec 2019
Školení pojištění
Naučila jsem se kompletní druhy pojištění automobilu, cestovní pojištění, pojištění majetku, připojištění, atd. V rámci školení jsem se naučila správně analyzovat potřeby zákazníka a vybrat mu to nejlepší pojištění. Dále jsem se naučila správně komunikovat s klienty.
2019
Kurz z komunikace se zákazníkem
Naučili mě jak správně využívat komunikační typologii zákazníků, mapovat přání a potřeby zákazníka, formulovat na nabídky na míru, zvládat námitky, předcházet nedorozuměním vhodnou volnou slov, budovat vztah zákazníka ke značce a produktu
listopad 2018
Kurz první pomoci
V kurzu první pomoci mě naučili, jak se zachovat v těžkých životních situacích, se kterými se můžu setkat já, nebo někdo v mé blízkosti v každodenním životě, a jak poskytnout adekvátní a včasnou první pomoc.
říjen 2018