Není foto: K. Ř.
ID 1309245

K. Ř.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Ředitel / manažer hotelu

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Slezská Univerzita v Opavě- Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Master of Bussiness Administration MBA

září 1994 – květen 2020Vysokoškolské

Praxe 16 let a 3 měsíce

Valeo - Výměníky tepla s.r.o.

Controlling -Sales Administrator

leden 2023 – dosud 1 rok a 6 měsíců

=controlling team =finance, reporting, forecasting, cash flow

Galerie - Sen, s.r.o. Prague, Czech Republic

Administrative Manager- Interim Hotel Manager

červenec 2020 – prosinec 2022 2 roky a 6 měsíců

=Administrativní manager, zastupování hotelového GM =Vedení hotelu v období Covid 19- řešení legislativy, dotační programy =Hotel jako celek- hotel, restaurace =Krizové řízení =Podpora chodu společnosti, komunikace se zahraničním majitelem a managerskou společností

CPI Hotels, a.s. Prague, Czech Republic

Operating unit Manager

srpen 2019 – duben 2020 9 měsíců

=Provozní a personální řízení Clarion Hotel Prague Old Town, člena Choice Hotels International =Odpovědnost za plnění plánu prodeje, dodržování stanoveného limitu provozních a mzdových nákladů =Odpovědnost za implementaci a dodržování standardů Choice Hotels/ CPI hotels =Rozpočet hotelu, marketingový plán hotelu, SWOT analýza, analýza konkurence =Kontrolní činnost =Koordinace hotelových oddělení =Reference- Mgr. Martina Černá, Cluster General Manager

CPI Hotels, a.s. Prague, Czech Republic

Back Office Manager

říjen 2012 – červenec 2019 6 let a 10 měsíců

=Finanční procesy - řízení a kontrola, nastavení dle finančního auditu společnosti =Fakturace - zálohové faktury, dobropisy =Pohledávky, dohadné položky =Kontrolní činnost – EOD, odpočtové položky =Denní a měsíční záznamy finančních a provozních termínů =Statistiky a výkaznictví

CPI Hotels, a.s. Prague, Czech Republic

Front Office Manager

únor 2008 – září 2012 4 roky a 8 měsíců

=Řízení recepce =Dohled na rezervační oddělení, péči o zákazníky a VIP zacházení, stížnosti zákazníků a korespondenci =Spolupráce s Revenue Manager, cenotvorba, IRS, Rate Tiger, EZYield =Choice Hotels – školení personálu, prezentace speciálních nabídek, komunikace, reporting =Nábor zaměstnanců, školení, hodnocení, mzdy, standardy školení a CPI Choice Hotels

Jazyky

němčinazačátečník

ruštinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

SAPPokročilý

Dovednosti

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Odhalování padělků- ČNB

říjen 2012

Jednání s komplikovaným klientem- Choice Hotels International

listopad 2008

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45