B. H. , životopis 683212
Představa o práci
Chci pracovat jako
Asistentka Číšník/servírka Marketingová komunikace Obchodní asistent Personalista Pracovník back office Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SZŠ Jaselská Brno
Praktická sestra
září 2018 – září 2022SŠ s maturitou
ZŠ Slovanské náměstí
bez zaměření
září 2009 – červen 2018Základní
Praxe 4 roky a 2 měsíce
Pi*********ápa
Číšník/servírka
březen 2024 – dosud 8 měsíců
Obsluha zákazníků, práce s místním systémem
ZaZa
Číšník/servírka
leden 2024 – březen 2024 3 měsíce
Obsluha zákazníků, příprava a prodej nápojů a jídla, práce s pokladním systémem Fusion
Re*****rno
Recepční v administrativě
srpen 2023 – listopad 2023 4 měsíce
odpovědnost nad průběhem pochodu kanceláře, zajištění smluvní agendy, práce s informačním systémem Realman, tvorba inzerce, akvizice nových klientů a obchodních příležitostí, spolupráce s interními týmy (obchodní a právní oddělení, oddělení finančního poradenství)
Re*****ppy
Realitní makléřka
červen 2022 – červen 2023 1 rok a 1 měsíc
odpovědnost nad průběhem prodeje nemovitostí, zajištění smluvní agendy, práce s informačním systémem Realman, home staging, budování vztahů s klienty, tvorba inzerce, akvizice nových klientů a obchodních příležitostí, spolupráce s interními týmy (obchodní a právní oddělení, oddělení finančního poradenství), pravidelný report vedení společnosti
OK*********.o.
Asistentka obchodního ředitele
březen 2022 – listopad 2022 9 měsíců
administrativní podpora obchodního ředitele (třídění, evidence, rozdělování a archivace dokumentů, smluv, vystavování faktur apod.), práce s firemním informačním systémem, komunikace napříč společností, report vedení společnosti
Ce*********trc
Pečovatelka
září 2021 – únor 2022 6 měsíců
péče o svěřené klienty, příprava a podávání stravy, zajištění nákupu a potřebné hygieny, psychická podpora, práce v interním informačním systému
Be*********.o.
Pracovník back office
červen 2021 – září 2021 4 měsíce
Příprava podkladů pro fakturaci, zajištění dohledání špatně směrovaných plateb, vyřizování reklamací od klientů a zabezpečpečení další činnosti pro podporu ostatních oddělení společnosti včetně evidence všech provedených operací.
IQ*********tví
Telefonní operátorka
leden 2021 – srpen 2021 8 měsíců
aktivní nabídka produktů z energetického trhu, zprostředkování prodeje, spolupráce s interními obchodními týmy
Ca*******nak
Servírka
červenec 2019 – prosinec 2019 6 měsíců
příprava a prodej nápojů, práce s pokladním systémem
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Kurzy
CREATE 21 - kurz realitního zprostředkování
leden 2023
INPROV - masérský rekvalifikační kurz
říjen 2021