P. S. , životopis 1263683
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR Business Partner HR konzultant Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Pracovník call centra Regionální obchodní manažer Specialista pro rozvoj a vzdělání Trenér obchodních dovedností Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Cambridge Business School
MBA - Krizový management
2022 – 2024Vyšší odborné
Gymnázium Písnická
Obecná příprava
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 1 měsíc
OSVČ
Beautiful Company s.r.o.
květen 2024 – dosud 7 měsíců
Rozvoj strategie prodejních technik a péče o zákazníka, nábor nováčků, vedení pohovorů, školení a další aktivity dle aktuálních potřeb firmy.
Un*******.o.
Call center manager
2015 – 2023 8 let a 6 měsíců
Vybudování olomoucké pobočky a následné kompletní zastřešení jejího chodu. Nábor zaměstnanců a s tím spojená HR administrativa. Zodpovědnost za finanční výsledky pobočky, pravidelný reporting, prezentace vývojových grafů. Tvorba call scrtiptů, prodejních strategií, vedení a coaching Team Leaderů, školení telefonních konzultantů na jednotlivé produkty a prodejní dovednosti, zpětná vazba k obchodním případům. Komunikace s obchodními partnery a udržování dlouhodobých obchodních vztahů s manažery společností T-Mobile, MND, MBank, NaturaMed Pharmaceuticals a další. Společné nastavování dlouhodobých cílů a motivačních programů. Evidence docházky, příprava podkladů pro mzdy. Zajištění chodu pobočky po technické stránce - hlášení a zajištění drobných oprav, kontrola úklidu, apod. 07/2019 pobočku odkoupila společnost Conectart a.s. a zároveň bylo zahájeno čerpání MD / RD. Tento časový úsek byl využit ke zvýšení kvalifikace a rozvoji odborných dovedností, prostřednictvím studia Krizového managementu.
Ra*****.s.
Head of Telesales Department
2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců
Komunikace s obchodními partnery a udržování dlouhodobých obchodních vztahů s manažery společností T-Mobile, Citibank, Mediaservis, Mladá fronta DNES, GTS Novera, UPC, Ufon a další. Nastavování podmínek pro spolupráci a kompletní zastřešení svěřených pilotních i dlouhodobých projektů. Tvorba call skriptů prodejních i verifikačních, příprava a správa samotného CRM, příprava databází pro import do CRM, školení Supervisorů a Team leaderů, dohled nad školením stávajících operátorů a nováčků, participace při náboru. Kontrola a řízení kvality a produktivity prodeje, motivační meetingy, reporting a prezentace výsledků top managamentu a obchodním partnerům. Zodpovědnost a dohled nad oddělením Kvality, zastřešující Verifikaci a Back office. Nastavování cílů a tvorba bonusových schémat jak pro operátory Telesales, tak pro Team Leadery a Supervisory, příprava podkladů pro mzdy.
Ra*****.s.
Account & Quality Manager
2007 – 2012 5 let a 6 měsíců
Manažer procesů a kvality Telesales oddělení. Vybudování a vedení nového týmu oddělení kvality, zajišťujícího podporu a kontrolu oddělení Telesales. Komunikace s obchodními partnery a následná implementace požadavků do procesu, podávání zpětné vazby a reporting. Ve spolupráci se Supervisory Telesales pravidelný monitoring kvality hovorů, prodejních výsledků, rozbory provozních ukazatelů a vytváření návrhů a postupů pro dosažení daných cílů, participace při nastavování KPI a SLA. Příprava a realizace školení nových informací, produktů a procesů pro Team leadery a Supervisory. Příprava a realizace pravidelného testování agentů a jeho vyhodnocování. Spolupráce s externími kurýrními sítěmi a jejich kontrola. Pravidelný reporting top managementu o dosažených výsledcích.
Op*****.s.
Supervisor týmů data entry a verifikace
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za plnění plánů svěřeného týmu, s tím spojené sledování a vyhodnocování provozních ukazatelů ( KPI, PLT, SLT, IQ, EQ ) a v případě potřeby přijetí odpovídajících opatření. Spolupráce s oddělením HR při náborech a plánování pravidelných vzdělávacích akcích, školení nováčků, zajištění rozvoje a tréninku dle potřeb jednotlivců a týmu. Sledování správnosti a efektivity nastavených procesů, poskytování zpětné vazby o případných nedostatcích a návrhy změn pro zajištění správnosti, funkčnosti a zvýšení efektivity daného procesu, spolupráce napříč odděleními. Nastavování a vyhodnocování bonusů podřízeným, reporting managerovi oddělení a jeho zástup v nepřítomnosti.
Op*****.s.
Team Leader týmu verifikace
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
Asistence Supervisorovi týmu - náslechy hovorů a hodnocení kvality, předávání zpětné vazby (koučing), vytváření pozitivní pracovní atmosféry, podpora aktivit členů týmu, návrhy změn vedoucí ke splnění stanovených cílů, spolupráce při plánování pravidelných vzdělávacích akcí. Spolupráce se členy ostatních oddělení při přípravě informací, produktů a procesů. Zástup Supervisora v nepřítomnosti.
Op*****.s.
Specialista projektu Český Telecom ISDN/ADSL
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky, nastavování nestandardních řešení v komplikovanějších případech, komunikace s verifikačním oddělením Českého Telecomu, předávání zpětné vazby obchodním zástupcům a jejich managerům, fyzické i elektronické zpracování smluv, reporting svěřené klientely.
Op*****.s.
Customer Service Professional
2003 – 2004 1 rok a 6 měsíců
Komunikace s obchodními zástupci, zadávání smluv do systému, správa databáze, telefonický kontakt se zákazníkem.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Strategické plánování, krizová komunikace.