Není foto: T. P.
ID 856349

T. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední hotelová škola - Podskalská

Hotelnictví (Gastronomie a hotelový management)

leden 1995 – květen 2000SŠ s maturitou

ZŠ Pošepného náměstí - Praha

bez zaměření

květen 1992 – září 1995Základní

Albert Schweizer Schule - Weinheim - Německo

bez zaměření

březen 1988 – leden 1992Základní

Praxe 27 let a 8 měsíců

PM*****nce

Managing Director

leden 2023 – dosud 1 rok a 10 měsíců

- Zpracování nabídek pro klienty v cestovním ruchu - Letenky, Ubytování, Transfery - Concierge service - PR & Marketing - Získávání nové klientely a péče o stávající

Ch*********.o.

Business Development Manager

leden 2023 – březen 2023 3 měsíce

Private Jet Charter Broker

Pa*******.o.

Sales Manager

leden 2021 – leden 2023 2 roky a 1 měsíc

- Nákup a prodej růží a květin z Ekvádoru a Kolumbie pro Velkoobchody v ČR a SR - Pomoc při nákupu a řešení logistiky - Komunikace a péče o stávající zákazníky - Akvizice nových zákazníků -Příjem a výdej zboží na skladě - Administrace - Cenotvorba

Wi*********.o.

Sales & Key Account Director

leden 2021 – červen 2021 6 měsíců

- Zajišťování chodu celé provozovny - Péče privátní klientelu a nové akvizice - Vybudování eshopu + marketingové aktivity - Komunikace s dodavateli a partnery -Řízení lidských zdrojů

AL*********.s.

Marketingový ředitel/manažer

leden 2020 – říjen 2020 10 měsíců

- Tvorba online kampaní, newsletterů a komunikace s PR agenturou. Příprava, úprava a tvorba nových www + eshopu - Prezentace a představování nových produktů - Péče o zákazníky

AL*********.s.

Sales & Purchasing Manager

srpen 2018 – říjen 2020 2 roky a 3 měsíce

Vyhledávání mezer na trhu Kontaktování nových obchodních i stávajících partnerů Vyhledávání nových produktů Vyjednávání s dodavateli Tvorba prodejní politiky pro nové produkty

Ho*****ria

Generální ředitel

září 2010 – říjen 2020 10 let a 2 měsíce

Řízení celého chodu hotelu, zaměstnanců a všech středisek Nábor zaměstnanců Komunikace s partnery Tvorba cen a obchodní politiky Marketing , reklama, prezentace na www a portálech Financni management - platby, komunikace s účetní, faktury, controlling

Ho*****den

Generální ředitel

říjen 2008 – říjen 2020 12 let a 1 měsíc

Řízení celého chodu hotelu, zaměstnanců a všech středisek Nábor zaměstnanců Komunikace s partnery Tvorba cen a obchodní politiky Marketing , reklama, prezentace na www a portálech Financni management - platby, komunikace s účetní, faktury, controlling

Re*****bée

Restaurant Manager

leden 2001 – březen 2008 7 let a 3 měsíce

Spolu řízení celé restaurace Komunikace s dodavateli a zákazníky F&B management Cenotvorba a tvorba Food and wine menu Team Management PR a reklama

Ho*****aha

F&B assistant

leden 2001 – červen 2002 1 rok a 6 měsíců

člen pre-opening týmu Servis Restaurant Allegro Školení nového personálu

Ho*******aha

Stáž - training

leden 2000 – prosinec 2000 1 rok

Stáž, při které jsem prošel více oddělení hotelu a získával praxi

Re*******Trh

Asistent Restaurant Manager

březen 1996 – červenec 1999 3 roky a 5 měsíců

Asistent Restaurant Manažera Koordinace objednávek a rezervací Komunikace s dodavateli Realizace eventů

Re*****bée

Asistent Restaurant Manager

únor 1996 – duben 1999 3 roky a 3 měsíce

Asistent Restaurant Manažera Koordinace objednávek a rezervací Komunikace s dodavateli Realizace eventů

Jazyky

češtinavýborná

němčinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Hoteltime, Septim,

Zájmy

Rád cestuji, objevuji nová místa. Při cestování se člověk učí nové věci a zdokonaluje se .Rád potkávám nové lidi a získávám nové zkušenosti.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45