Foto:  Tomáš L.
ID: 256314

Tomáš L.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  27 let


  Aktualizace 14.03.2015
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2004 - 2007
    SOU Baron school - Kuchař - čišník pro pohostinství
    Odborné vyučení bez maturity
  • Praxe

    2015 - 2015
    Potrefená husa Vinohrady
    Gastronomie a pohostinství , Barman/ka
    Přijímání objednávek nápojů od obsluhujícího personálu a hostů, znalosti o technologických postupech přípravy jednotlivých položek v menu,připrava alkoholických a nealkoholických nápoju včetně koktejlů a především piva, komunikace s personálem a hostama dle norem a požadavků zaměstnavatele.přijímání platby od zákazníků, včetně plateb kreditní kartou,udržování čistoty ve všech oblastech baru, včetně přístrojů. Pravidelný úklid, mytí a skladování svěřeného inventáře.
    2014 - 2015
    Potrefená husa Vinohrady
    Gastronomie a pohostinství , Číšník/servírka
    Objednávky od zákazníků a předávání objednávky na jednotlivá pracoviště. Maximální péče o hosty a vysoký standart poskytovaných služeb. Standartní operační procedury zaměstnavatele.
    2013 - 2014
    Sasazu, Praha - Holešovice
    Gastronomie a pohostinství , Barman/ka
    Přijímání objednávek nápojů od hostů, znalosti o technologických postupech přípravy především míchaných nápojů, věnování a komunikace s hostama dle norem a požadavků zaměstnavatele.
    2011 - 2013
    Café Colore, Praha 1
    Gastronomie a pohostinství , Barman/ka
    Přijímání objednávek nápojů od obsluhujícího personálu, znalosti o technologických postupech přípravy jednotlivých položek v menu,připrava alkoholických a nealkoholických nápoju včetně koktejlů a především káv (latte art) věnování komunikace s personálem dle norem a požadavků zaměstnavatele.
    2009 - 2011
    Restaurace Akord Ostrava
    Gastronomie a pohostinství , Číšník/servírka
    Vrchní číšník - Udržování vysoké hodnoty poskytovaných služeb pro všechny hosty.Vykonávání všech standardních operačních procedur spojené s bezproblémovým chodem podniku, kontrola a školení personálu. Zajišťování, povinnosti a úkoly spojené s provozem podniku. Kontrolování kvality a množství dodaného zboží dle platných dodacích objednávkových listů. Počítání tržby a předávaní faktur, financí, výjezdu z karet apod...
    2008 - 2009
    Potrefená husa - Ostrava Stodolní
    Gastronomie a pohostinství , Číšník/servírka
    Objednávky od zákazníků a předávání objednávky na jednotlivá pracoviště. Maximální péče o hosty a vysoký standart poskytovaných služeb. Standartní operační procedury zaměstnavatele.
    2007 - 2008
    Restaurace Jaškovská Krčma
    Gastronomie a pohostinství , Číšník/servírka
    Přijímání a umísťování hostů, poskytování rady při výběru pokrmů a nápojů - přijímání objednávek - servírování a vydávání pokrmů a nápojů.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Internet / e-mail
  • Trvalé bydliště

    Budečská 40, Vinohrady, Praha 2, 12000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45