Gabriela K. 35 let , životopis 1268444
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Bubeneč + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Služby letecké dopravy v cestovním ruchu
říjen 2009 – listopad 2012SŠ s maturitou
Soukromá obchodní akademie Stodůlky
Hotelnictví (Hotelnictví a turismus)
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Základní škola Černošice
základní škola
září 1996 – červen 2005Základní
Praxe 8 let a 1 měsíc
4interior&tiles s.r.o.
back office manažer
červenec 2023 – leden 2024 7 měsíců
kompletní zajištění chodu kanceláře (vybavenost, opravy aj.), evidence knih jízd, správa firemních vozidel, měsíční docházky zaměstnanců, ad hoc úkoly pro majitele firmy, evidence přijatých faktur, zápisy z porad, řešení pojistných událostí firmy a vozidel, zajišťování firemních akcí, inventury nářadí, zajišťování ubytování, adaptace nových zaměstnanců …
Air Dispatch (CLC) s.r.o
Office a finance asistentka s přesahem do HR
leden 2022 – červen 2023 1 rok a 6 měsíců
Práce s účetním programem NAVYSIS, zaúčtování faktur, připravování týdenních plateb, včetně samotné realizace. Při náboru nových zaměstnanců zajišťování cest na školení, zpracování cesťáků od přípravy, po konečné zaúčtování. Zajišťování služebních cest stávajícím zaměstnancům. . Zajišťování objednávek týdenních nákupů, kávy, objednávky kancelářských potřeb, pošty, komunikace s úklidovou firmou, komunikace s budovou, rámcové smlouvy s hotely, zajišťování team buildingů a další …
Advanced World Transport, a.s. (PKP Cargo)
recepční, asistentka
listopad 2015 – říjen 2017 2 roky
zajišťování služebních cest (jízdenky, taxi, hotely), zajišťování konferenčních hovorů, video konferencí, zajišťování občerstvení a kancelářských potřeb, měsíční vyúčtování, práce s interním systémem smluv, příprava zasedacích místností a projektorů, měsíční podklady pro účtárnu (docházka zaměstnanců, stravné…)
Massimo Dutti, Malta (Sliema - Tigné Point)
prodejní asistent
květen 2015 – říjen 2015 6 měsíců
Merchandising obchodu, péče o zákazníky
Radisson Blu Resort & Spa Malta
obsluha hostů
květen 2015 – červenec 2015 3 měsíce
obsluha v A la carte restauraci
Massimo Dutti Praha
prodejní asistentka, tutor
listopad 2011 – duben 2015 3 roky a 6 měsíců
merchandising obchodu, doobjednávání zboží ze Španělska, školení nových zaměstnanců, tvoření měsíční docházky týmu, počítání budgetů, řešení reklamací se zákazníky, aktivní zájem o zákazníka …
Jazyky
španělštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)