L. H. , životopis 1283472
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Fakulta ekonomická ZU Plzeň v Chebu
Podniková ekonomika a management
leden 2004 – červen 2006Bakalářské
Integrovaná střední škola Cheb, příspěvková organizace
Veřejnosprávní činnost
září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 10 měsíců
Ma******* o.
asistentka jednatele
prosinec 2023 – dosud 11 měsíců
Administrativní úkoly, zpracování faktur a účetních dokladů, včetně pokladny. Příprava podkladů pro mzdy. Administrativní úkony.
Pe********* Aš
administrátor prodeje
březen 2023 – květen 2023 3 měsíce
Zpracování příchozích objednávek v němčině, zadávání do systému, kooperace se skladem, ověřování skladových zásob.
St*********heb
asistentka jednatele
leden 2019 – říjen 2022 3 roky a 10 měsíců
Vedení personální agendy, zpracování dokladů pro účetní, komunikace s partnerskou společností v němčině. Administrativní úkony.
Ho*****heb
vedoucí provozní
listopad 2018 – leden 2019 3 měsíce
Recepční, vedoucí provozu hotelu. Přihlašování a odhlašování hostů, plánování směn zaměstnanců v hotelu. Zajištění bezproblémového chodu hotelu.
NE*****heb
vedoucí provozovny
červenec 2014 – říjen 2018 4 roky a 4 měsíce
Zpracování mezd, účtování dodavatelských faktur, vystavování faktur nájemním firmám za nájem a služby, zpracování zpráv a výkazů pro vedení společnosti (výsledovka…), komunikace s úřady státní správy (hasiči, hygienická stanice, městský úřad, finanční úřad aj.) a zajišťování a dohled různých oprav pro bezproblémový provoz v areálu společnosti.
HF*****heb
Plánovač výroby
září 2013 – červen 2014 10 měsíců
Příprava zakázek, koordinace a sestavování plánu výroby pro jednotlivé kovací lisy. Vystavování průvodních dokumentů až po expedici.
HF*****heb
personální asistentka
2008 – 2013 5 let a 6 měsíců
Vedení personální agendy, administrativní činnosti, zpracování mezd.
MA*****heb
asistentka výroby
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
Zajištění materiálu pro výrobu, koordinace jednotlivých procesů výroby, vystavování dokumentů a faktur.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
němčinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Altus VarioZačátečník
PremierPokročilý
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Státní zkouška ze psaní na stroji.
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)