Foto: Bc. Kristýna H.
ID 1208720

Bc. Kristýna H. 27 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola obchodní - Panevropská univerzita

Cestovní ruch a turismus

říjen 2020 – únor 2024Bakalářské

Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o.

cestovní ruch

září 2015 – červen 2018SŠ s maturitou

Praxe 6 let a 6 měsíců

MANPOWERGROUP

Asistentka ve Škoda Auto

květen 2022 – prosinec 2023 1 rok a 8 měsíců

Vedení diáře nadřízeného, organizování pracovních cest, Pomoc při přípravě protokolů, prezentací, Kompletní administrativní i organizační podpora agendy vedoucího, Podpora v týmu

AUFEER SOLUTIONS, s.r.o.

Recepční ve Škoda Auto

leden 2022 – květen 2022 5 měsíců

Kontrola příchodu a odchodu do utajených vozů na dílně, drobná administrativní činnost, práce s počítačem

DP WORK s.r.o.

Operátor logistiky

2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců

Práce v řízeném skladu-příjem a výdej dílů, zodpovědnost za předepsané množství dílů, kontrola mechanického poškození dílů, vícesměnný provoz- Dohoda o pracovní činnosti

Faurecia Interior Systems Bohemia s.r.o.

Administrativní pracovník

2020 – 2020 6 měsíců

Drobná administrativní práce, práce s programy- MS Excel, MS Office, Internet, Power Point. Dohoda o pracovní činnosti

SOLID LINE, spol. s.r.o.

Recepční v cestovním ruchu

2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců

Poskytování klientům prakticky všechny služby související s jejich pobytem hotelu. Check-in. Ubytování hosta, přivítání, poskytnutí klíče od hotelového pokoje a základních informací. Check-out. Odhlášení hosta z hotelu po jeho odjezdu. Registrace - zodpovědnost za správné vyplnění registrační karty hosta. Vyúčtování - zodpovědnost za správné vyúčtování hotelových služeb. Provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby. Péče o hosta, plnění jeho požadavků a budování jeho loajality. Získání zpětné vazby od hotelových hostů. Znalost všech hotelových programů vytvořeným za účelem maximalizace tržeb. Sledování aktuálního stavu ubytovacích kapacit. Prodej pokojů klientům po telefonu, příchozím a ostatním přicházejícím přes ostatní prodejní kanály. Příjem a potvrzení objednávek pokojů a doplňkových služeb. Vedení knihy závad a nedostatků na pokojích. Poskytování informací o lokalitě, turistických službách a možnostech vyžití v dané oblasti. Dodržování opatření k zajištění bezpečného chodu hotelu, ochrany hostů a majetku.

GaB, s.r.o.

Recepční v administrativě

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Práce s lidmi, zajištění provozu Welness centra, drobné administrativní práce

Jazyky

němčinazačátečník

španělštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Čtení, studium anglického, německého a španělského jazyka, plavání, běh, fitness, snowboarding

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45