K. H. , životopis 1208720
Představa o práci
Kde hledám práci
Mladá Boleslav + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ekonom Náborář Obchodní asistent Personalista Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola obchodní - Panevropská univerzita
Cestovní ruch a turismus
říjen 2020 – únor 2024Bakalářské
Střední škola gastronomie a hotelnictví Mladá Boleslav, s.r.o.
cestovní ruch
září 2015 – červen 2018SŠ s maturitou
Praxe 6 let a 6 měsíců
MA*******OUP
Asistentka ve Škoda Auto
květen 2022 – prosinec 2023 1 rok a 8 měsíců
Vedení diáře nadřízeného, organizování pracovních cest, Pomoc při přípravě protokolů, prezentací, Kompletní administrativní i organizační podpora agendy vedoucího, Podpora v týmu
AU*****.o.
Recepční ve Škoda Auto
leden 2022 – květen 2022 5 měsíců
Kontrola příchodu a odchodu do utajených vozů na dílně, drobná administrativní činnost, práce s počítačem
DP*********.o.
Operátor logistiky
2019 – 2022 3 roky a 6 měsíců
Práce v řízeném skladu-příjem a výdej dílů, zodpovědnost za předepsané množství dílů, kontrola mechanického poškození dílů, vícesměnný provoz- Dohoda o pracovní činnosti
Fa*******.o.
Administrativní pracovník
2020 – 2020 6 měsíců
Drobná administrativní práce, práce s programy- MS Excel, MS Office, Internet, Power Point. Dohoda o pracovní činnosti
SO*****.o.
Recepční v cestovním ruchu
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Poskytování klientům prakticky všechny služby související s jejich pobytem hotelu. Check-in. Ubytování hosta, přivítání, poskytnutí klíče od hotelového pokoje a základních informací. Check-out. Odhlášení hosta z hotelu po jeho odjezdu. Registrace - zodpovědnost za správné vyplnění registrační karty hosta. Vyúčtování - zodpovědnost za správné vyúčtování hotelových služeb. Provoz hotelové pokladny a odvod tržeb za hotelové služby. Péče o hosta, plnění jeho požadavků a budování jeho loajality. Získání zpětné vazby od hotelových hostů. Znalost všech hotelových programů vytvořeným za účelem maximalizace tržeb. Sledování aktuálního stavu ubytovacích kapacit. Prodej pokojů klientům po telefonu, příchozím a ostatním přicházejícím přes ostatní prodejní kanály. Příjem a potvrzení objednávek pokojů a doplňkových služeb. Vedení knihy závad a nedostatků na pokojích. Poskytování informací o lokalitě, turistických službách a možnostech vyžití v dané oblasti. Dodržování opatření k zajištění bezpečného chodu hotelu, ochrany hostů a majetku.
Ga*********.o.
Recepční v administrativě
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Práce s lidmi, zajištění provozu Welness centra, drobné administrativní práce
Jazyky
němčinazačátečník
španělštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení