Foto: Martina P.
ID 1293719

Martina P. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Strání + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola a Obchodní akademie Uherský Brod

Sociálně správní činnost

září 2010 – květen 2014SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 4 měsíce

VASTAP s.r.o.

Office manager, marketingový pracovník, personalista

červenec 2021 – dosud 2 roky a 10 měsíců

Zajištění hladkého chodu kanceláří, komunikace s klienty, úzká spolupráce s manažery firmy, zajištění kancelářského vybavení a techniky, zajištění firemních akcí,konferencí, seminařů, vánočích večírků atd.,zajištění podkladů pro personální agendu, příprava výběrových řízení, výběr kandidátů, práce na vylepšování lidských zdrojů ve firmě, vytváření popisů pracovních pozic a hodnot ve firmě, navrhování, koordinace, realizace marketingových kampaní, správa sociálních sítí, úzká spolupráce s externími pracovníky ( grafik, foto, kamera, marketingová agentura), komunikace s dodavateli služeb a vyjednávání obchdních podmínek, vytváření návrhů na úvodní fotografie měsíčního bulletinu.

Československá obchodní banka a.s.

Osobní bankéř, pokladní

březen 2018 – červenec 2021 3 roky a 5 měsíců

Péče o zákazníky, analýza finančního plánování pro klienty, oborné poradenství ve finanční sféře,vytváření efektivního obchodního prostředí pro zvyšování prodeje produktů, indetifikace nových obchodních příležitostí u stavajících i nových klientů.

TOKO AGRI a.s.

Asistentka ředitele

květen 2017 – únor 2018 10 měsíců

Dohled při chodu firmy, oraganizace služebních cest, firemních akcí, výstav,konferencí, zpracování týdenních reportů, správa sociálních sítí - Facebook, Instagram, základní tvorba članků.

AU-MEX - Praha

Asistentka ředitele

leden 2016 – květen 2017 1 rok a 5 měsíců

Organizace služebních cest, komunikace se zákazníky, evidence pošty, administrativní činnost, příprava konferencí, porad, firemních akcí, dohled při chodu firmy, pokladní.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

CopywritingPokročilý

E-mail marketingPokročilý

Google AnalyticsZačátečník

Marketing na sociálních sítíchPokročilý

Střih videaPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Meta Bussiness Suite

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Cetifikát o organizování a řízení lidí.

2022

Osvědčení o vykonání odborné zkoušky jednání se zákazníkem v rámci poskytování investičních služeb tykajících se pouze investičních nástrojů uvedených v zákoníku 29 odst. 3 zákona.

2019

Osvědčení o vykonání odborné zkoušky dle zákona o spotřebitelském úvěru nejvyšší úrověň

2018

Osvědčení od ČNB absolvování odborného kurzu o rozpoznánání bankovek a mincí podle zákona č.136/2011 sb., o oběhu bankovek a mincí.

2018

Zájmy

Snažím se tvořit život mých snů, ve volném čase se věnuji přátelům, rodině a domacím mazlíčkům, ráda poslouchám hudbu, chodím na procházky do přírody.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45