M. K. , životopis 570243
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR generalista HR konzultant HR specialista Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní Akademie Prostějov
Daně a účetnictví
2002 – 2006SŠ s maturitou
Základní škola Dr. Horáka
bez zaměření
1993 – 2002Základní
Praxe 17 let a 5 měsíců
H&*********.s.
Asistentka ředitele, HR specialist
červen 2021 – dosud 3 roky a 5 měsíců
Příprava formálních dokumentů pro nadřízeného, vedení diáře, příprava podkladů, tvorba reportů, statistik, prezentací, příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich, vyřizování obchodní korespondence, správa datových schránek všech subjektů, veškeré pošty vč. elektronické, péče o návštěvy, zajišťování občerstvení při jednáních managementu, organizace pracovních cest, zajišťování kancelářských potřeb pro celou firmu, nákup režijního materiálu pro sklad, výrobu a chatu. Organizace směn pracovníků recepce a kontrola jejich práce. Personální agenda - zakládání nových smluv, nástup/výstup zaměstnance, zdravotní prohlídky, DPP, péče o zaměstnance, organizace školení, obsluha docházkového terminálu, zpracování mezd a měsíčních výkazů docházky, předávání podkladů ke mzdám, kontrola portálu OSSZ, tvorba inzerátů - grafická, elektronická podoba - pro volná pracovní místa (VistaCreate, Canva). Dále spravuji rezervační systém a portál pro firemní, ubytovací zařízení (Betterhotel, Booking, webové stránky), také se starám o eshop firmy v oblasti klíčových slov - SEO a okrajově spravuji profily firmy na Instagramu a Facebooku.
FC*********.o.
Obchodní zástupce
2019 – 2020 1 rok a 6 měsíců
Péče o stávající zákazníky z komunální, průmyslové a živnostnické sféry, navazování styků s novými zákazníky v dané oblasti, kalkulace, uzavírání smluv a dodatků, neustálé zvyšování potencionálu zákazníků v přiděleném regionu – mapovaní situace a včasný reporting, plánování tras vozidel pro svoz velkoobjemových kontejnerů.
SU*******.s.
Asistentka správce výrobního závodu
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Zpracování podkladů a informací pro správce výroby, podpora zaměstnanců skladu, administrativa, objednávání a vydávání OOPP, zpracování docházek, kompletní zpracování dokumentů při nástupu nového zaměstnance, plánování a organizace porad, tvorba zápisů z porad, administrativní podpora celé výroby, archivace dokumentů, správa lhůtníku a organizace revizí, školení, tvorba faktur na zákazníky, organizace služební cest.
Pe*****.o.
Specialista zakázkového oddělení
2011 – 2017 6 let a 6 měsíců
Komunikace s obchodními zástupci, zpracování objednávek od zákazníků, fakturace, kontrola skladových zásob a jejich optimalizace
Ah*********.s.
Replenishment Specialist
2006 – 2011 5 let a 6 měsíců
Specialista nákupu a zásobování Sortiment ovoce a zelenina, suché plody, zpracovaná zelenina, saláty - jednáni s dodavateli a odběrateli - tuzemsko i zahraničí, tvorba cen, kontrola skladového hospodářství, rozpisy zboží, reklamace, vratky, komunikace s prodejnami
Ah*********.s.
Praktikantka
2006 – 2006 6 měsíců
Praxe napříč celou firmou - nákupní, personální a ekonomické oddělení
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
Velmi dobrá orientace na internetu, praxe v účetních programech - Stock, Pohoda, WinyX, grafické programy Photoshop, tvorba katalogů, výborné řidičské schopnosti a znalost olomouckého kraje.
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
Můj profesionální profil spojuje zkušenosti jako asistentka ředitele se znalostmi v oblasti marketingu a personální práce.
Kurzy
Osvědčení o získání profesní kvalifikace - Personalista/Personalistka dle NSK (62-007-N)
Kompletní znalost Zákoníků práce, nábor zaměstnanců, BOZP+PO, kompletní péče o zaměstnance
červen 2024
Kurz managerských dovedností - MIS
říjen 2018
Kurz Obchodní komunikace
říjen 2018