L. K. , životopis 1281223
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Obchodní akademie
září 1998 – červen 2003SŠ s maturitou
ZŠ Mírová, Ústí nad Labem
září 1989 – červen 1998Základní
Praxe 13 let a 2 měsíce
Správa železnic s.o.
Asistentka ředitele
březen 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
zodpovědnost za zajištění efektivního chodu kanceláře ředitele. To zahrnuje plánování schůzek, řízení kalendáře, organizaci cestování a ubytování, správu dokumentů a komunikaci s dalšími odděleními a externími partnery.
Pojišťovací makléřství INPOL a.s.
Asistentka obchodního ředitele
únor 2017 – únor 2023 6 let a 1 měsíc
Poskytovala jsem efektivní administrativní podporu obchodní ředitelce, což zahrnovalo plánování schůzek, správu kalendáře a organizaci cestování a ubytování. Komunikovala s interními i externími partnery a zajišťovala přesný přenos informací mezi obchodní ředitelkou a zainteresovanými stranami. Připravovala a upravovala různé dokumenty, jako jsou prezentace, zprávy a korespondence, a to s důrazem na detaily a kvalitu. Sledovala termíny a události a průběžně informovala obchodní ředitelku o důležitých povinnostech a plánech. Podporovala obchodní projekty organizace pomocí sběru dat, analýzy informací a přípravy prezentací. Organizovala interní a externí setkání, konference a další události, zahrnující rezervaci prostor, catering a technické vybavení. Zachovávala důvěrnost ve všech situacích týkajících se citlivých informací a dokumentů.
Minelli schoes
Store manager
březen 2011 – prosinec 2016 5 let a 10 měsíců
Vedení týmu: Řízení a motivace týmu prodejních zaměstnanců ke splnění stanovených prodejních cílů a k poskytování vynikajícího zákaznického servisu. Poskytování školení a podpora zaměstnanců v jejich profesním rozvoji. Prodej a obchodní plánování: Vytváření a implementace obchodních plánů a strategií pro maximalizaci prodeje a dosahování obchodních cílů. Analýza prodejních dat a tržních trendů k identifikaci příležitostí pro růst. Zásobování a skladové řízení: Řízení zásob a skladových procesů s cílem zajistit dostatečnou dostupnost produktů pro zákazníky a minimalizaci zásobovacích nákladů. Plánování a provádění inventur. Marketing a propagace: Spolupráce s marketingovým oddělením na plánování a implementaci marketingových kampaní a propagace, včetně vitrínových výloh, reklamy a akcí pro zvýšení povědomí o značce a přilákání nových zákazníků. Zákaznický servis: Zajištění vynikajícího zákaznického servisu a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Řešení stížností a dotazů zákazníků a aktivní podpora při výběru vhodného obuvi. Administrativní a operativní úkoly: Zajištění efektivního fungování prodejny prostřednictvím správy denních operativních úkolů, včetně pokladních transakcí, objednávek, inventur a dodacích procesů. Dodržování standardů a předpisů: Zodpovědnost za dodržování všech platných standardů a předpisů v oblasti bezpečnosti, hygieny a pracovních postupů v souladu s příslušnými právními předpisy.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Organizační schopnosti: Mám schopnost efektivně plánovat a řídit různé úkoly a priority, což mi umožňuje udržovat vysokou úroveň produktivity a dosahovat stanovených cílů. Komunikační dovednosti: Dokážu efektivně komunikovat s různými úrovněmi managementu, zaměstnanci a externími partnery. Mé schopnosti komunikace mi pomáhají vytvářet a udržovat pozitivní pracovní prostředí. Analýza a řešení problémů: Jsem schopná rychle identifikovat problémy a hledat efektivní řešení. Mám analytické schopnosti, které mi umožňují racionálně posuzovat situace a přijímat informovaná rozhodnutí. Důvěrnost a spolehlivost: Mám pevný závazek k zachování důvěrnosti a integritě ve všech situacích. Zaměstnavatelé se mohou spolehnout na to, že budu zacházet s citlivými informacemi s respektem a diskrétností. Flexibilita a adaptabilita: Jsem otevřená novým výzvám a schopna se rychle přizpůsobit změnám v pracovním prostředí. Mám schopnost pracovat pod tlakem a v dynamickém prostředí.