Není foto: L. K.
ID 1281223

L. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Ústí nad Labem, příspěvková organizace

Obchodní akademie

září 1998 – červen 2003SŠ s maturitou

ZŠ Mírová, Ústí nad Labem

září 1989 – červen 1998Základní

Praxe 13 let a 2 měsíce

Správa železnic s.o.

Asistentka ředitele

březen 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

zodpovědnost za zajištění efektivního chodu kanceláře ředitele. To zahrnuje plánování schůzek, řízení kalendáře, organizaci cestování a ubytování, správu dokumentů a komunikaci s dalšími odděleními a externími partnery.

Pojišťovací makléřství INPOL a.s.

Asistentka obchodního ředitele

únor 2017 – únor 2023 6 let a 1 měsíc

Poskytovala jsem efektivní administrativní podporu obchodní ředitelce, což zahrnovalo plánování schůzek, správu kalendáře a organizaci cestování a ubytování. Komunikovala s interními i externími partnery a zajišťovala přesný přenos informací mezi obchodní ředitelkou a zainteresovanými stranami. Připravovala a upravovala různé dokumenty, jako jsou prezentace, zprávy a korespondence, a to s důrazem na detaily a kvalitu. Sledovala termíny a události a průběžně informovala obchodní ředitelku o důležitých povinnostech a plánech. Podporovala obchodní projekty organizace pomocí sběru dat, analýzy informací a přípravy prezentací. Organizovala interní a externí setkání, konference a další události, zahrnující rezervaci prostor, catering a technické vybavení. Zachovávala důvěrnost ve všech situacích týkajících se citlivých informací a dokumentů.

Minelli schoes

Store manager

březen 2011 – prosinec 2016 5 let a 10 měsíců

Vedení týmu: Řízení a motivace týmu prodejních zaměstnanců ke splnění stanovených prodejních cílů a k poskytování vynikajícího zákaznického servisu. Poskytování školení a podpora zaměstnanců v jejich profesním rozvoji. Prodej a obchodní plánování: Vytváření a implementace obchodních plánů a strategií pro maximalizaci prodeje a dosahování obchodních cílů. Analýza prodejních dat a tržních trendů k identifikaci příležitostí pro růst. Zásobování a skladové řízení: Řízení zásob a skladových procesů s cílem zajistit dostatečnou dostupnost produktů pro zákazníky a minimalizaci zásobovacích nákladů. Plánování a provádění inventur. Marketing a propagace: Spolupráce s marketingovým oddělením na plánování a implementaci marketingových kampaní a propagace, včetně vitrínových výloh, reklamy a akcí pro zvýšení povědomí o značce a přilákání nových zákazníků. Zákaznický servis: Zajištění vynikajícího zákaznického servisu a budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Řešení stížností a dotazů zákazníků a aktivní podpora při výběru vhodného obuvi. Administrativní a operativní úkoly: Zajištění efektivního fungování prodejny prostřednictvím správy denních operativních úkolů, včetně pokladních transakcí, objednávek, inventur a dodacích procesů. Dodržování standardů a předpisů: Zodpovědnost za dodržování všech platných standardů a předpisů v oblasti bezpečnosti, hygieny a pracovních postupů v souladu s příslušnými právními předpisy.

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Organizační schopnosti: Mám schopnost efektivně plánovat a řídit různé úkoly a priority, což mi umožňuje udržovat vysokou úroveň produktivity a dosahovat stanovených cílů. Komunikační dovednosti: Dokážu efektivně komunikovat s různými úrovněmi managementu, zaměstnanci a externími partnery. Mé schopnosti komunikace mi pomáhají vytvářet a udržovat pozitivní pracovní prostředí. Analýza a řešení problémů: Jsem schopná rychle identifikovat problémy a hledat efektivní řešení. Mám analytické schopnosti, které mi umožňují racionálně posuzovat situace a přijímat informovaná rozhodnutí. Důvěrnost a spolehlivost: Mám pevný závazek k zachování důvěrnosti a integritě ve všech situacích. Zaměstnavatelé se mohou spolehnout na to, že budu zacházet s citlivými informacemi s respektem a diskrétností. Flexibilita a adaptabilita: Jsem otevřená novým výzvám a schopna se rychle přizpůsobit změnám v pracovním prostředí. Mám schopnost pracovat pod tlakem a v dynamickém prostředí.

Zájmy

Sport: Aktivně se věnuji sportu, zejména běhu a józe. Pohyb mi dodává energii a pomáhá mi udržovat se fyzicky i duševně fit. Literatura: Mám rád/a čtení různých literárních žánrů, od klasiky po současnou beletrii. Čtení mi pomáhá relaxovat a rozvíjet své myšlení. Cestování: Jsem vášnivý/á cestovatel/ka a rád/a objevuji nová místa a kultury. Cestování mi pomáhá rozšiřovat obzory a získávat nové zkušenosti.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45