M. P. , životopis 1275139
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fotograf Hosteska Makléř, dohodce Office manager Pracovník na přepážce Prodejce zájezdů Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a VOŠS v Ostravě Mar. Horách
Ekonomika a management
září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 3 měsíce
Ca*****.s.
asistentka-recepční/asistentka obchod.oddělení/celní deklarantka
září 2010 – únor 2024 13 let a 6 měsíců
️️⋙ 3. POZICE️ VE FIRMĚ ⋘ ● asistentka-recepční: listopad 2018 - únor 2024 ● evidence návštěv, evidence příchozí pošty, vyřizování hovorů na zákaznické lince, obsluha chatu + vyřizování dotazů z e-mailu, práce v IS K2, zadávání FAP do systému, komunikace se zákazníky - informace o termínech dodání zboží, navádění objednávek do systému, komunikace s pobočkami ohledně chybějícího zboží + zajišťování chybějícího zboží ️⋙ 2. POZICE️ VE FIRMĚ ⋘ ● asistentka obchodního oddělení: srpen 2011 - říjen 2018 ● práce především v Microsoft Excel pomocí funkce SVYHLEDAT a dalších...(příprava ceníků + import do IS K2, vyhodnocování prodejnosti jednotlivých středisek), kontrola pohledávek, objednávání kancelářských potřeb, zástup obchodního zástupce pro Polsko, e-mailová komunikace ohledně objednávek v polském jazyce, zadávání odběratelů do IS K2, zajišťování ubytování na firemních akcích + komunikace s koordinátorkou ohledně programu na teambuilding, komunikace s hotely a zajišťování ubytování vč. občerstvení na akcích pro distributory v ČR a na Slovensku + účast na těchto akcích vč. organizace, účast na zahraničních výstavách: SAWO Poznań – (2012, 2014, 2016), A+A Dusseldorf – (2013, 2015, 2017) ️ ️⋙ 1. POZICE️ VE FIRMĚ ⋘ ● celní deklarantka: září 2010 - červenec 2011 ● příprava dokumentů k proclení, každodenní výjezdy na celnici, hlášení Intrastat, pomoc s administrativou nákupčím
Ce*********.s.
asistentka-recepční
březen 2009 – srpen 2010 1 rok a 6 měsíců
evidence příchozí a odchozí pošty, zápisy z porad, běžná administrativa
Št*****šov
asistentka-recepční
březen 2007 – březen 2009 2 roky a 1 měsíc
evidence příchozí a odchozí pošty, objednávání kancelářských potřeb, zadávání objednávek, běžná administrativa
St*********ncy
stewardka
prosinec 2006 – únor 2007 3 měsíce
přivítání cestujících, nabídka občerstvení a následný úklid autobusu na trase Ostrava-Praha
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Informační systém K2