M. J. , životopis 1036565
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Černý Most + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Referent Správce vozového parku Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
ISŠ Náhorní
Ekonomika a podnikání (Obchodně podnikatelská činnost)
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 8 měsíců
Pa*********.o.
Asistentka prodeje/administrativy
červen 2023 – květen 2024 1 rok
Zadávání objednávek do systému POHODA, kontrola e-shopových objednávek, vyřizování telefonů na základní úrovni – přepojovaní na kolegy i přímá komunikace se zákazníky, vytváření objednávek dodavatelům zboží v rámci ČR, komunikace s dodavateli, vyřizování reklamací, zápůjček (vše v systému POHODA), občasné fakturace objednávek zákazníkům, kontrola objednávek ve skladu, balení balíků s objednávkami, odesílání přepravních příkazů dopravců
Mi*******ení
Junior účetní/administrativní práce
červen 2022 – květen 2023 1 rok
Administrativní práce spojené s prací účetního oddělení. Kontrola, evidence a účtování přijatých faktur, pokladny, cestovních příkazů, vyúčtování zaměstnanců - Pohoda/SAP - německé účetnictví, kontrola zakázek dle interních předpisů. Administrativní práce dle potřeby (např. pozastávky )
Sc*****del
Senior fakturantka
leden 2022 – duben 2022 4 měsíce
vystavování daňových dokladů, ODD, komunikace se zákazníky, zpětná kontrola, práce se systémem CRM, Odoo, Google disk.
PX*****vis
Asistentka vedoucího servisu
duben 2018 – prosinec 2021 3 roky a 9 měsíců
Komunikace se zákazníky, fakturace, zapisování zakázek, vedení pokladny, administrativní řešení pojistných událostí, příprava účetních dokladů, přenesení daňové povinnosti, pomoc s kontrolním hlášením, vystavování zápočtů, ODD, urgence plateb, aj, zkušenosti s programy Pohoda, DMS, Caris
DP*******rma
Asistentka jednatele
únor 2016 – duben 2018 2 roky a 3 měsíce
poskytování administrativního zázemí jednatelů, vedení kanceláře, zpracování korespondence, vedení pokladny a příprava podkladů pro účetní v účetním programu Pohoda, komunikace se zákazníky a dodavateli ,rozesílání upomínek, každodenní práce s internetem, vedení malého skladového hospodářství,
Ol*******ček
Referentka reklamační oddělení ve skladu
září 2014 – leden 2016 1 rok a 5 měsíců
Vyřizování zákaznických a interních reklamaci a pořizování dobropisů, evidence párování dokladů, komunikace se zákazníky, obchodními zástupci a přepravní firmou, zpracování výdejek pro reklamace, zpracování příjemek zboží od dodavatelů (vratky zboží),práce v systému Helios
Če*******.p.
doručovatelka listovní - brigádně a HPP
prosinec 2012 – červenec 2014 1 rok a 8 měsíců
příprava poštovních zásilek a jejich doručování na kole do firem a domácností, uložení nedoručených zásilek na ukládacích poštách, příprava, třídění a doručování propagačního materiálu, výplata poštovních poukázek a důchodů, vyúčtování po návratu na pracoviště
Ro*******ená
matka
červen 2007 – červenec 2013 6 let a 2 měsíce
2 synové
ÚA*********tům
Samostatný odborný referent - dispečer
duben 2002 – červen 2007 5 let a 3 měsíce
dispečer call centra, poskytování asistenčních služeb klientům, komunikace s klienty, vedení agendy případu, komunikace s partnery v zahraničí.
eN*******ace
Asistentka jednatele
srpen 2001 – duben 2002 9 měsíců
běžný chod kanceláře, kontakt s klienty a partnery, příprava pro fakturaci, hlídání plateb
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook