H. L. , životopis 1307813
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Záběhlice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Archivář Fakturant/ka Obchodní asistent Písařka Pracovník back office Referent Správce vozového parku Úředník Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola elektrotechnická a gymnázium V Úžlabině
Technika administrativy
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 3 měsíce
EL*****.s.
asistentka předsedy představenstva
říjen 2017 – dosud 7 let a 1 měsíc
- správa datové schránky - aktivní účast na prezentacích, organizační zajištění, příprava prezentací - aktualizace a správa webových stránek - příprava rozborů, analýz a hodnocení - příprava výroční zprávy - příprava měsíčního reportu pro dozorčí radu - zajištění chodu společnosti - plnění úkolů uložené předsedou představenstva - správa vozového parku (zajištění nových vozů, opravy, přezutí) - komunikace s externími poradci, zajišťování ubytování, podkladů pro prezentace - vedení poštovní agendy - programy: Outlook, Excel, Word, Internet
FA*********.o.
assistant accountant, office manager
leden 2016 – září 2017 1 rok a 9 měsíců
- Správa IT - Komunikace s úřady - Zásobování kanceláře - Účtování faktur dodavatelských i odběratelských, dobropisy, zápočty - přijímání objednávek, zpracování dodacích listů - Hlášení ELEKTROWIN a EKO-KOM - Správa pohledávek, komunikace s odběrateli - programy: Dialog, MS Office
Po*******.s.
analytik obchodu
duben 2009 – prosinec 2015 6 let a 9 měsíců
Navazující zaměstnání, pouze změna majitele firmy. - převod smluv do informačního systému - evidence smluvních podmínek - zpracování prognózy prodeje - příprava podkladů pro obchodní zástupce a ROM (obchodní reporty) - evidence a vyhodnocení akcí a bonusů programy: Outlook, Word, Excel, SAP, SAP BW, internet, intranet
HB*******.s.
Controling
leden 2005 – březen 2009 4 roky a 3 měsíce
- pravidelný finanční reporting - kompletace plánu do controllingového systému - kalkulace výrobků - analýza obchodních nákladů - kontrola došlých obchodních faktur z hlediska plnění smluv a zaúčtování do účetního programu - operativní činnost pro obchodní oddělení dle zadaných požadavků - práce na PC - programy: SAP, Outlook, Excel, Word
Mg*****kát
Asistentka
prosinec 2004 – leden 2005 2 měsíce
- administrativní práce - vedení agendy, archivace - komunikace se soudy, úřady, klienty - práce na PC ASPI, Excel, Word, OVEL, Outlook, internet
Sp*****zek
Asistentka
srpen 2000 – listopad 2004 4 roky a 4 měsíce
- zajištění chodu sekretariátu - komunikace s úřady, klienty, soudy - administrativní činnost - správce softwaru pro AK - práce na PC - Outlook, ASPI, Advokát, OVEL, Word, Excel, internet
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace