Foto: Hana L.
ID 1307813

Hana L. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola elektrotechnická a gymnázium V Úžlabině

Technika administrativy

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 10 měsíců

ELEKTROWIN a.s.

asistentka předsedy představenstva

říjen 2017 – dosud 6 let a 8 měsíců

- správa datové schránky - aktivní účast na prezentacích, organizační zajištění, příprava prezentací - aktualizace a správa webových stránek - příprava rozborů, analýz a hodnocení - příprava výroční zprávy - příprava měsíčního reportu pro dozorčí radu - zajištění chodu společnosti - plnění úkolů uložené předsedou představenstva - správa vozového parku (zajištění nových vozů, opravy, přezutí) - komunikace s externími poradci, zajišťování ubytování, podkladů pro prezentace - vedení poštovní agendy - programy: Outlook, Excel, Word, Internet

FAGOR ELEKTRO s.r.o.

assistant accountant, office manager

leden 2016 – září 2017 1 rok a 9 měsíců

- Správa IT - Komunikace s úřady - Zásobování kanceláře - Účtování faktur dodavatelských i odběratelských, dobropisy, zápočty - přijímání objednávek, zpracování dodacích listů - Hlášení ELEKTROWIN a EKO-KOM - Správa pohledávek, komunikace s odběrateli - programy: Dialog, MS Office

Poděbradka, a.s.

analytik obchodu

duben 2009 – prosinec 2015 6 let a 9 měsíců

Navazující zaměstnání, pouze změna majitele firmy.­ - převod smluv do informačního systému ­- evidence smluvních podmínek -­ zpracování prognózy prodeje ­- příprava podkladů pro obchodní zástupce a ROM (obchodní reporty) - evidence a vyhodnocení akcí a bonusů programy: Outlook, Word, Excel, SAP, SAP BW, internet, intranet

HBSW, a.s.

Controling

leden 2005 – březen 2009 4 roky a 3 měsíce

­- pravidelný finanční reporting ­- kompletace plánu do controllingového systému ­- kalkulace výrobků ­- analýza obchodních nákladů ­- kontrola došlých obchodních faktur z hlediska plnění smluv a zaúčtování do účetního programu -­ operativní činnost pro obchodní oddělení dle zadaných požadavků ­- práce na PC ­- programy: SAP, Outlook, Excel, Word

Mgr.Marek Odrobina, advokát

Asistentka

prosinec 2004 – leden 2005 2 měsíce

­- administrativní práce ­- vedení agendy, archivace ­- komunikace se soudy, úřady, klienty ­- práce na PC ­ ASPI, Excel, Word, OVEL, Outlook, internet

Společná advokátní kancelář Vítek & Mrázek

Asistentka

srpen 2000 – listopad 2004 4 roky a 4 měsíce

­- zajištění chodu sekretariátu ­- komunikace s úřady, klienty, soudy ­- administrativní činnost ­- správce softwaru pro AK ­- práce na PC ­- Outlook, ASPI, Advokát, OVEL, Word, Excel, internet

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Power Point

tvoření prezentací

Zobrazit certifikát o absolvování

duben 2024

Zájmy

rodina, chalupaření, procházky přírodou, ruční práce

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45