L. H. , životopis 1263026
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Specialista na fondy EU Vedoucí odboru / oddělení Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Filozofická fakulta MU Brno
Teorie interaktivních médií
2011 – 2013Vysokoškolské
Filozofická fakulta MU Brno
Teorie interaktivních médií
2009 – 2011Bakalářské
Praxe 10 let a 8 měsíců
ID*******.o.
Sales and Marketing Coordinator
květen 2023 – prosinec 2023 8 měsíců
- Komunikace se zahraničními partnery a zákazníky - Obchodní report - E-mailová komunikace se zahraničím - Příprava firemních akcí, akcí pro zahraniční partnery - Technický support - Spolupráce s HR a Marketingovým oddělením
ID*******.o.
Asistetka společnosti
duben 2016 – duben 2023 7 let a 1 měsíc
- vystavování zakázek a faktur pro CZ a SK trh - vystavování zakázek a faktur pro zahraniční prodej - vystavování faktur přes wire transfer - stahování faktur - Pay Pal ( cloudový účet) - kontrola splátek u faktur vydaných - vystavovaní licenčních a servisních smluv, jejích dodatků a zpětná vazba na zakázky v Aronu - každodenní komunikace se zahraničními partnery - všeobecná administrativní činnost - správa firemního emailu - příprava meetingů - správa webových stránek/sociálních médií - vystavování software licencí - technický support
Te*******rno
Koordinátor interní komunikace
červen 2014 – říjen 2015 1 rok a 5 měsíců
- Zodpovědnost za nastavení efektivního procesu interní komunikace včetně volby vhodných nástrojů komunikace - Spolupráce s personálním a marketingovým oddělení při definování priorit interní komunikace - Tvorba a implementace informačních materiálů souvisejících s podporou firemní strategie a kultury, jejich následná distribuce napříč společností - Správa a užívání jednotlivých informačních kanálů, hlavně intranetu a infopanelů - Příprava akcí pro zaměstnance ve spolupráci s jinými odděleními
Ce*****rno
Asistentka právní oddělení
2006 – 2007 1 rok a 6 měsíců
- Evidování jednotlivých úkonů prostřednictvím PC ve spisovém protokolu - Zapisování dat do jednotlivých aplikací - Komunikace s bankovními ústavy, finančními úřady a obecními úřady - Příprava dokumentů a podkladů - Kompletace a archivace spisových materiálů
Jazyky
španělštinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Programovací jazyky
Lotus NotesPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingPokročilý
WordPress / CMSZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
SalesForce - CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Mediální koučink
Mediální koučink se Zdeňkou Kárnou, příprava na rozhovory, vystupování v TV
2015