Šárka H. 56 let , životopis 1282589
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Písařka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Správce vozového parku Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola
Zahraniční obchod
září 1982 – červen 1986SŠ s maturitou
Praxe 28 let a 9 měsíců
IZ*****.o.
asistentka obchodního zástupce
červenec 2024 – září 2024 3 měsíce
zpracování nabídek, traťových objednávek, faktur, kontrola plateb, zajišťování dopravy s dodavatelem nebo zákazníkem, poptávaní ceny zboží nebo dopravy u dodavatele, komunikace se zákazníkem, zadávání požadavků na zápočty, ...
RE********* s.
asistentka pobočky
červenec 2021 – únor 2024 2 roky a 8 měsíců
podpora týmu - skenování, úpravy, zadávání PDF dokumentů do firemní aplikace, správa kanceláře, kontrola cest služebních vozidel - objednávání servisu, apod., správa docházkového systému, podklady pro fakturace, evidence pokladny, komunikace s účetním oddělením, evidence dokladů, zadávání do systému
Do*****.o.
asistentka KC
červenec 2019 – červen 2021 2 roky
asistentka koupelnového centra - podpora týmu, objednávky, faktury, nabídky, vedení skladových položek
DO*********.s.
produktová manažerka
březen 2016 – červen 2019 3 roky a 4 měsíce
objednávky, faktury, korespondence s klienty velkoobchodu koupelnového studia
ČS*******.s.
asistentka výkonného ředitele útvaru Firemní bankovnictví (centrála Praha)
únor 2012 – leden 2016 4 roky
organizování schůzek, vedení kalendáře ředitele, zajišťování porad - prezentace, zápisy, občerstvení, práce v SAP...
Če*******.s.
sekretářka ředitele oblastní pobočky v Liberci
listopad 2004 – leden 2012 7 let a 3 měsíce
vedení sekretariátu, organizování schůzek a služebních cest ředitele, podpora při organizování firemních akcí, teambuildingů, vedení pobočkového věstníku, zajišťování porad - prezentace, zápisy, občerstvení, ...
ZH*******.o.
asistentka a účetní
květen 2004 – srpen 2004 4 měsíce
příprava podkladů pro účetní
Ge*******vna
správa pojištění motorových vozidel
leden 2003 – srpen 2003 8 měsíců
správa pojištění motorových vozidel (správa pojistných smluv, faktury, vystavování dokladů o povinném ručení, zelené karty, ...)
Zü*********vna
asistentka ředitele pobočky + správa pojištění motorových vozidel
srpen 2000 – prosinec 2002 2 roky a 5 měsíců
vedení sekretariátu, správa pojištění motorových vozidel (správa pojistných smluv, faktury, vystavování dokladů o povinném ručení, zelené karty, ...)
Sk*******.s.
samostatný obchodní referent
červenec 1990 – červen 1992 2 roky
poptávky, nabídky, objednávky
Sk*******.s.
Obchodní referent
červenec 1987 – červen 1990 3 roky
zpracování objednávek, administrativa
Sk*******.s.
sekretářka
září 1986 – červen 1987 10 měsíců
vedení sekretariátu
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení