Foto: Martina R., DiS.
ID 1062137

Martina R., DiS. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

Obchodní akademie a vyšší odborná škola Brno, Kotlářská, příspěvková organizace

Ekonomicko-právní činnost

září 2012 – červen 2015Vyšší odborné

Střední ekonomická škola

Organizace administrativy

září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou

Praxe 34 let a 6 měsíců

MIELE, spol. s r.o.

Asistentka obchodního oddělení

prosinec 2022 – dosud 1 rok a 6 měsíců

zpracování objednávek zákazníků (B2C, B2B), zadávání objednávek do informačního systému SAP, příprava podkladů k fakturaci a fakturace zboží, komunikace se zákazníky a obchodními partnery, komunikace s logistickým partnerem, úzká interní spolupráce s obchodními zástupci, servisním a účetním oddělením

Bobst Central Europe, s. r. o.

zákaznický servis

září 2022 – listopad 2022 3 měsíce

vyřizování poptávek zákazníků, tvorba nabídek, objednávek v podnikovém systému SAP. Komunikace se zákazníky, převážně v anglickém jazyce.

Cara Plasma, s. r. o.

Recepční v administrativě

srpen 2021 – srpen 2022 1 rok a 1 měsíc

Registrace dárců krevní plazmy do interního systému, telefonická a osobní komunikace s dárci, předodběrové vyšetření, vyplácení odměn za úspěšný odběr, vedení pokladny, vyřizování emailové korespondence

FAIR VISA TRAVEL, s. r. o.

Obchodní referent/ jednatel

červen 2016 – červenec 2021 5 let a 2 měsíce

Zpracování objednávek cestovních služeb pro business klientelu, cenové nabídky, vystavování faktur vydaných, platby faktur přijatých, vedení pokladny. Emailová a telefonická komunikace se zákazníky, chystání účetních dokladů pro účetní oddělení

BVV FAIR TRAVEL, s. r. o.

Referent

duben 2011 – červen 2016 5 let a 3 měsíce

Zpracování objednávek, denní emailová a telefonická komunikace se zákazníky, tvorba cenových nabídek, denní zúčtování příchozích plateb

České aerolinie, a.s.

Obchodní referent

únor 2001 – prosinec 2010 9 let a 11 měsíců

zákaznická podpora – poskytování informací zajišťování letenek – vystavování, změny, refundy, kontrola denního sales reportu

Austrian airlines

Sales and ticketing agent

září 1993 – leden 2001 7 let a 5 měsíců

zákaznická podpora – poskytování informací, zajišťování půjčení aut, hotelové ubytování přes rezervační systém

České aerolinie, a.s.

Administrativní pracovník

září 1989 – srpen 1993 4 roky

administrativní činnost

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Zájmy

sport rekreačně (lyžování, jízda na kole, jóga), čtení, osobní rozvoj

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45