Není foto: S. D.
ID 1171250

S. D.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Karlovy Vary + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Asistentka Office manager

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.

Mezinárodní vztahy a evropská studia

2008 – 2011Vysokoškolské

Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s.

Právní specializace

2005 – 2008Bakalářské

První české gymnázium v Karlových Varech, příspěvková organizace

všeobecné osmileté studium

1997 – 2005SŠ s maturitou

Základní škola Jana Palacha s rozšířenou výukou jazyků

bez zaměření

1992 – 1997Základní

Praxe 18 let a 9 měsíců

So*******.s.

Asistentka obchodního oddělení

leden 2024 – březen 2024 3 měsíce

Podpora obchodního týmu, plánování schůzek, vyřizování e-mailů, telefonická komunikace a další běžné úkoly. Správa a archivace obchodní dokumentace, jako jsou smlouvy, nabídky, faktury a další důležité dokumenty. Příprava prezentací pro obchodní jednání a dokumentů na jednání představenstva. Zápisy z porad. Spolupráce s marketingovým oddělením při realizaci marketingových kampaní, propagaci produktů a služeb. Vedení agendy veřejných zakázek.

Pi*********ona

Provozní manažer

2005 – 2023 18 let a 6 měsíců

Vedení týmu lidí, přímá komunikace se zákazníkem a personálem, vedení skladového hospodářství, vyřizování objednávek a internetového bankovnictví , jednání s dodavateli, obchodními partnery a manažery. zodpovědnost za skladové zásoby. samostatná práce za barem, plánování a organizování speciálních / tématických akcí, oslav a jejich realizace. organizace hladkého a celkového chodu podniku

Se*********sku

Prodejce, řidič, servírka

2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců

od května do listopadu intenzivní sezónní práce v Dubrovníku. Práce na plný úvazek v pohostinství, zaměstnána jako řidička pro Culture club Revelin, prodej suvenýrů a šperků

GS*********.o.

Administrativní pracovník

2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců

příprava podkladů pro zpracování mezd, vedení evidence exekucí, vyřizování firemní korespondence, emailové komunikace se zaměstnanci, elektronické pošty a telefonní hovory, evidování, zakládání a archivace dokumentů, organizování pracovních cest a příprava pro nadřízené a ostatní oddělení společnosti, komunikace s externími partnery

Fi*****ech

Člen support teamu

2005 – 2015 10 let a 6 měsíců

Podpora a vedení pokladníků, příprava a zajištění bezchybného chodu prodeje vstupenek, vyřizování reklamací a řešení problémů se zákazníky

Jazyky

francouzštinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

chorvatštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOS

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Czech Tourism

vzdělávání v cestovním ruchu- Manažerské schopnosti a dovednosti v cestovním ruchu, Řízení úseku F&B, Kalkulace v gastronomických provozech, Maximalizace příjmů v restauračním zařízení, Profesionální obsluha, Gastronomický seminář, Baristický kurz od keře k espressu

2013

Zájmy

cestování , hudba, tanec, in-line bruslení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45