S. D. , životopis 1171250
Představa o práci
Kde hledám práci
Karlovy Vary + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Mezinárodní vztahy a evropská studia
2008 – 2011Vysokoškolské
Vysoká škola Karlovy Vary, o.p.s.
Právní specializace
2005 – 2008Bakalářské
První české gymnázium v Karlových Varech, příspěvková organizace
všeobecné osmileté studium
1997 – 2005SŠ s maturitou
Základní škola Jana Palacha s rozšířenou výukou jazyků
bez zaměření
1992 – 1997Základní
Praxe 18 let a 9 měsíců
So*******.s.
Asistentka obchodního oddělení
leden 2024 – březen 2024 3 měsíce
Podpora obchodního týmu, plánování schůzek, vyřizování e-mailů, telefonická komunikace a další běžné úkoly. Správa a archivace obchodní dokumentace, jako jsou smlouvy, nabídky, faktury a další důležité dokumenty. Příprava prezentací pro obchodní jednání a dokumentů na jednání představenstva. Zápisy z porad. Spolupráce s marketingovým oddělením při realizaci marketingových kampaní, propagaci produktů a služeb. Vedení agendy veřejných zakázek.
Pi*********ona
Provozní manažer
2005 – 2023 18 let a 6 měsíců
Vedení týmu lidí, přímá komunikace se zákazníkem a personálem, vedení skladového hospodářství, vyřizování objednávek a internetového bankovnictví , jednání s dodavateli, obchodními partnery a manažery. zodpovědnost za skladové zásoby. samostatná práce za barem, plánování a organizování speciálních / tématických akcí, oslav a jejich realizace. organizace hladkého a celkového chodu podniku
Se*********sku
Prodejce, řidič, servírka
2016 – 2019 3 roky a 6 měsíců
od května do listopadu intenzivní sezónní práce v Dubrovníku. Práce na plný úvazek v pohostinství, zaměstnána jako řidička pro Culture club Revelin, prodej suvenýrů a šperků
GS*********.o.
Administrativní pracovník
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
příprava podkladů pro zpracování mezd, vedení evidence exekucí, vyřizování firemní korespondence, emailové komunikace se zaměstnanci, elektronické pošty a telefonní hovory, evidování, zakládání a archivace dokumentů, organizování pracovních cest a příprava pro nadřízené a ostatní oddělení společnosti, komunikace s externími partnery
Fi*****ech
Člen support teamu
2005 – 2015 10 let a 6 měsíců
Podpora a vedení pokladníků, příprava a zajištění bezchybného chodu prodeje vstupenek, vyřizování reklamací a řešení problémů se zákazníky
Jazyky
francouzštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
chorvatštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOS
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Czech Tourism
vzdělávání v cestovním ruchu- Manažerské schopnosti a dovednosti v cestovním ruchu, Řízení úseku F&B, Kalkulace v gastronomických provozech, Maximalizace příjmů v restauračním zařízení, Profesionální obsluha, Gastronomický seminář, Baristický kurz od keře k espressu
2013