Foto: Vendula M.
ID 555213

Vendula M. 26 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

Střední škola obchodu a služeb Velká Hradební 19

Prodavač

2020 – 2021Vyučení

Střední škola AGC a.s.

Předškolní a mimoškolní pedagogika (Učitel MŠ a vychovatel)

2014 – 2018Základní

Masarykova základní škola a mateřská škola Krupka

bez zaměření

2005 – 2014Základní

Praxe 5 let a 11 měsíců

Lead center

Asistentka obchodního oddělení

září 2023 – dosud 8 měsíců

S precizností a pečlivostí jsem se věnovala správě dokumentace a archivaci klíčových obchodních dokumentů. Neustále jsem udržovala synchronizaci s ostatními odděleními firmy, abych zajistila hladký průběh obchodních aktivit. Mým úkolem bylo sledovat termíny a pečlivě dodržovat plány obchodního týmu, což vyžadovalo pozornost ke každému detailu. Dále se starám o komunikaci a koordinaci mezi interními odděleními a externími partnery, abych zajišťovala efektivní průběh obchodních procesů. Zároveň jsem se starala o aktualizaci firemních kontaktů a databází, což vyžadovalo systematický přístup a pozornost k detailům. Mým cílem je zajistit, aby obchodní oddělení fungovalo co nejefektivněji a aby naši obchodníci měli veškerou potřebnou podporu pro úspěšné uzavírání obchodů. Své práci vykonávám s důrazem na detaily, schopností multitaskingu a silnými komunikačními dovednostmi, které mi umožňují úspěšně spolupracovat s různými stakeholdery a plnit stanovené cíle a úkoly.

Blažek

Asistentka prodeje, Administrativní pracovník

prosinec 2021 – září 2023 1 rok a 10 měsíců

Jako asistentka prodeje pánských obleků jsem se zaměřovala na poskytování vynikajícího zákaznického servisu a podporu při prodeji pánského oblečení. Můj hlavní cíl byl zajistit, aby zákazníci měli příjemný a profesionální nákupní zážitek a aby se cítili spokojeni se svým nákupem. Mé úkoly zahrnovaly aktivní zapojení do prodejního procesu, kde jsem pomáhala zákazníkům s výběrem oblečení a doplňků podle jejich potřeb a preferencí. Byla jsem zodpovědná za správu skladových zásob a udržování prodejního prostoru v čistotě a pořádku, aby zákazníci měli přehled o dostupných produktech. Kromě toho jsem poskytovala odborné poradenství ohledně střihů, velikostí, materiálů a kombinací oblečení, abych zákazníkům pomohla najít ty správné produkty, které odpovídaly jejich stylu a potřebám. Měla jsem také za úkol sledovat aktuální módní trendy a informovat zákazníky o nových kolekcích a produktech. Další součástí mé práce bylo zpracování objednávek, vyřizování reklamací a řešení jakýchkoli problémů, které mohly vzniknout v průběhu prodeje. Spolupracovala jsem s prodejním týmem a manažerem prodeje na dosahování prodejních cílů a zlepšování celkového výkonu prodejního oddělení. Mým cílem bylo nejenom prodat produkty, ale také vytvořit dlouhodobé vztahy se zákazníky a zajistit, aby se rádi vraceli zpět. Svou práci jsem vykonávala s energií, entuziasmem a nadšením pro módu a styl, a byla jsem připravena poskytnout nejlepší možnou podporu jak zákazníkům, tak i mému týmu.

Akvazoo

Prodavač, Administrativní pracovník

2020 – 2021 1 rok a 6 měsíců

Jako prodavač ve zverimexu a léčiv pro zvířata jsem měl za úkol poskytovat zákaznický servis a poradenství ohledně produktů určených pro péči o domácí mazlíčky. Mé povinnosti zahrnovaly aktivní podíl na prodejním procesu, kde jsem pomáhal zákazníkům s výběrem vhodných potřeb pro jejich zvířata, včetně krmiv, doplňků stravy, léčiv a péče o srst a zuby. Dále jsem se staral o správnou organizaci a uspořádání prodejního prostoru, aby zákazníci měli přehled o sortimentu a možnostech, které máme k dispozici. Měl jsem za úkol udržovat skladové zásoby na požadované úrovni a sledovat datum expirace produktů, abych zajistil čerstvost a kvalitu sortimentu. Jako součást mé práce jsem poskytoval odborné poradenství ohledně péče o různé druhy zvířat, včetně psů, koček, hlodavců, ptáků a exotických zvířat. Aktivně jsem se zapojoval do řešení problémů zákazníků a poskytoval doporučení týkající se správného výběru léčiv nebo přípravků pro specifické potřeby jejich mazlíčků. Mým cílem bylo nejenom uspokojit potřeby zákazníků, ale také poskytnout jim důvěru a jistotu v kvalitu a účinnost našich produktů. Své povinnosti jsem vykonával s empatií, péčí a znalostmi o specifických potřebách různých druhů zvířat, abych zajistil optimální péči a spokojenost zákazníků.

New Yorker

Visual & sales assistant

2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců

Jako Visual & Sales Assistant jsem měla za úkol kombinovat své dovednosti v oblasti vizuální prezentace s aktivním zapojením do prodejního procesu. Moje práce spočívala v tom, že jsem zajišťovala atraktivní a pro zákaznice přitažlivé vizuální zážitky prostřednictvím úprav výlohy, zobrazování zboží na prodejních pultech a vytváření inspirativních prezentací produktů. Dále jsem byla aktivně zapojena do prodejního procesu, kde jsem pomáhala zákaznicím s výběrem produktů a poskytovala odborné poradenství týkající se jejich vlastností, použití a vhodnosti pro konkrétní potřeby. Během prodeje jsem dbala na to, aby zákaznice měly příjemný a osobní nákupní zážitek a aby odcházely spokojeny s našimi produkty. Měla jsem také za úkol sledovat aktuální módní trendy a tržní poptávku a na základě těchto informací spolupracovat s manažerkou prodeje na plánování prodejních kampaní a událostí. Mé povinnosti zahrnovaly také udržování skladových zásob a správu inventáře, aby byly zajištěny dostatečné zásoby a různorodost produktů pro naše zákaznice.

Jazyky

němčinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Pohoda

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Prodejce vyhrazených léčivých přípravků

Kurz obsahoval problematiku veterinárních a humánních léčiv, jejich skladování, mechanismus působení. Posunul mě ve vědomostech a možnostech toto zboží prodávat.

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2021

Orientace na zákazníka

- uvědomělé vnímání zákazníků - osobní vlastnosti orientované na zákazníka - sestavení kontrolního seznamu pro aktivní prodejní plochu - školení jeanesů - vypracování šesti kroků prodeje s pomocí kola prodeje - rozpoznání a obsluha různých typů zákazníků - výměna a reklamace

srpen 2019

Zájmy

Mé zájmy se v průběhu mé kariéry postupně vyvíjely, a to zejména směrem k dosažení kariérního posunu a osobnímu rozvoji. V průběhu mého působení jako prodejní asistentka jsem neustále toužila po výzvách, které by mi umožnily rozšířit své dovednosti a přispět k rozvoji organizace. Mým hlavním cílem byl přechod z pozice prodejní asistentky na administrativní úroveň, kde bych mohla využít svou systematickost, schopnost práce s dokumenty a schopnost udělat pořádek ve všech oblastech mého působení. Mé zkušenosti v oblasti prodeje mi poskytly cenné dovednosti v komunikaci a péči o zákazníky, které mohu efektivně aplikovat i v administrativním prostředí. Ráda se věnuji osobnímu rozvoji a stále se snažím zlepšovat své dovednosti a znalosti prostřednictvím samostudia. Jsem přesvědčená, že každá příležitost k učení je cestou ke zlepšení a osobnímu růstu. Moje vášeň pro práci s dokumenty a schopnost vytvářet a udržovat pořádek ve věcech mě inspiruje k hledání nových výzev a příležitostí v oblastech administrativy a správy. Jsem motivovaná, cílevědomá a odhodlaná dosáhnout svých kariérních cílů a přispět k úspěchu a růstu společnosti.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45