Foto: Sylvie C.
ID 1292070

Sylvie C. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Anglo-německá obchodní akademie a.s.

Ekonomika a podnikání

září 2007 – červen 2010SŠ s maturitou

střední odborná škola služeb a střední odborné učiliště, Kadaň 5.května 680

Kadeřník (Kadaň)

září 2002 – červen 2005Vyučení

Praxe 10 let a 9 měsíců

Účetní s.r.o.

asistentka hlavní účetní

únor 2023 – únor 2024 1 rok a 1 měsíc

účtování pokladen, debetních karet, bankovních výpisů, párování plateb, přijatých faktur CZ a EUR, práce v účetním programu Premier, vytváření reportů, komunikace s klienty, výpomoc s účetními závěrkami

Adart computers s.r.o.

technická asistentka

prosinec 2019 – únor 2023 3 roky a 3 měsíce

zpracování reklamací - zadávání do interniho systému, vyřizování e-mailů a telefonátů, příprava reklamací k opravě pro techniky, příprava a balení vyřízených reklamací k odeslání. Objednávka dopravy - PPL, GLS. Dalsi drobne administrativní úkony a spolupráce s dalšími odděleními.

VISTORIA CZ a.s.

účetní junior

září 2018 – listopad 2018 3 měsíce

zaúčtování faktur, skenování a zadávání dokladů do systému, zaúčtování pokladních dokladů, drobné administrativní úkony

CZnet, s.r.o.

asistentka, fakturantka

březen 2017 – červenec 2018 1 rok a 5 měsíců

zaúčtování faktur přijatých a vydaných v účetním programu Pohoda, párování plateb, zasílání upomínek, vystavování smluvních pokut, zasílání písemností - výpovědí a předžalobníchvýzev klientům, předávání podkladů neplatících klientů pravníkovi, zpracování žádostí o vyjádření k existenci sítí, příprava podkladů pro hlavního účetního, spolupráce se všemi odděleními (zákaznické, technické, manažer), vytváření platebních příkazů, přijímání hotovosti do pokladny, telefonický a emailový kontakt s klienty

PODA, a.s.

administrativní pracovnice

září 2016 – březen 2017 7 měsíců

zadávání objednávek, příprava smluv, protokolů a zařízení pro klienty, fakturace, péče o klienty, administrativní úkony v interním systému, 2 x týdně práce na klientských pobočkách

Mateřská ,,dovolená"

matka na plný úvazek

říjen 2013 – září 2016 3 roky

...

Česká správa sociálního zabezpečení

Referent

září 2011 – leden 2013 1 rok a 5 měsíců

zpracování dokumentů - nemocenské, kontakt s klienty, úřady, účetními

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

ERP a účetní software

PohodaZačátečník

PremierPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

četba knih, háčkování, malování, zpěv, historie - zejména životopisy osobností, kolo, recyklace nábytku

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45