Foto:  Šárka N.
ID: 238829

Šárka N.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  43 let


  Aktualizace 10.11.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1988 - 1993
    Střední ekonomická škola Třebíč - Všeobecná ekonomie
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2016
    Noria s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    • Zpracovávala jsem příjem zboží na základě dodacích listů do informačního systému • Párovala jsem faktury s příjemkami a objednávkami materiálu, převody, výdejky • Objednávky materiálu • Zadávala jsem přijaté objednávky do výroby • Vedla jsem evidenci výroby komponent a výrobků v IS • Administrativně jsem zpracovávala reklamace materiálu • Agenda servisních zásahů v IS • Plánovací kalendář zaměstnanců • Administrativní podpora vedoucího výroby • Zápisy z jednání • V zástupu objednávky přepravy • Spolupráce na zavádění TPV, nového informačního systému • Zavádění nových postupů a procesů do skladového hospodářství provozu
    2013 - 2014
    LAC s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    • Vedla jsem kalendář a úkolovník ředitele provozovny formou sdíleného kalendáře a IS • Zpracovávala jsem aktuální požadavky ředitele – administrativní podpora • Zpracovávala jsem zápisy z porad v informačním systému a rozesílala jsem je účastníkům porady • Tvořila jsem a zpracovávala reporty, grafy, přehledy výroby, přílohy směrnic • Nastavila jsem interní školení zaměstnanců provozovny, seznámení s dokumentací spojenou s jejich výkonem práce, seznámení se směrnicemi provozovny • Organizovala jsem školení zaměstnanců s externími firmami • Spolupracovala jsem při organizaci firemních akcí pro zaměstnance – výběr a objednávky atrakcí, objednávky cen soutěží apod. • Vedla a účtovala jsem korunovou pokladnu provozovny • Zodpovídala jsem za správu a evidenci spisovny dle interního spisového řádu • Evidovala jsem přijatou a odeslanou poštu, následné třídění a roznáška • Spolupracovala jsem s kolegy při zavádění procesů provozovny do IS • Měla jsem na starosti správu a kontrolu směrnic provozovny, evidenci dokumentace dle normy ČSN EN ISO 9001:2009, nápravná opatření • Zpracovávala jsem agendu projektů firmy (např. výběrová řízení v rámci projektu OPPI Rozvoj) • Podílela jsem se na přípravě dokumentace k auditům v oblasti kvality, úzce jsem spolupracovala s manažerem jakosti • Na základě požadavků kolegů jsem upravovala tiskové sestavy a návrhy formulářů • Starala jsem se o nástěnku – fotografie z firemních akcí, důležitá sdělení nadřízených apod. • Zodpovídala jsem za evidenci odpadového hospodářství provozovny • V rámci zástupu jsem vystavovala objednávky a dodací listy • Koncem roku jsem administračně zpracovávala inventury skladového hospodářství v Informačním systému, zpracovávala jsem i skladové sestavy apod., skladovým pohybům rozumím • Evidence strojního vybavení provozovny – návody k obsluze, evidence revizí ke strojům a revizí k tlakovým nádobám
    2006 - 2013
    LAC s.r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    • Spravovala jsem evidenci uchazečů o zaměstnání, prvotní pohovor • Spoluorganizovala jsem výběrová řízení na pracovní pozice • Zpracovávala jsem elektronickou docházku zaměstnanců, výkazy práce, nárok na stravné, zálohy na mzdy a podklady na mzdovou účtárnu • Spolupracovala jsem při ročním zúčtování zaměstnanců – vyplňování formulářů se zaměstnanci, sběr potřebných dokladů k uplatnění slev na dani • Zajišťovala jsem vstupní a periodické zdravotní prohlídky zaměstnanců • Zodpovídala jsem za evidenci BOZP a PO, školení nastupujících v oblasti BOZP a PO, archivace dokladů spojených s touto problematikou • Prováděla jsem kontroly knihy úrazů, aktuálně zpracovávala záznamy o pracovních úrazech ve spolupráci s technikem BOZP • Zasílala jsem reporty z povinných školení zaměstnanců nadřízeným • Vedla a účtovala jsem korunovou pokladnu provozovny – doklady za drobné nákupy spotřebního zboží a PHM • Měla jsem na starosti částečnou evidenci firemních vozidel, kalkulace soukromých jízd a výběr financí za soukromé jízdy kontrola dokladů za PHM v Carnetu • Vystavovala jsem a uzavírala zakázky provozovny v IS • Zodpovídala jsem za evidenci odpadového hospodářství provozovny • Evidence strojního vybavení provozovny – návody k obsluze, evidence revizí ke strojům a revizí k tlakovým nádobám
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Mým zájmem je hlavně rodina. Dalšími zájmy je kosmetika, osobní rozvoj.
  • Trvalé bydliště

    Sklepní 905, Hrušovany nad Jevišovkou, 67167

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45