Foto: Šárka K.
ID 1249457

Šárka K. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU Pouchov, Hradec Králové, Střední škola služeb a obchodu

Prodavačka textilu, oděvů a galanterie

1999 – 2002Vyučení

Praxe 16 let a 10 měsíců

Jitka Melšová – Pinkring

Asistent prodeje,aranžérka

2019 – dosud 5 let a 4 měsíce

Asistentka prodeje, aranžérka. Zodpovědnost za chod prodejny, aranžmá prodejny, péče o zákazníky, aktivní prodej, administrativa, kreativita, výroba vlastních výrobků, naceňování zboží, jednaní s dodavateli, nákup zboží, zadávání objednávek do systému, jednání s klienty on-line přes stránky společnosti, vyřizování reklamaci, oslovování zákazníků s nabídkou zboží on- line. Sortiment: dámská a dětská móda, Obuv, stříbro, chirurgie, hodinky, keramika, drogerie, káva, čaj, čokolády, víno, dekorace všeho druhu, svíčky, dárky na přání.

ComGate Interactiv s.r.o.

Teamleader, školitelka

2010 – 2014 4 roky a 6 měsíců

- 29.10.2010 - 31.11.2010 - operátor aktivní linky UPC, prodej UPC produktu, péče o klienty - 01.12.2010 - 28.02.2011 - operátor na pasivní lince UPC, zákaznická linka, starost a péče o klienty UPC - 01.03.2011 - 31.05.2011 - školitelka pro tým operátorů na projektu UPC, zaškolování interního PC systému, školení produktu UPC, školení prodejní dovednosti, trénink argumentace, zvládání námitek, komunikační dovednosti, nastudování callskriptu, rozvolávání týmu na linkách, on-line pomoc na linkách, zpětné vazby, kaučink, motivace. - 01.06.2011 - 29.02.2012 - Teamleader na pasivní lince UPC, vedení velkého týmu lidí ( 30 lidí ), řízení zaměstnanců - FTE kapacity, docházka, plánování dovolené, mzdy, zadávání prodejů do systému, příjímání nových zaměstnanců, ukončení pracovního poměru zaměstnanců, podpora, komunikace, motivace, kontrolní činnost projektu - produktivita, kvalita, výkonnost na projektu, strategická péče o klienty UPC, řešení reklamací, kalibrace hovorů, zpětné vazby, administrativa, krátkodobé a dlouhodobé plánovaní cílů na projektu, rychlé jednání, přizpůsobení se obchodnímu partnerovi, jednání a vyjednávání s obchodním partnerem. - 01.03.2012 - 30.04.2012 - Teamleader pilotních projektu 1188, Knižní Klub, Pražská Plynárenská, Re-Therm. Odstartování nových projektů, zajištění práce pro operátory, jasné nastavení projektů, komunikace s obchodními partnery, rychlé řešení problematiky na projektu, flexibilita, loajálnost na projektech, administrativa, vedení několika týmů lidí, rychlá spolupráce, přizpůsobení ke spokojenosti obchodního partnera. - 01.05.2012 - 31.05.2013 - Teamleader aktivního projektu AIG, znalost programu Hospitalizace s následkem úrazu, Program zlomenin, popálenin a vnitřní poranění, Program AIG+ úrazové pojištění pro případ trvalých následků nebo smrti, ztráty pohyblivosti následkem úrazu + zabezpečení dítěte. Vedení velkého týmu lidí ( 40 a více ) řízení zaměstnanců - kapacity na projektu, docházka, plánování dovolené, mzdy, zadávání prodejů do systému, ukončení pracovního poměru se zaměstnancem, péče o zaměstnance individuální, týmové, podpora, komunikace, motivace, kontrolní činnost projektu - prodeje, produktivita, kvalita, výkonnost na projektu, strategická péče o klienty AIG přenesená na operátory projektu - typologie zákazníků, výborná znalost VOP a callskriptu, komunikační dovednosti, prodejní znalosti, náslechy hovorů, relaxace, motivace , řešení reklamací, kalibrace hovorů, zpětné vazby, administrativa, krátkodobé a dlouhodobé plánovaní cílů na projektu, rychlé jednání, řešení databází na projektu, denní komunikace s obchodním partnerem AIG. - 01.07.2013 – 01.02.2014 – školitelka pro společnost AIG. Rozjet domácí callcentrum společnosti. Spolupráce s externími callcentry společnosti. Vedení velkého týmu lidí ( 3 callcentra ).

City Realex a.s

Oblastní teamleader, školitelka

2003 – 2010 7 let a 6 měsíců

Vedení prodejen - ( Hradec Králové, Pardubice, Trutnov, Kolín, Ústí nad Orlicí, Praha ), zkušenost vedení středně velkého týmu lidí - ( 20 lidí ), inventarizace, inventury, přijímání nových zaměstnanců, ukončení pracovního poměru zaměstnancům, komunikace mezi vedením a personálem, administrativa, dodací listy, řešení interních záležitostí, kontrolní činnost - ( pokladny, trezory, odvody tržeb ), příprava a zpracování mzdy pro zaměstnance, řešení reklamací, školení personálu, kaučink zaměstnanců, motivace k vyšší výkonnosti a kvalitním výsledkům, které vedou k úspěšnému prodeji, marketing, péče o zákazníky, kvalitní péče o V.I.P klienty.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Začátečník

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Příjemné vystupování, učenlivost, důvěru,loajálnost vůči firmě, profesionalitu a týmového ducha.

Kurzy

komunikační dovednosti, asertivita, stres management, technika vyjednávání a zvládání námitek, zákaznická typologie, poskytování zpětných vazeb, relaxační techniky, duševní hygiena.

City realex a.s. a ComGate Interaktiv s.r.o. vedený lektory

2003

Zájmy

Rodina, cvičení fitness, jízda na kole, příroda, četba knih, astrologie, kvalitní film, vaření, fanoušek hokeje.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45