O. N. , životopis 1190924
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Kamýk + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Daňový poradce/specialista Fakturant/ka Finanční účetní Mzdová účetní Odborný asistent v legislativě Pracovník back office Právník/advokát Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Yaroslav Mudryi National Law University
Právník
září 2005 – 2010Vysokoškolské
Praxe 8 let a 8 měsíců
MS*****.s.
Asistent finančního ředitele
duben 2020 – červenec 2021 1 rok a 4 měsíce
Odpovědnosti: -zjednodušená zpráva o příjmech za období souhrnná tabulka měsíčních výdajů -porovnání příjmů podle nomenklatury s cenami zboží na skladě pomocí funkce VPR v programu MS Excel - poskytování zpráv o nezaplacených pohledávkách a závazcích na vyžádání -práce s databází společnosti a poskytování souhrnných zpráv vedení společnosti
MS*****.s.
Asistent finančního ředitele
listopad 2017 – květen 2018 7 měsíců
Odpovědnosti: -denní vykazování transakcí na účtech společnosti -příprava platebního plánu na každý den -měsíční výkaz -zjednodušená zpráva o příjmech za období souhrnná tabulka měsíčních výdajů - porovnání příjmů podle nomenklatury s cenami zboží na skladě pomocí funkce VPR v programu MS Excel -poskytování zpráv o nezaplacených pohledávkách a závazcích na vyžádání -práce s databází společnosti a poskytování souhrnných zpráv vedení společnosti
Uk*****td.
Asistent právního oddělení
únor 2016 – listopad 2017 1 rok a 10 měsíců
Odpovědnosti: - asistence vedoucímu právního oddělení při přípravě dokumentů, organizaci převodů, vedení kalendáře obchodních schůzek a jednání, další úkoly. - příprava právních dokumentů (plné moci, úřední dopisy, dodatečné dohody, žádosti). - spolupráce s notáři, příprava kopií firemních dokumentů k notářskému ověření, organizace návštěv notářů v kanceláři. - vedení interní evidence oddělení: plné moci, příchozí/odchozí dokumenty, vedení papírového a elektronického archivu smluv a dalších dokumentů.
OO*********TD"
Právník
2011 – prosinec 2015 5 let
Odpovědnosti: - aktualizace právní základny společnosti - příprava smluv a podpora transakcí - práce s interním oběhem dokumentů - vypracovávání pověření, příprava žalob a nároků - práce s úřady - poradenství pro zaměstnance
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinastředně pokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopPokročilý
CanvaZkušený
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence
Centrum služeb pro podnikání s.r.o.
2024
Kurz českého jazyka A2
Vyučovacích hodin 100
2023
Kurz českého jazyka B1
Vyučovacích hodin 151
2023
Specializovaný workshop na téma "Správné uzavírání smluv"
2015