Foto: Veronika  K.
ID 1258224

Veronika K. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 1 km ochota dojíždět Mapa Tišnov + 1 km ochota dojíždět Mapa Kuřim + 1 km ochota dojíždět Mapa Lelekovice + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Bakalářské

ST. CLAIR COLLAGE, Windsor, ON Canada

Marketing, Business Marketing

1997 – 2000Bakalářské

ST. CLAIR COLLAGE, Windsor, ON Canada

International Business/Business Administration, F.I.T.T. (Forum for International Trade and Training)

1996 – 1999Bakalářské

Riverside Secondary High School, Windsor, ON Canada

High School - Gymnázium/Střední Škola

1990 – 1995SŠ s maturitou

Praxe 29 let a 6 měsíců

Kids Garden s.r.o., ČR

AJ pedagog v MŠ

2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců

Diferencované výuky hravou formou podle didaktických zásad dětí věku 2-7 let. Díky mému osobitému přístupu, motivačním dispozicím, a vůdčí osobnosti řízení dětí k maximálnímu rozvoji. Důraz na komunikační dovednosti, výslovnost, sociální začlenění, pocitu bezpečí, pravidla chování a životní hodnoty. One-on-one lekce ZŠ/SŠ studentů, asistence s předškolní výukou, provozem klubíku, a celkového chodu MŠ.

OSVČ, ČR

Vedení jazykových výuk a kroužků

2015 – 2020 5 let a 6 měsíců

Vedení a organizace celkového chodu, vedení výuk 3-7 dospělých, one-on-one výuk, zájmových kroužků pro 7/8 dětí, a překladatelské služby. Důraz na potřeby zákazníka k maximálnímu rozvoji a osvojení jazyka. Příprava osnov, plánování rozvrhů, fakturace, průzkum trhu, akvizice nových možností, administrativní práce, aj. Správa příprav klientů na zkoušky Cambridge: KET, PET, FCE, CAE, BEC, YLE.

ZETOR TRACTORS a.s., ČR

Marketingový specialista

2006 – 2016 10 let a 6 měsíců

Řízení optimalizace marketing odd. pomocí analýzy SWOT, branding značky, a zřízení CI identity. Správa, modernizace, překlad, a aktualizace PR materiálů i produktových katalogů. Zaměření na zavedení produktů Zetor merch. Vedení a organizace merche od A-Z vč. tvorby merch katalogu. Odpovědnost za výběr, realizaci a řízení merch produktů, cenové strategie, monitoring skladu, databázi dodavatelů, objednávek, faktur, a analýzy prodejů. Správa tiskovin, POS/POP materiálů, inzerce, průzkumu konkurence a trendů. Podpora, komunikace se zákazníky, fanoušky, výrobci, dodavateli, agentury PR, grafiky, vydavateli, ale i s interním oddělením: právním, obchodním, sklad, vývoj & výzkumu, HR a IT. Marketingová podpora pro Zetor CA/USA. Administrativní asistent pro manažera a ředitele marketingu. Subvence i účast na veletržních i jiných akcích. Podpora v realizaci a provozu Zetor Gallery.

Novelleto Rosati Sports & Recreation Complex, CANADA

Marketing & administrativní koordinátor

2001 – 2006 5 let a 6 měsíců

Vedení marketingových činností jako PR, media, propagace nájemních prostorů, a organizace eventů. Tvorba a udržování zákaznické databáze, zákaznický servis, grafický design propagačních materiálů, loga, inzercí, i firemního CI - korporátní identity. Komunikace s klienty, sponzory. Akvizice potenciálních klientů a sponzorů, prodej reklamních bannerů, a spotů v celém sportovním areále. Administrativní asistent řediteli marketingu.

KIOSK School of English, MEXIKO

Marketingový koordinátor, (průvodce) lektor AJ

2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců

Nastavení a realizace propagačních strategií, media, PR Zavedení marketingových činností k rozvoji dceřiné pobočky Kanadské jazykové školy, které vedli dalšímu rozšíření. Administrativní koordinace a podpora jednateli mexické pobočky. Průzkum trhu, akvizice nových klientů. Vedení tématových týdenních live broadcastingů v místním rádiovém rozhlasu jako další nástroj k propagaci školy.

Ambassador Ontario Insurance Brokers, CANADA

Administrativní koordinátor

1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců

Administrativní podpora pro manažera prodeje Allianz pojistných produktů. Podpora a plnění úkolů manažera pro hladký chod kanceláře, příprava podkladů, komunikace s brokery. Správa obchodních úkonů jako evidence pojistných potřeb klientů, evidence pojistných událostí, vkládání dat do databáze, komunikace s klienty, zákaznický servis.

RIVERSIDE HOME HARDWARE (HH), CANADA

Administrativní referent, obchodní zástupce

1994 – 1999 5 let a 6 měsíců

Prodej a manipulace s hotovostí se zaměřením na zákaznický servis. Uzavírání/otevírání pokladny, administrativní činnosti a vedení databázi klientů, dodavatelů, firemních účtů, faktur, platebních výkazů, a prodejní data entering/monitoring. (HH: obdobná síť jako Hornbach)

Jazyky

španělštinamírně pokročilá

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Ochota učit se

Pracovitost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Další dovednosti

Kladný vztah k sportu, Psychická odolnost

Kurzy

Pestrý svět - techniky motivace

2013

Český jazyk pro úředníky

2007

Kompletní interní trenér

2007

Zájmy

sport - příroda - hudba - design - Mary Kay

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45