Foto: Denisa J.
ID 1282743

Denisa J. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Frýdek-Místek + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola oděvní a podnikatelská Frýdek - Místek, příspěvková organizace F-M

Ekonomika a podnikání (Obchodně podnikatelská činnost)

září 2002 – září 2006SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 3 měsíce

Alo trans FM s.r.o., Třanovice

Administrativní pracovník

říjen 2023 – březen 2024 6 měsíců

Vyřizování firemní korespondence, elektronická pošta, telefonní hovory. Fakturace vnitrostátní dopravy. Příprava podkladů k výplatám zaměstnanců, zpracování cestovních výdajů a výkazu práce. Vyřizování pojistných události firemních vozidel - komunikace s pojišťovnami atd. Udržování chodu firmy.

Odbor azylové a migrační politiky - Ministerstvo vnitra ČR, Ostrava

Referent bezpečnosti státu v odboru azylové a migrační politiky.

únor 2023 – září 2023 8 měsíců

Posuzování a vyhodnocování výsledků pohovoru s účastníky řízení o udělení mezinárodní ochrany a pobytu cizinců podle vnitrostátní situace a vývoje azylové problematiky v zemích původu včetně provádění pohovorů.

Odbor azylové a migrační politiky - Ministerstvo vnitra České republiky, Ostrava

Výpomoc Ukrajině

leden 2023 – leden 2023 1 měsíc

Vyřizování žádosti o pobyt, prodloužení dočasné ochrany.

Plzeňský Prazdroj a.s., Nošovice

Účetní

květen 2022 – srpen 2022 4 měsíce

Výpomoc v TS - účetní

Hanwha Avanced Materials Europe s.r.o., Chlebovice

Asistentka vnitřních záležitostí

duben 2017 – listopad 2021 4 roky a 8 měsíců

Zabezpečení chodu sekretariátu, zápisy z porad. Přijímání distribuce, odesílání a evidence pošty, vyřizování e-mailu, telefonátů. Správa vozového parku, vyřizování pojistných události, zajišťování servisu vozidel atd. Nákup a výdej pracovních oděvů. Správa zásob kancelářských potřeb, řízení systémové dokumentace, správa archivu společnosti, systém ukládání dat.

Gastroservisdali

Fakturantka

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

Výpomoc s fakturami.

Asistentka obchodního zástupce v Italské společnosti, Terni

Administrativní pracovník

2008 – 2009 1 rok a 6 měsíců

Samostatné řešení dílčích úkolů spojených s přípravou podkladů pro obchod. zástupce, zpracování zakázkových listů z výroby a následné fakturace, zpracování pokladny, cestovních náhrad, příjem a tvorba objednávek.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

italštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45