J. O. , životopis 1017424
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Uhříněves + 10 km ochota dojíždět Mapa Ondřejov (okres Praha-východ) + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu UX designer Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Pedagogická fakulta UK Praha
Specializace v pedagogice
září 2012 – červen 2014SŠ s maturitou
Konzervatoř, Teplice, Českobratrská 15, příspěvková organizace
housle
září 2006 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 9 měsíců
Is*****.o.
Administrativní pracovník
prosinec 2023 – leden 2024 2 měsíce
zprácování dat, rozúčtování, práce v Excel, Microsoft Office, klientský servis
Sa*******.o.
Asistentka (100% home office)
říjen 2023 – prosinec 2023 3 měsíce
Vykonávání různých administrativních povinností, jako je archivování, psaní a kopírování Vytváření databáze Každodenní komunikace s klienty a firmami
Ho*****old
Pracovník Front office
březen 2022 – září 2023 1 rok a 7 měsíců
Komunikace s klienty, práce s rezervacemi, prezentaci společnosti a jejích služeb, dále přípravu smluvní dokumentace, vyřizování telefonických hovorů, vedení kompletní administrativy. Komunikace v Rj, Aj
Ho************
Front office
září 2015 – říjen 2020 5 let a 2 měsíce
odpovědnost za svěřené úkoly a procesy v oblasti administrativy, komunikace s klienty v RJ, AJ, NJ, zpracování rezervací. Zajišťování služeb pro hosty (booking hotelu, taxi, občerstvení, překladatelská činnost)
br*******áda
brigáda
2010 – 2016 6 let a 6 měsíců
- operátor ve společnosti Europe Calling a.s. - inventarizační pracovník, Dantem s.r.o. - překladatelská činnost - soukromé doučování českého jazyka - dobrovolník v neziskové organizaci Nadání a dovednosti o.p.s. - soukromé hlídání dětí
Se*******dlo
houslistka
2011 – prosinec 2015 5 let
Hra v orchestru
Et*******rie
Obchodní asistent
říjen 2014 – listopad 2015 1 rok a 2 měsíce
Obchodní konzultant: kvalitní servis zákazníkům včetně aktivního prodeje, odborné poradenství zákazníkům
2 *****.o.
Office manager
květen 2014 – červenec 2014 3 měsíce
administrativní činnost, chod recepce, asistentka, práce na PC, komunikace s klienty, vyřizování pošty.
Jazyky
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
CanvaZačátečník
FigmaPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Hores (hotelovy system) Hotel time, Mirus, Statistika, RayNet
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Redesign
Webdesign, Figma
červen 2023