Foto:  Jana Z.
ID: 313578

Jana Z.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  31 let


  Aktualizace 26.05.2016
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2001 - 2005
    SOŠ Hořovice - Ekonomika zemědelství a výživy
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2016
    Ventorn s.r.o.
    Management , Marketingový ředitel/manažer
    Vystavování faktur odběratelům, vedení reportů, zřizování zákonného a havarijního pojištění ve spolupráci s pojišťovnou Uniqa pro klienty, přihlašování a odhlašování vozů na úřadu Evidence vozidel, vedení internetbanking - úhrady faktur, naskladňování zboží dle přijatých faktur, tvorba skladových karet, vyskladňování zboží, výpočet mzdy zaměstnancům restaurace a čerpacích stanic, odvody ze mzdy za zaměstnance na pojišťovny a OSSZ, a jiné běžné administrativní práce.
    2009 - 2010
    O.K. Tools spol. s r. o., Tlustice
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Zadávání objednávek do systému, objednávání zboží u dodavatele, naskladňování zboží dle přijatých faktur, vyskladňování zboží, vystavování dodacích listů, fakturace zboží, vystavování dobropisů. Zpracování a tvorba nabídek. Komunikace se zákazníky - převážně telefonicky, emailem. Vymáhání pohledávek po splatnosti (telefonicky). Analýza jednotlivých produktů dle prodejnosti - kontingenční tabulky. Administrativní podpora obchodního týmu (tři obchodní zástupci).
    2007 - 2009
    Obchodní tiskárny Hořovice a. s.
    Administrativa , Pracovník back office
    Práce se zákazníky (převážně papírnické velkoobchody ) - komunikace se zákazníky, obchodní jednání, na starosti standardní produkty - diáře, kalendáře a hrací karty (i reklamní karty – komunikace s grafickým studiem ohledně podkladů pro reklamní karty). Vystavování objednávek ve spolupráci s ostatními odděleními - sledování zakázky od jejího přijetí až do jejího vyexpedování. Příprava podkladů pro fakturaci. Vystavování dobropisů a zálohových faktur. Zpracování a tvorba nabídek, tvorba kompletních reportingů.
    2006 - 2006
    Obchodní tiskárny Hořovice a. s.
    Administrativa , Asistentka
    Vyřizování korespondence, zajištění běžného chodu kanceláře - rozdělování pošty, kopírování, pohoštění hostů, péče o vzhled kanceláře, drobné nákupy... organizace a podpora schůzek managementu společnosti (prostory, vybavení, příprava materiálů, atd.), koordinace služebních cest, zajišťování společenských akcí - pronájem prostorů, objednávání občerstvení ...
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Zimní sporty - snowboarding, lyžování, motorky.
  • Trvalé bydliště

    Kařez 52, Kařez, 33808

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45