Foto: Ing. Kateřina  N.
ID: 272977

Ing. Kateřina N.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  31 let


  Aktualizace 15.06.2015
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2005 - 2010
    ČZU Praha - Podnikání a administrativa
    Vysokoškolské
    2001 - 2005
    OA Vlašim - Ekonomika a podnikání
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2015
    Ferratt International Czech, s. r. o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
     zajišťování komplexní podpory dodavatelů při spolupráci s marketingem a účetním oddělením  nastavení procesů s novými dodavateli a důsledná kontrola jejich dodržování  včasné zpracování objednávek do systému Oracle a jejich předání dodavatelům, řešení veškerých změn (částek, údajů etc.), zodpovědnost za včasné zúčtování nákladů do účetní závěrky (dohadné položky, interní přeúčtování)  kontrola nákladů týmu mediální komunikace, spolupráce s oddělením financí,  vytváření objednávek pro centrální POS print
    2012 - 2015
    Retail marketing practise, s. r. o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
     zajišťování komplexní podpory dodavatelů při spolupráci s marketingem a účetním oddělením  nastavení procesů s novými dodavateli a důsledná kontrola jejich dodržování  včasné zpracování objednávek do systému Oracle a jejich předání dodavatelům, řešení veškerých změn (částek, údajů etc.), zodpovědnost za včasné zúčtování nákladů do účetní závěrky (dohadné položky, interní přeúčtování)  kontrola nákladů týmu mediální komunikace, spolupráce s oddělením financí,  vytváření objednávek pro centrální POS print
    2010 - 2012
    Tesco Stores ČR, a. s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
     správa objednávek marketingového oddělení ČR, SR, zajišťování komunikace s účetním oddělením a dále mezi členy marketingových týmů a marketingovými agenturami, rychlé řešení problémů při platbách, včasné zpracování objednávek a dohadných položek pro účetní uzávěrku  podpora při správě rozpočtu pro tým mediální komunikace (sledování plánu a skutečných nákladů týmu, reporty finančním analytikům), zajištění interních přeúčtování  spolupráce na zajištění ochutnávek Tesco výrobků ve spolupráci s komerčním oddělením a jednotlivými obchody ČR SR. Koordinace dodavatelských ochutnávek
    2007 - 2010
    Tesco Stores ČR, a. s. (DPČ)
    Administrativa , Administrativní pracovník
     tvorba objednávek dle kalkulací marketingovému oddělení (ČR, SR)  správa agendy objednávek (systém Oracle), komunikace s účetními společnosti  řešení problémů, příprava podkladů pro účetní, komunikace s dodavateli
    2006 - 2007
    ING pojišťovna a. s.
    Pojišťovnictví , Pojišťovací poradce
     vytváření individuálních finančních plánů pro klienty  aktivní vyhledávání klientů a uzavírání smluv  získání licence výhradního pojišťovacího agenta, absolvování rozsáhlých školení zaměřených na pojišťovnictví  praxe s využitím odborných znalostní z ekonomické oblasti, nutné reprezentativní vystupování, uplatnění komunikativních a organizačních schopností a time managementu
    2005 - 2006
    Eficia Praha, s. r. o.
    Telekomunikace , Pracovník call centra
     aktivní i pasivní linka call centra, zabývající se spoluprací s bankou
  • Jazykové znalosti

    francouzština  -  základní
    angličtina  -  středně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Databázové systémy
    Oracle
  • Zájmy

    cestování, sport, zvířata, literatura
  • Trvalé bydliště

    Mladotova 665/3, Praha 10, 10300

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45