Foto: Bc Nadezhda M.
ID 709114

Bc Nadezhda M. 31 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Vysočany + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání Bakalářské

Jazyková škola Tutor

Anglický jazyk

2016 – 2017Vyučení

VUT v Brně

Čeština jako cizí jazyk

2015 – 2016Vyučení

Ruská ekonomická univerzita G.V. Plechanova

Ekonomika a management (Ekonomika podniku)

2011 – 2015Bakalářské

Praxe 7 let a 11 měsíců

Photon Energy Corporate Services CZ s.r.o.

Accountant

únor 2022 – dosud 2 roky a 3 měsíce

► Denní účtování pro české a slovenské společnosti v rámci skupiny Photon Energy ► Účtování a rekonciliace bankovních výpisů, účtování přijatých faktur, účtování vydaných faktur, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku (zařazení majetku do užívání, nastavení odpisů), účtování mezd, vnitroskupinová fakturace ► Odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku vybraných společností – kontrola sald, zabezpečení kompletnosti závěrkových operací (odpisy, přecenění, dohady, rezervy atd.), celková kontrola reportovaných výkazů, dokumentace rozvahových a výsledovkových položek, objasňování rozdílů ve vnitropodnikových vztazích, ► Příprava ročních finančních výkazů a příloh k účetním závěrkám (CZ, SK společnosti) ► Každodenní spolupráce s vedoucí oddělení a ostatními kolegy v oddělení ► Spolupráce s externími daňovými poradci a daňový reporting – DPH/KH (CZ&SK), DPPO, ostatní daně ► Účtování v účetním systému Netsuite ► Účtování/inventarizace skladových zásob ► Měsíční, kvartální, roční statistické výkazy ► Intrastat ► Reporty pro ČNB, URSO ► Zkušenost s fakturací v rámci EU, dovoz / vývoz zboží, přenesená daňová povinnost ► Zodpovědnost za CZ a SK audit

eDO services, s.r.o.

Specialista provizí / účetní

prosinec 2021 – leden 2022 2 měsíce

Agenda a účtování provizí poskytnutých nám bankami, pojišťovnami, apod. a dále poskytovaných od nás směrem k naší obchodní síti. Běžná účetní agenda společnosti ve spolupráci s hlavní účetní.

Haller Praha CZ s.r.o.

Účetní

srpen 2020 – listopad 2021 1 rok a 4 měsíce

Účtování bankovních operací, tuzemských/zahraničních faktur aj... Zápočet pohledávek a závazků, Komunikace s klienty, s úřady, zdravotními pojišťovnami, aj... Zpracování měsíční mzdové agendy klientů – výpočet mezd, příkazy k úhradě, přehledy pro sociální a zdravotní pojištění, ostatní činnosti související se mzdovou agendou, Přihlášeni nových pracovníku do firmy, Pomoc při zpracování daňových přiznání, účetních závěrek. Archivace účetních dokumentů.

Czech inn Hotels

Administrativní pracovník (účetní junior)

září 2019 – červenec 2020 11 měsíců

Kontrola a zpracování přijatých a vydaných faktur. Vedení a zpracování pokladny a bankovních výpisu. Vedení příslušné administrativní agendy. Příprava dokladů pro audit. Příprava podkladů pro DPH

Corrente / Futuraj

Prodejce-konzultant

srpen 2017 – srpen 2019 2 roky a 1 měsíc

Prodej a objednovaní nového zboží; Poskytování odborného poradenství našim zákazníků; Práce s interním obchodním systémem; Fakturace; Práce s kasou/hotovostí.

Studio F

Administrator

červen 2016 – červenec 2017 1 rok a 2 měsíce

Obsluha klientů; Vyřizování telefonických, mailových objednávek, komunikace s klienty přes sociální sítě; Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

ruštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

ERP a účetní software

ABRAPokročilý

Money S5Zkušený

Oracle ERPExpert

Další programy a počítačové znalosti

Money S3, skladovací systém Vectron

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Nehmotný a hmotný majetek – účetní a daňové aspekty aktuálně

listopad 2022

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45