Bc Nadezhda M. 31 let , životopis 709114
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vysočany + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Fakturant/ka Finanční účetní Hlavní účetní Mzdová účetní Specialista pohledávek Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Jazyková škola Tutor
Anglický jazyk
2016 – 2017Vyučení
VUT v Brně
Čeština jako cizí jazyk
2015 – 2016Vyučení
Ruská ekonomická univerzita G.V. Plechanova
Ekonomika a management (Ekonomika podniku)
2011 – 2015Bakalářské
Praxe 8 let
Photon Energy Corporate Services CZ s.r.o.
Senior Accountant
květen 2024 – dosud 1 měsíc
► Denní účtování vybraných společnosti v rámci skupiny Photon Energy ► Rekonciliace bankovních výpisů, účtování přijatých faktur, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku , účtování mezd ► Vystavovaní faktur za služby a prodané zboží, včetně daňových dokladů za přijaté zálohové platby ► Skladová evidence - účtování, inventarizace skladových zásob (na roční bázi), řešení komplexní agendy spojené se sklady ► Odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku – kontrola sald, zabezpečení kompletnosti závěrkových operací (odpisy, přecenění, dohady, rezervy atd.), celková kontrola reportovaných výkazů, dokumentace rozvahových a výsledovkových položek, objasňování rozdílů ve vnitropodnikových vztazích, příprava ročních finančních výkazů a příloh k účetní závěrce ► Každodenní spolupráce s vedoucí oddělení a ostatními kolegy v oddělení ► Spolupráce s externími daňovými poradci zahraničních společností ► Účtování v účetním systému Netsuite ► Ostatní úkoly spojené s účetnictvím a administrativou ► Ad hoc úkoly
Photon Energy Corporate Services CZ s.r.o.
Accountant
únor 2022 – duben 2024 2 roky a 3 měsíce
► Denní účtování pro české a slovenské společnosti v rámci skupiny Photon Energy ► Účtování a rekonciliace bankovních výpisů, účtování přijatých faktur, účtování vydaných faktur, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku (zařazení majetku do užívání, nastavení odpisů), účtování mezd, vnitroskupinová fakturace ► Odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku vybraných společností – kontrola sald, zabezpečení kompletnosti závěrkových operací (odpisy, přecenění, dohady, rezervy atd.), celková kontrola reportovaných výkazů, dokumentace rozvahových a výsledovkových položek, objasňování rozdílů ve vnitropodnikových vztazích, ► Příprava ročních finančních výkazů a příloh k účetním závěrkám (CZ, SK společnosti) ► Každodenní spolupráce s vedoucí oddělení a ostatními kolegy v oddělení ► Spolupráce s externími daňovými poradci a daňový reporting – DPH/KH (CZ&SK), DPPO, ostatní daně ► Účtování v účetním systému Netsuite ► Účtování/inventarizace skladových zásob ► Měsíční, kvartální, roční statistické výkazy ► Intrastat ► Reporty pro ČNB, URSO ► Zkušenost s fakturací v rámci EU, dovoz / vývoz zboží, přenesená daňová povinnost ► Zodpovědnost za CZ a SK audit
eDO services, s.r.o.
Specialista provizí / účetní
prosinec 2021 – leden 2022 2 měsíce
Agenda a účtování provizí poskytnutých nám bankami, pojišťovnami, apod. a dále poskytovaných od nás směrem k naší obchodní síti. Běžná účetní agenda společnosti ve spolupráci s hlavní účetní.
Haller Praha CZ s.r.o.
Účetní
srpen 2020 – listopad 2021 1 rok a 4 měsíce
Účtování bankovních operací, tuzemských/zahraničních faktur aj... Zápočet pohledávek a závazků, Komunikace s klienty, s úřady, zdravotními pojišťovnami, aj... Zpracování měsíční mzdové agendy klientů – výpočet mezd, příkazy k úhradě, přehledy pro sociální a zdravotní pojištění, ostatní činnosti související se mzdovou agendou, Přihlášeni nových pracovníku do firmy, Pomoc při zpracování daňových přiznání, účetních závěrek. Archivace účetních dokumentů.
Czech inn Hotels
Administrativní pracovník (účetní junior)
září 2019 – červenec 2020 11 měsíců
Kontrola a zpracování přijatých a vydaných faktur. Vedení a zpracování pokladny a bankovních výpisu. Vedení příslušné administrativní agendy. Příprava dokladů pro audit. Příprava podkladů pro DPH
Corrente / Futuraj
Prodejce-konzultant
srpen 2017 – srpen 2019 2 roky a 1 měsíc
Prodej a objednovaní nového zboží; Poskytování odborného poradenství našim zákazníků; Práce s interním obchodním systémem; Fakturace; Práce s kasou/hotovostí.
Studio F
Administrator
červen 2016 – červenec 2017 1 rok a 2 měsíce
Obsluha klientů; Vyřizování telefonických, mailových objednávek, komunikace s klienty přes sociální sítě; Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
ruštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
ABRAPokročilý
Money S5Zkušený
Oracle ERPExpert
Další programy a počítačové znalosti
Money S3, skladovací systém Vectron
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Nehmotný a hmotný majetek – účetní a daňové aspekty aktuálně
listopad 2022