Foto: Klára W.
ID 587597

Klára W. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Masarykova univerzita, Centrum jazykového vzdělávání

Německý jazyk a literatura

2010 – 2012Bakalářské

I. Německé zemské gymnasium, základní škola a mateřská škola, o.p.s.

Gymnázium

2002 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 5 měsíců

IBM - nyni jiz Kyndryl Deutschland GmbH

RFS Manager - Key Account Manager

červen 2021 – dosud 3 roky a 1 měsíc

Zodpovědný za vývoj a prodej řešení IBM/Kyndryl Infrastructure Services a hodnoty přímo pro zákazníky. Použitím kombinace nabídek, služeb, práce, aktiv, hardwaru a softwarových produktů IBM/Kyndryl a jiných než IBM/Kyndryl. Vedení tvorby hodnotové nabídky, řešení a souvisejících nákladových případů pro komplexní, víceleté příležitosti, které splňují požadavky zákazníka a pomáhají řešit jeho obchodní problémy. Stanovené technické směry jsou základem řešení IBM/Kyndryl a výrazně ovlivňují prodejní, lidské zdroje, smlouvy a strategie dodávek pro zakázku. Vlastnit definici technického řešení a být primárním zdrojem řízení zakázky a návrhu řešení pro daný obchod. Zodpovědný za vývoj a prodej řešení IBM/Kyndryl Strategic Outsourcing přímo klientům. Přední standardní a zakázková řešení a organizovat vývoj komplexních, víceletých, zakázkových řešení a souvisejících nákladových případů, to vše s cílem zajistit konzistentní poskytování vysoce kvalitních služeb a/nebo řešení, která splňují obchodní a technické požadavky klienta a splňují požadavky IBM. /Kyndrylovy závazky. Spolupráce s větším týmem pro pronásledování (prodej, HR, C&N, dodávka, cena, riziko atd.) s cílem poskytnout vítězné řešení.

Ingersoll Rand

Account Receivable Coordinator

prosinec 2019 – květen 2021 1 rok a 6 měsíců

Připravte různé měsíční, čtvrtletní a roční žádosti o informace, abyste splnili požadavky na podávání zpráv o společnosti a daňovém výkaznictví. Pomozte ostatním oddělením s účetními problémy a požadavky na data. Školení nováčků, TL Backup, silně zapojeni do procesu náboru Zodpovědný za používání dostupných softwarových nástrojů pro vymáhání pohledávek (Getpaid), které pomáhají při provádění účinných strategií a iniciativ k dosažení trvalého zlepšování platební neschopnosti pohledávek, což přispívá k nižšímu počtu dní prodeje (DSO). Spravujte domácí a/nebo mezinárodní účty pohledávek pomocí analýzy, identifikace a hlášení problémových účtů. Sledujte účty zákazníků po splatnosti, kontaktujte zákazníky a řešte problémy, které mohou zpozdit včasnou platbu. Identifikujte problémy pro eskalaci a požádejte o pozastavení kreditu. Zodpovědný za rozvoj a udržování obchodních vztahů se zákazníky a pracovníky prodejní kanceláře. Zodpovědnost za odsouhlasení zákaznických účtů a identifikaci a označování sporných položek v rámci přiděleného portfolia. Je vyžadováno sledování a zajištění včasného zúčtování těchto sporných položek. V případě potřeby pořádejte měsíční schůzky s vedením Field Sales, abyste podpořili řešení sporů. Zajišťuje včasné a přesné odpovědi na dotazy zákazníků, problémy s dokumentací, fakturační chyby, chyby platební aplikace, spory, změny programu a nové požadavky/příležitosti prodeje. Reporting KPI a trendy portfolia SAP a Microsoft Dynamics 2012 AX

Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.

Rodinný bankéř

únor 2015 – listopad 2019 4 roky a 10 měsíců

Vylepšování klientských portfolií Denní komunikace s klienty Prodej finančních produktů Pracovní nasazení 24/7 pro spokojenost klienta a firmy Denní komunikace s centrálou Finanční analýzy pro jednotlivé klienty, rodiny a menší firmy

IBM GSDC s.r.o.

Centralized Technical Support (2nd level)/Focal Point

září 2013 – únor 2015 1 rok a 6 měsíců

Odpovědnost za zákazníka(Focal Point) Vytváření technických databází Trénování kolegů a zajišťování kvality technické podpory Řešení eskalací a stížností Technická podpora 2.level - správce aplikací

IBM GSDC s.r.o.

Customer Representative with German and English/Shift Leader

únor 2012 – srpen 2013 1 rok a 7 měsíců

Vedoucí směn - 18 zaměstnanců Zástupce vedoucího týmu Denní správa telefonických požadavků klientů Zodpovědnost za dodržování SLA a KPi Reportování výsledků do příslušných systémů Trénování nových kolegů a další.

Jazyky

češtinavýborná

němčinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

Linux / BSD / Unix

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Programovací jazyky

Lotus Notes

Další programy a počítačové znalosti

MS Office and Lotus packages, Adobe applications, SQL, Software applications in general, Active Directory, Citrix, Maximo, TSD Remedy-Ticketing Tools, Windows, Linux, Android, iOS, CCNA basics, ITIL V3

Zájmy

informační technologie, počítačové hry, čtení knih, hudba, filmy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45