Není foto: P. B.
ID 1257268

P. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Podnikání a administrativa

2013 – 2016Bakalářské

Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Pardubice, Štefánikova 325

Obchodní akademie

2008 – 2012SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 8 měsíců

HEYtransport s.r.o.

Administrativní pracovník

říjen 2022 – dosud 1 rok a 7 měsíců

- nastavení fakturačního procesu, - fakturace přepravy stavební techniky, - nastavení s sledování Cash-flow, - kontrola nákladů.

Mateřská a rodičovská dovolená

-

duben 2019 – dosud 5 let a 1 měsíc

- time manegemet čtyřčlenného týmu, - zajištění přesunu a oprav domu, - maximálni efektivita při plnění zadaných úkolů.

Randstad HR Solutions s.r.o.

Financial Controller

červenec 2017 – dosud 6 let a 10 měsíců

- příprava podkladů pro Forecast a Budget, - kontrola účetních výstupů, kontrola saldokont, rekonciliace účtů, - participace na měsíčních a ročních účetních závěrkách a finančním auditu, - natavení kontrolních metodik a optimalizace procesů v rámci finančního oddělení, nastavení správného fungování systému, - kontrola a nastavení smluv nových odběratelů do systému Karát, - zpracování pravidelných reportů - KPI, reporty pro Top management - kontrola a autorizace plateb - analýza výsledků jednotlivých klientů, kontrola odchylek v účetnictví, kontrola nákladů, marže.

Randstad HR Solutions s.r.o.

Junior Accountant

červenec 2015 – červen 2017 2 roky

- zpracování faktur a účetních dokladů, - párování plateb, - kontrola úplnosti účetních dokladů, - fakturace dle smluv klientů, - zavádění nových finančních procesů.

PrimeCell Therapeutics, a.s.

Back Office Assistent

duben 2015 – červen 2015 3 měsíce

- příprava podklad a tvorba objednávek, - správa sociálních sítí a webových stránek, - tvorba článků, - zajišťování služebních cest Top managementu, - kontrola chodu kanceláře.

Konica Minolta IT Solutions Czech s.r.o.

Receptionist

únor 2014 – duben 2015 1 rok a 3 měsíce

- zajišťování chodu kanceláře, - evidence příchozí a odchozí pošty, včetně evidence došlých faktur, - skenování a archivace firemních dokumentů, - zajišťování služebních cest.

Calpra

Sales assistent

září 2012 – únor 2014 1 rok a 6 měsíců

- profesionální zákaznický servis, - práce s pokladnou a pokladním systémem, - organizace skladu.

Jazyky

ruštinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Psaní všemi desetiExpert

Programovací jazyky

(X)HTML, CSSZačátečník

ERP a účetní software

KaratZkušený

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Kancelářské psaní na PC a obchodní korespondence

2012

Zájmy

Rodina, sport, šití, tvoření.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45