
Barbora Č. 34 let , životopis 1418733
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Chotěšov (okres Plzeň-jih) + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Cenař / kalkulant Fakturant/ka Zobrazit vše (7)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Hotelová škola Plzeň, U Borského paru 3, Plzeň
Hotelnictví a turismus
2007 – 2011SŠ s maturitou
Praxe 12 let a 2 měsíce
Ko*********.o.
Technicko-administrativní pracovník
2023 – dosud 2 roky a 8 měsíců
Specialista náhradních dílů - určení servisních požadavků a jejich frekvence na základě práce s technickými výkresy a 3D modely, zakládání master dat v SAP; Pravidelný reporting vedení společnosti - tvorba grafů a prezentací na základě exportovaných dat ze systému SAP
Ko*********.o.
Technicko-administrativní pracovník
2020 – 2023 3 roky a 6 měsíců
DPP - Pravidelný reporting vedení společnosti - tvorba grafů a prezentací na základě exportovaných dat ze systému SAP
Ko*********.o.
Technicko-administrativní pracovník
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Pravidelný reporting vedení společnosti - tvorba grafů a prezentací na základě exportovaných dat ze systému SAP; Nabídky náhradních dílů - zpracování nabídek náhradních dílů pro zákazníky, zadávání kmenových dat do SAP; Reklamace - zpracování transportních reklamací od zákazníků, zadávání dat do SAP
MA*******.o.
HR specialista
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Kompletní administrativní zajištění firemního systému vzdělávání včetně zákonných školení, spolupráce na projektech HR, administrativní podpora HR oddělení, reporting.
MA*******.o.
Zákaznický disponent
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky, zpracování objednávek, prodej vyrobených dílů, příprava dokumentů pro expedici a fakturaci, příprava celních dokumentů, zadávání a zpracování dat v SAPu.
MD*****šov
Výstupní kontrolor
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Výstupní kontrola vyrobených produktů, zadávání dat do SAP.
Če*****.s.
Pojišťovací poradce
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Sjednávání a zpracování pojistných smluv, zpracování žádostí klientů, péče o klienty.
Ek*******ice
Fakturant/ka
2012 – 2012 6 měsíců
Zpracování objednávek v systému Apertum.cz, zpracování faktur od dodavatelů a zákazníků, administrativní podpora vedení firmy, vedení pokladny.
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Grafické a konstrukční programy
Solid EdgeZačátečník
Databázové systémy
OracleZkušený
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace