Mgr. Alena P. 38 let , životopis 1509940
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR specialista Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník reklamačního oddělení Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně, převážně
Vzdělání Vysokoškolské
Kyjevská Národní Univerzita Tarase Ševčenka
Fakulta Filologie
2004 – 2009Vysokoškolské
Praxe 7 let a 8 měsíců
EG*****.o.
Specialista oddělení péče o zákazníky
únor 2024 – dosud 1 rok a 11 měsíců
- revize smluvních vztahů s odběrateli i dodavateli – od komunikace až po archivaci; - tvorba právního prostředí firmy pro oblast přepravy pro zahraniční pobočky – od komunikace po administrativní podporu; - evidence a vyřizování reklamací přeprav; - kontrola dokladů a ověřování správnosti, evidence, archivace dokladů a práce v IS Helios
EW*****oup
HR manažerka/personalistka
duben 2023 – únor 2024 11 měsíců
- nábor zaměstnanců pro podniky v rámci celé EU - správa zákazníků v CRM; - příprava všech potřebných dokumentů v souladu se zákonem; - personální a mzdové služby; - organizace dopravy a ubytování zaměstnanců pracujících v zahraničí;
Pr*****MHP
Junior HR Business Partner
červen 2021 – leden 2023 1 rok a 8 měsíců
- Implementace a kontrola personálních politik a postupů v obchodních jednotkách (logistika, nákup, BOZP pro 4000 zaměstnanců); - Plánování HR rozpočtu a pracovních sil zaměstnanců; - Monitorování a kontrola náborového procesu, spolupráce s náborovým centrem; - Zpracování a realizace individuálních rozvojových plánů; - Vývoj a implementace HR strategií, politik a postupů, které zajišťují soulad se strategickými prioritami a základními hodnotami společnosti ve spolupráci s odbornými centry; - Zajistit podporu a vedení vyšších liniových manažerů při budování a udržování silného zdroje talentů;
Wi*****oup
Senior HR specialista
březen 2018 – červen 2021 3 roky a 4 měsíce
- Zajišťovaní kompletního cyklu náborového procesu v rámci celé společností (sourcing, prověřování a hodnocení kandidátů, spolupráce s náborovými manažery, usnadnění procesu pohovoru, tvorba pracovních nabídek) - Účast na pracovních veletrzích, digitálních HR projektech, navazování spolupráce s odbornými vzdělávacími institucemi atd.); - Účast na rozvoji interních náborových politik - Příprava personální dokumentace (nábor, přesun v rámci společnosti, propouštění) - Zadávání dat do systému HRB; - Příprava a zpracování mezd; - Vedení interního a externího reportingu; - Správa dokumentů pro pojištění zaměstnanců, smlouvy a účty HR oddělení;
Jazyky
češtinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
ruštinavýborná
ukrajinštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
ERP a účetní software
HeliosZkušený