Foto: Mgr. Alena P.
ID 1509940

Mgr. Alena P. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Olomouc + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: částečně, příležitostně, převážně

Vzdělání Vysokoškolské

Kyjevská Národní Univerzita Tarase Ševčenka

Fakulta Filologie

2004 – 2009Vysokoškolské

Praxe 7 let a 8 měsíců

EG*****.o.

Specialista oddělení péče o zákazníky

únor 2024 – dosud 1 rok a 11 měsíců

- revize smluvních vztahů s odběrateli i dodavateli – od komunikace až po archivaci; - tvorba právního prostředí firmy pro oblast přepravy pro zahraniční pobočky – od komunikace po administrativní podporu; - evidence a vyřizování reklamací přeprav; - kontrola dokladů a ověřování správnosti, evidence, archivace dokladů a práce v IS Helios

EW*****oup

HR manažerka/personalistka

duben 2023 – únor 2024 11 měsíců

- nábor zaměstnanců pro podniky v rámci celé EU - správa zákazníků v CRM; - příprava všech potřebných dokumentů v souladu se zákonem; - personální a mzdové služby; - organizace dopravy a ubytování zaměstnanců pracujících v zahraničí;

Pr*****MHP

Junior HR Business Partner

červen 2021 – leden 2023 1 rok a 8 měsíců

- Implementace a kontrola personálních politik a postupů v obchodních jednotkách (logistika, nákup, BOZP pro 4000 zaměstnanců); - Plánování HR rozpočtu a pracovních sil zaměstnanců; - Monitorování a kontrola náborového procesu, spolupráce s náborovým centrem; - Zpracování a realizace individuálních rozvojových plánů; - Vývoj a implementace HR strategií, politik a postupů, které zajišťují soulad se strategickými prioritami a základními hodnotami společnosti ve spolupráci s odbornými centry; - Zajistit podporu a vedení vyšších liniových manažerů při budování a udržování silného zdroje talentů;

Wi*****oup

Senior HR specialista

březen 2018 – červen 2021 3 roky a 4 měsíce

- Zajišťovaní kompletního cyklu náborového procesu v rámci celé společností (sourcing, prověřování a hodnocení kandidátů, spolupráce s náborovými manažery, usnadnění procesu pohovoru, tvorba pracovních nabídek) - Účast na pracovních veletrzích, digitálních HR projektech, navazování spolupráce s odbornými vzdělávacími institucemi atd.); - Účast na rozvoji interních náborových politik - Příprava personální dokumentace (nábor, přesun v rámci společnosti, propouštění) - Zadávání dat do systému HRB; - Příprava a zpracování mezd; - Vedení interního a externího reportingu; - Správa dokumentů pro pojištění zaměstnanců, smlouvy a účty HR oddělení;

Jazyky

češtinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

ruštinavýborná

ukrajinštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

ERP a účetní software

HeliosZkušený

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45