Lucie P. 38 let , životopis 224314
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinohrady - Mapa Praha + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hostivař + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Pracovník charity Referent Správní rada Tajemník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ elektrotechniky a strojírenství
Technickohospodářské a správní činnosti
2006 – 2007SŠ s maturitou
SOU Technické
Technickoadministrativní pracovnice
2002 – 2005Vyučení
Praxe 18 let a 4 měsíce
Ag*******ent
různé
březen 2025 – dosud 10 měsíců
Inventura, doplňování, pickování, výdej zboží, práce ve skladu - nanášení zboží pro výdej, balení, polep, administrativa práce ve firmě
Ce*****áva
referent vymáhání a exekucí
březen 2020 – únor 2025 5 let
vymáhání, zajišťování vymáhání nedoplatků, pokut, daňová exekuce, vyřizování záležitostí týkajících likvidací, insolvenčního řízení, e-sat (každodenní zpracování pošty, práci s datovou schránkou), telefonická a písemná komunikace s klienty, soudy a úřady (FÚ, policie ČR, věznice, ČSSZ, atd.),, bankovními institucemi, práce v registrech aplikacích (ROB, ROS, OPERA,registr zbrání, katastr nemovitostí, registr aut, registr hazardu), Veškerá administrativa spojená s vymáháním vlastní agendy, dodržování daňového řadu, vnitřních předpisů, zákonů.
Se********* 10
Pracovník logistiky a zpracovávání objednávek
leden 2019 – prosinec 2019 1 rok
Práce s ekonomickým systémem Money S3 - objednávky, fakturace, Každodenní komunikace se zákazníky – odběratelé, Řešení zákaznických otázek i případných stížností. Příjem plateb a výdej objednaného zboží, komplexní chod firmy, dobropisování, záskok na pokladně a výdej zásilek od zásilkovny či zboží. Kontrola bankovního účtu.
Va*****rác
mistr pro výrobu
březen 2018 – květen 2018 3 měsíce
Analýza pohledávek a závazků, organizování výrobních a pracovních úseků, kontrola stavu výrobků, fakturace v programu VIS Eko, řízení, organizování, kontrola a hodnocení vězňů v počtu 8-12 v KoVo výrobně, srovnávání cen. A různé administrativní úkony s výkonem práce spojené.
St*****ce)
Referent v oblasti sociálního zabezpečení a posudkové služby (Administrativa)
2007 – 2018 11 let a 6 měsíců
Odborná specializace: Posuzování invalidních důchodů a neschopenek, práce v rámci pojistného a nepojistného systému. Administrativní agenda: Vedení firemní korespondence, řízení agendy spisovny a archívu, skartační evidence, zpracovávání faktur a kontrola daných lhůt. Klientská a právní podpora: Přímá komunikace s občany, poskytování poradenské činnosti a řešení jejich problematiky. Regulační činnost: Legislativní a auditová kontrola, řešení odvolání a jednání s Ministerstvem práce a sociálních věcí.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Osvědčení, specializační profesní příprava
Dělená správa
listopad 2021
Specializační profesní příprava, vymáhání mimo dražbu
září 2020
Osvědčení o získání profesní kvalifikace - Obchodní zástupce
2015
MVČR - osvědčení e-learningový kurz
2010
ČSSZ osvědčení Vstupní kurz, Systém společenské péče, první pomoc, Bezpečnost práce a požární ochrana)
2010
rekvalifikace se zaměřením na administrativní práce
2008
Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici
2005