Foto: Lucie P.
ID 224314

Lucie P. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Vinohrady - Mapa Praha + 5 km ochota dojíždět Mapa Praha-Hostivař + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Nevyžaduji, ale mám možnost: příležitostně, částečně

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SŠ elektrotechniky a strojírenství

Technickohospodářské a správní činnosti

2006 – 2007SŠ s maturitou

SOU Technické

Technickoadministrativní pracovnice

2002 – 2005Vyučení

Praxe 18 let a 4 měsíce

Ag*******ent

různé

březen 2025 – dosud 10 měsíců

Inventura, doplňování, pickování, výdej zboží, práce ve skladu - nanášení zboží pro výdej, balení, polep, administrativa práce ve firmě

Ce*****áva

referent vymáhání a exekucí

březen 2020 – únor 2025 5 let

vymáhání, zajišťování vymáhání nedoplatků, pokut, daňová exekuce, vyřizování záležitostí týkajících likvidací, insolvenčního řízení, e-sat (každodenní zpracování pošty, práci s datovou schránkou), telefonická a písemná komunikace s klienty, soudy a úřady (FÚ, policie ČR, věznice, ČSSZ, atd.),, bankovními institucemi, práce v registrech aplikacích (ROB, ROS, OPERA,registr zbrání, katastr nemovitostí, registr aut, registr hazardu), Veškerá administrativa spojená s vymáháním vlastní agendy, dodržování daňového řadu, vnitřních předpisů, zákonů.

Se********* 10

Pracovník logistiky a zpracovávání objednávek

leden 2019 – prosinec 2019 1 rok

Práce s ekonomickým systémem Money S3 - objednávky, fakturace, Každodenní komunikace se zákazníky – odběratelé, Řešení zákaznických otázek i případných stížností. Příjem plateb a výdej objednaného zboží, komplexní chod firmy, dobropisování, záskok na pokladně a výdej zásilek od zásilkovny či zboží. Kontrola bankovního účtu.

Va*****rác

mistr pro výrobu

březen 2018 – květen 2018 3 měsíce

Analýza pohledávek a závazků, organizování výrobních a pracovních úseků, kontrola stavu výrobků, fakturace v programu VIS Eko, řízení, organizování, kontrola a hodnocení vězňů v počtu 8-12 v KoVo výrobně, srovnávání cen. A různé administrativní úkony s výkonem práce spojené.

St*****ce)

Referent v oblasti sociálního zabezpečení a posudkové služby (Administrativa)

2007 – 2018 11 let a 6 měsíců

​Odborná specializace: Posuzování invalidních důchodů a neschopenek, práce v rámci pojistného a nepojistného systému. ​Administrativní agenda: Vedení firemní korespondence, řízení agendy spisovny a archívu, skartační evidence, zpracovávání faktur a kontrola daných lhůt. ​Klientská a právní podpora: Přímá komunikace s občany, poskytování poradenské činnosti a řešení jejich problematiky. ​Regulační činnost: Legislativní a auditová kontrola, řešení odvolání a jednání s Ministerstvem práce a sociálních věcí.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7Expert

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Osvědčení, specializační profesní příprava

Dělená správa

listopad 2021

Specializační profesní příprava, vymáhání mimo dražbu

září 2020

Osvědčení o získání profesní kvalifikace - Obchodní zástupce

2015

MVČR - osvědčení e-learningový kurz

2010

ČSSZ osvědčení Vstupní kurz, Systém společenské péče, první pomoc, Bezpečnost práce a požární ochrana)

2010

rekvalifikace se zaměřením na administrativní práce

2008

Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici

2005

Zájmy

sport, kultura

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45