L. S. , životopis 920705
Vzdělání Vyšší odborné
VŠ hotelová v Praze
vzdělání v oblasti hotelnictví, lázeňství a cestovního ruchu
2006 – 2008Vyšší odborné
Stravování a služeb TGM 3
marketing - management hotelů a restaurací
1993 – 1998SŠ s maturitou
Základní škola v Libušině ulici
bez zaměření
1984 – 1993Základní
Praxe 28 let a 3 měsíce
L7*****.o.
ředitel hotelu
leden 2022 – dosud 3 roky a 10 měsíců
V Lednu 2022 byl Boutique Hotel Corso prodán a já byla oslovena novými majiteli s nabídkou k dlašímu reopeningu hotelu Corso. Hotel byl znovu otevřen 25.2. 2022. Mou povinností je zajištění hladkého chodu všech středisek. Tvorba marketingové strategie, uzavírání obchodních dohod, nábor personálu. Obazení ubytovacích kapacit, péče o VIP klientelu. Kompletní vyúčtování všech středisek.
NA*****.s.
obchodní manažer
květen 2021 – prosinec 2021 8 měsíců
Obsazení a naplnění ubytovacích kapacit dvou 4* hotelů v Karlových Varech o celkové kapacitě 75 pokojů. Optimalizace cen, tvorba balíčků a obchodní strategie vč.kontroly. Dohled na hladký chod recepcí. Komunikace s obchodními partnery a klienty.
Bo*********rso
ředitel Hotelu
listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců
S paní Majitelkou jsem úzce spolupracovala již v předešlých letech na rekonstrukci hotelu, tak aby hotel získal zcela nový vzhled a dostal se do většího povědomí budoucích zákazníků. Po velmi povedené a úspěšně dokončené rekonstrukci jsem do Boutique Hotelu Corso nastoupila jako ředitelka hotelu. Hotel se připravoval na svůj reopening. V Květnu tohoto roku se, ale paní majitelka rozhodla, že již hotel otevřen nebude. V hotelu jsem měla na starosti vše. Nábor personálu, kontrola odváděných služeb, kontrola vyúčtování směrem ke klientům. Kontrola vyúčtování dodavatelských služeb. Cenotvorba všech nabízených produktů. Kontakt s klienty i cestovními kancelářemi. Nastavení nového systémového řešení software, kde úzce spolupracuji a dosud se aktivně podílím na vývoji nového cloudového softwaru pro hotely a restaurace. ( propojení booking engine a software ).
ZI*****.o.
Obchodní ředitel/manažer
říjen 2010 – listopad 2020 10 let a 2 měsíce
Vedení zakázek společnosti, komunikace s dodavateli, vyhledávání nových dodavatelských firem vč. uzavírání obchodních dohod. Jednání s klienty a optimalizace jejich požadavků, vedení kanceláře a kontrola plnění zakázek. Mým hlavním úkolem v této společnosti byla spolupráce s architekty při renovaci nebo stavbách hlavně hotelů. Moje práce spočívala v kontrolách všech, kteří se na stavbách, nebo rekonstrukcích podíleli. Mezi mé projekty ve spolupráci s architekty patří např. rekonstrukce hotelu Centrum ve Františkových Lázních, Boutique Hotel Corso 4* v Karlových Varech, nedokončená rekonstrukce Opera Palace v Karlových Varech ( na straně majitele bohužel došlo k platební neschopnosti) , rekonstrukce Nových lázní v Mariánských lázních. Bohužel v roce 2019 zemřela paní ředitelka a zároveň majitelka společnosti a firma se začala ubírat jiným směrem.
Sp*****ark
manager hotelu
březen 2010 – srpen 2010 6 měsíců
Celkové spuštění nového 4**** Spa Hotelu, přijímáni nových kolegů na pozice: recepce, house keepingu, servírek a číšníků, kuchařů a kompletního personálu balneoprovozu. Komunikace s obchodními partnery. Podílení se na obchodní strategii společnosti. Implementace nových softwarů pro účely tohoto hotelu. Finanční kontrola středisek, fakturace. Řízení všech pracovníků hotelu. Řešení nestandartních požadavků klientů.
Fi*********.o.
Ředitel / manažer hotelu
2008 – srpen 2009 1 rok a 8 měsíců
Plánování obchodní strategie hotelu Heluan ****, kontrola všech středisek hotelu, finanční kontrola, kontrola fakturace. Přijímaní nových uchazečů o zaměstnání.
Fi*********.o.
Vedoucí recepce, zástupce ředitele
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za hladký chod recepce hotelu Heluan ****. Řešení všech situací, plánování služeb, kontrola vyúčtování recepce. Odvod finanční hotovosti do banky. Komunikace s obchodními partnery. Zástup ředitele hotelu. Obchodní jednání s partnery. Aktivně jsem se podílela na obsazenosti hotelu. Hledání nových obchodních partnerů.
Te*********lic
Asistentka ředitele
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
Zajištění chodu velké rozvíjející cestovní kanceláře, která byla v té době na vzestupu. Mým úkolem byla kontrola všech středisek ( rezervace, guest servis, transfery). Kontrola finanční hotovosti od managerek Guest servisu. Řešení nestandartních požadavků klientů cestovní kanceláře. ( stížnosti, přesuny termínu letenek a pod.)
LD*********.s.
Front office a back office manager
2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců
V rámci této skupiny jsem odpovídala za hladký chod recepcí. V této společnosti bylo několik hotelů. Hotel Jean de Carro ****, Spa Hotel Ambiente ****, Rezidence Moravská. Hlavní náplní mé práce byla kontrola všech středisek včetně vyúčtování a fakturace. Přijímaní nových pracovníků na pozice recepce. Zajištění toku informací mezi všemi středisky a zajištění servisu klientům v té nejlepší možné míře.
LH************
Recepční v cestovním ruchu, rezervační oddělení
1999 – 2003 4 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za svěřenou hotovost, vyúčtování s hosty, vyřizování požadavků klientů, odesílání všech raportů. Odpovědnost za rezervace, komunikace s cestovními kancelářemi.
LH************
středisková vedoucí, výuka učňů zaměřených na obsluhu
1997 – 1999 2 roky a 6 měsíců
Zodpovědnost za finanční hotovost, vyúčtování střediska restaurace a baru. Vedení odborného výcviku učňů se zaměřením na obsluhu.
Jazyky
němčinapokročilá
angličtinapokročilá
ruštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Hotelový systém Fidelio V7, Hotelový systém Fidelio V8, Money S3, Better Hotel, Podvojné účetnictví