Není foto: L. S.
ID 920705

L. S.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyšší odborné

VŠ hotelová v Praze

vzdělání v oblasti hotelnictví, lázeňství a cestovního ruchu

2006 – 2008Vyšší odborné

Stravování a služeb TGM 3

marketing - management hotelů a restaurací

1993 – 1998SŠ s maturitou

Základní škola v Libušině ulici

bez zaměření

1984 – 1993Základní

Praxe 28 let a 3 měsíce

L7*****.o.

ředitel hotelu

leden 2022 – dosud 3 roky a 10 měsíců

V Lednu 2022 byl Boutique Hotel Corso prodán a já byla oslovena novými majiteli s nabídkou k dlašímu reopeningu hotelu Corso. Hotel byl znovu otevřen 25.2. 2022. Mou povinností je zajištění hladkého chodu všech středisek. Tvorba marketingové strategie, uzavírání obchodních dohod, nábor personálu. Obazení ubytovacích kapacit, péče o VIP klientelu. Kompletní vyúčtování všech středisek.

NA*****.s.

obchodní manažer

květen 2021 – prosinec 2021 8 měsíců

Obsazení a naplnění ubytovacích kapacit dvou 4* hotelů v Karlových Varech o celkové kapacitě 75 pokojů. Optimalizace cen, tvorba balíčků a obchodní strategie vč.kontroly. Dohled na hladký chod recepcí. Komunikace s obchodními partnery a klienty.

Bo*********rso

ředitel Hotelu

listopad 2020 – červen 2021 8 měsíců

S paní Majitelkou jsem úzce spolupracovala již v předešlých letech na rekonstrukci hotelu, tak aby hotel získal zcela nový vzhled a dostal se do většího povědomí budoucích zákazníků. Po velmi povedené a úspěšně dokončené rekonstrukci jsem do Boutique Hotelu Corso nastoupila jako ředitelka hotelu. Hotel se připravoval na svůj reopening. V Květnu tohoto roku se, ale paní majitelka rozhodla, že již hotel otevřen nebude. V hotelu jsem měla na starosti vše. Nábor personálu, kontrola odváděných služeb, kontrola vyúčtování směrem ke klientům. Kontrola vyúčtování dodavatelských služeb. Cenotvorba všech nabízených produktů. Kontakt s klienty i cestovními kancelářemi. Nastavení nového systémového řešení software, kde úzce spolupracuji a dosud se aktivně podílím na vývoji nového cloudového softwaru pro hotely a restaurace. ( propojení booking engine a software ).

ZI*****.o.

Obchodní ředitel/manažer

říjen 2010 – listopad 2020 10 let a 2 měsíce

Vedení zakázek společnosti, komunikace s dodavateli, vyhledávání nových dodavatelských firem vč. uzavírání obchodních dohod. Jednání s klienty a optimalizace jejich požadavků, vedení kanceláře a kontrola plnění zakázek. Mým hlavním úkolem v této společnosti byla spolupráce s architekty při renovaci nebo stavbách hlavně hotelů. Moje práce spočívala v kontrolách všech, kteří se na stavbách, nebo rekonstrukcích podíleli. Mezi mé projekty ve spolupráci s architekty patří např. rekonstrukce hotelu Centrum ve Františkových Lázních, Boutique Hotel Corso 4* v Karlových Varech, nedokončená rekonstrukce Opera Palace v Karlových Varech ( na straně majitele bohužel došlo k platební neschopnosti) , rekonstrukce Nových lázní v Mariánských lázních. Bohužel v roce 2019 zemřela paní ředitelka a zároveň majitelka společnosti a firma se začala ubírat jiným směrem.

Sp*****ark

manager hotelu

březen 2010 – srpen 2010 6 měsíců

Celkové spuštění nového 4**** Spa Hotelu, přijímáni nových kolegů na pozice: recepce, house keepingu, servírek a číšníků, kuchařů a kompletního personálu balneoprovozu. Komunikace s obchodními partnery. Podílení se na obchodní strategii společnosti. Implementace nových softwarů pro účely tohoto hotelu. Finanční kontrola středisek, fakturace. Řízení všech pracovníků hotelu. Řešení nestandartních požadavků klientů.

Fi*********.o.

Ředitel / manažer hotelu

2008 – srpen 2009 1 rok a 8 měsíců

Plánování obchodní strategie hotelu Heluan ****, kontrola všech středisek hotelu, finanční kontrola, kontrola fakturace. Přijímaní nových uchazečů o zaměstnání.

Fi*********.o.

Vedoucí recepce, zástupce ředitele

2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za hladký chod recepce hotelu Heluan ****. Řešení všech situací, plánování služeb, kontrola vyúčtování recepce. Odvod finanční hotovosti do banky. Komunikace s obchodními partnery. Zástup ředitele hotelu. Obchodní jednání s partnery. Aktivně jsem se podílela na obsazenosti hotelu. Hledání nových obchodních partnerů.

Te*********lic

Asistentka ředitele

2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců

Zajištění chodu velké rozvíjející cestovní kanceláře, která byla v té době na vzestupu. Mým úkolem byla kontrola všech středisek ( rezervace, guest servis, transfery). Kontrola finanční hotovosti od managerek Guest servisu. Řešení nestandartních požadavků klientů cestovní kanceláře. ( stížnosti, přesuny termínu letenek a pod.)

LD*********.s.

Front office a back office manager

2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců

V rámci této skupiny jsem odpovídala za hladký chod recepcí. V této společnosti bylo několik hotelů. Hotel Jean de Carro ****, Spa Hotel Ambiente ****, Rezidence Moravská. Hlavní náplní mé práce byla kontrola všech středisek včetně vyúčtování a fakturace. Přijímaní nových pracovníků na pozice recepce. Zajištění toku informací mezi všemi středisky a zajištění servisu klientům v té nejlepší možné míře.

LH************

Recepční v cestovním ruchu, rezervační oddělení

1999 – 2003 4 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za svěřenou hotovost, vyúčtování s hosty, vyřizování požadavků klientů, odesílání všech raportů. Odpovědnost za rezervace, komunikace s cestovními kancelářemi.

LH************

středisková vedoucí, výuka učňů zaměřených na obsluhu

1997 – 1999 2 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za finanční hotovost, vyúčtování střediska restaurace a baru. Vedení odborného výcviku učňů se zaměřením na obsluhu.

Jazyky

němčinapokročilá

angličtinapokročilá

ruštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Hotelový systém Fidelio V7, Hotelový systém Fidelio V8, Money S3, Better Hotel, Podvojné účetnictví

Zájmy

Lyžování, kolo, gastronomie, cestování, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45