Není foto: O. J.
ID 540853

O. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola Štětí

Technickohospodářské a správní činnosti

1997 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 5 měsíců

Mi*********.o.

Office Leader

srpen 2022 – dosud 3 roky a 5 měsíců

Poskytování podpory Site Managerovi společnosti. Organizace návštěv (zajištění ubytování, stravy/občerstvení, vstupů do areálu, rezervace zasedacích místností). Správa poštovních a balíkových služeb (Česká pošta, FedEx, DHL). Nákup kancelářských potřeb a koordinace dodavatelů (stravovací a úklidové služby). Péče o firemní vozidla (evidence, servis, pojištění apod.). Spolupráce při provádění roční inventury majetku. Organizace firemních akcí (vánoční večírky, charitativní akce pro děti z dětských domovů). Administrativní podpora v oblasti účetnictví – zadávání přijatých faktur do systému Pohoda a komunikace s účetním oddělením. Zodpovědnost za odpadové hospodářství společnosti – komunikace s environmentálními firmami a poskytovateli služeb, dohled nad tříděním odpadů a školení zaměstnanců. Další vzdělávání: Z důvodu zájmu o oblast životního prostředí jsem zahájila kombinované studium na Vysoké škole v Mostě, obor Odpadové hospodářství a úprava surovin.

SP*********ětí

CUSTOMER CARE MANAGER + Manažer logistiky

srpen 2018 – srpen 2022 4 roky a 1 měsíc

Práce s PC a kancelářskými programy – MS Word, Excel, PowerPoint, Pohoda, Cicero. Zajištění kvalitního servisu pro zákazníky a dodání objednaného zboží. Každodenní komunikace s dopravci, dodavateli a zákazníky; řešení problémů v oblasti logistiky. Organizace a koordinace přeprav – kamionová, letecká a námořní doprava. Plánování a monitorování průběhu jednotlivých zásilek. Komplexní zajištění logistického procesu: vystavování objednávek a přepravních dokumentů, příprava celních deklarací, vystavování příkazů k fakturaci, kontrola a evidence přijatých faktur. Řešení logistických neshod a reklamací. Úzká spolupráce s výrobou a expedicí. Administrativní a provozní podpora společnosti – péče o návštěvy, organizace vstupů do areálu (osobní i nákladní doprava). Výpomoc v nákupním oddělení – zajišťování drobných nákupů a materiálu. Správa poštovních a balíkových zásilek (Česká pošta, FedEx, DHL)

FI*****.o.

Administrativní pracovník

2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců

Zajištění provozu kanceláře. Zadávání dat do PC. Práce s programem Word, Power Point, Excel, SAP. Vytváření tabulek pro vedení společnosti. Zadávání technických dat do programu API-PRO. Výpomoc v archívu - zakládání a archivace dokumentů.

T-*******.s.

Obchodní reprezentant

2005 – 2016 11 let a 6 měsíců

Vyřizování stížností a komunikace se zákazníky. Péče o stávající zákazníky. Nabízení nových produktů stávajícím zákazníkům. Práce s PC, Word, Excel, Power Point. Vytváření grafů a tabulek. Administrativní činnost.

Če*******.s.

Telefonní operátorka

březen 2005 – srpen 2005 6 měsíců

Telefonické oslovování klientů, kteří projevili zájem o nabízený produkt. Péče o stávající zákazníky a oslovování nových zákazníků. Řešení problémů se zákazníky. Práce s interním systémem a základní administrativní činnost

Fr*********.s.

Office manager

2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců

Správa kanceláře ředitele společnosti a zajištění běžného provozu kanceláře. Péče o návštěvy, zajišťování ubytování, odvoz na letiště. Příprava dokumentů a smluv na jednání s obchodními partnery. Kopírování, skenování, správa veškerých dokumentů. Vytváření tabulek, prezentací a grafů v programu Microsoft Excel a Microsoft PowerPoint. Zakládání a archivace dokumentů. Pochůzky po úřadech, vyřizování pošty.

X-*********r.o

Administrativní pracovník

2002 – 2003 1 rok a 6 měsíců

Zajišťování chodu kanceláře a prodejny. Zapisování dat do PC. Kancelářské práce a komunikace s úřady a zákazníky. Drobné účetnictví v programu Pohoda. Jednání se zákazníky - prodej mobilních telefonů a výpočetní techniky.

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

SAP, API-PRO, Pohoda, Cicero

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Další dovednosti

Vzdělání (probíhající) Vysoká škola v Mostě – kombinované studium Obor: Odpadové hospodářství a úprava surovi

Kurzy

Požadavky norem

ČSN EN ISO 9001; 14001; 45001

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2024

Interní auditor

ČSN EN ISO 9001; 14001; 45001; 19011

Zobrazit certifikát o absolvování

červen 2024

Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici počítače a psacího stroje.

květen 2000

Zájmy

Aktivní studium anglického a německého jazyka formou samostudia (aplikace Duolingo) a docházkou do jazykové školy v Roudnici nad Labem. Neustálé rozšiřování jazykových a komunikačních dovedností v rámci zaměstnání. Zájmy a volnočasové aktivity Aktivní životní styl – běh, plavání, jízda na kole, horolezectví. Četba a osobní rozvoj. Práce s dětmi a smysluplné trávení volného času s rodinou. Řízení automobilu a cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45