Foto: Bc. Martina D.
ID 1277847

Bc. Martina D. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Intermezzo Praha

Škola interiérového designu

září 2017 – červen 2019Vyšší odborné

Česká škola Feng Shui Praha

Feng Shui

září 2011 – červen 2012Vyšší odborné

Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s.

Podniková ekonomika a management

září 2008 – červen 2011Bakalářské

Střední zemědělská škola Šumperk

Zootechnika

září 1988 – červen 1992SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 5 měsíců

Su*******r.o

Fascility asistent

červen 2024 – dosud 5 měsíců

Evidence a analýza nákladů, správa budov a majetku, administrativní činnost, technické dokumentace, komunikace s úřady, správa autoparku, nastavování odpadových procesů, výběrová řízení v oblasti správy budov a majetku.

Be*******.o.

Manažer(jednatel) / ekonom-účetní

listopad 2011 – dosud 13 let

Zajištění provozního a ekonomického chodu společnosti, zpracování účetní evidence a výkazů, zajišťování přípravy smluvních dokumentů, aktivní spolupráce na firemních projektech, administrativní činnost, příprava podkladů a reportů pro manažerské rozhodování, telefonický a emailový kontakt, komunikace s externími partnery, zajišťování marketingové podpory.

Be*******.o.

Interiérový designer - technik

květen 2017 – červen 2024 7 let a 2 měsíce

Příprava komplexních řešení bydlení; -provádění projektové činnosti, -komunikace s klienty a zpracovávání jejich požadavků; -detailní doladění 3D modelů, vizualizací a prezentací; -příprava a prezentace návrhů klientům; -komunikace s dodavateli; -poskytování poradenství investorům a vlastníkům nemovitostí; -zabezpečení a realizace procesu zakázek a stavebních prací -dekoratér interiérů

Go*****.o.

Účetní / administrativa

říjen 2009 – listopad 2011 2 roky a 2 měsíce

Zpracování účetní evidence a výkazů, administrativní činnost, samostatná příprava podkladů a reportů, evidence, zakládání a vyhledávání.

Ra*********.o.

Manažer provozovny, účetní / administrativa

červenec 1999 – září 2009 10 let a 3 měsíce

Odpovědnost za chod celé provozovny, vedení a výběr zaměstnanců, skladové hospodářství, objednávání a přijímání zboží, vedení účetnictví a účetních výkazů pro daňové účely, zajišťování marketingové podpory, administrativní činnost

H *********tví

OSVČ

únor 1995 – červen 1999 4 roky a 5 měsíců

Vedení účetnictní a zpracování daňových výkazů pro drobné a střední podnikatele.

GH*********ize

Ekonom / účetní, administrativa

červen 1994 – leden 1995 8 měsíců

Vedení účetnictví a zpracovávání účetních výkazů pro daňové účely, administrativní činnost, samostatná příprava podkladů a reportů, telefonický a emailový kontakt.

Ok*******VZP

Nižší úředník

květen 1994 – červen 1994 2 měsíce

Evidence receptů

Ka*******iny

Zahradní technik

říjen 1992 – srpen 1993 11 měsíců

vysazování rostlin, expedice

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

T - traktory

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

- Lay Out- grafické rozložení plochy - Pinterest - vytváření tématických kolekcí - Ježek software Duel- účetní software

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Obchodní dovednosti

Kurzy

Rekvalifikační kurz - Základy obsluhy OP

Rozšíření uživatelských znalostí

květen 2008

Rekvalifikační kurz účetnictví

Účetnictví, podnikatelství, právní nauka, výpočetní technika, hospodářská korespondence 1993-1994

červen 1994

Zájmy

Muzika - tvorba aktivně - hudební festivaly, design, umění, příroda, kultura, sport, meditace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45