Bc. Romana G., DiS. 40 let , životopis 1010710
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
HR Business Partner HR generalista HR konzultant HR ředitel / manažer HR specialista Náborář Personalista Project manager organizačně-ekonomický Specialista pro rozvoj a vzdělání Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova universita
Ekonomika a management - navazující magisterský studijní program
2008 – 2010Vysokoškolské
Vysoká škola hotelová v Praze 8
Ekonomika a management
2007 – 2008Bakalářské
VOŠ Opava
Řízení hotelového provozu
2004 – 2007Vyšší odborné
Obchodní akademie Ostrava
Obchodní akademie
1999 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 4 měsíce
Promet Corporate Services a.s
HR manažer
srpen 2022 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Vedení agendy zaměstnanců firmy, spolupráce se mzdovou účetní. Nábor lidí, zpracování docházky, plánování vzdělávání zaměstnanců, personální administrativa, reporting vedení společnosti. Spolupráce na přípravě budgetu. Zodpovědnost za nastavování HR procesů, spolupráce napříč celou společností. Spolupráce na přípravě směrnic. Adaptace, hodnocení a odměňování zaměstnanců. Zařizování vzdělávacích dotačních programů EU.
Westlogic s.r.o.
HR Business Partner
duben 2022 – červen 2022 3 měsíce
Kompletní vedení agendy zaměstnanců firmy, spolupráce se mzdovou účetní. Nábor lidí, zpracování docházky, plánování vzdělávání zaměstnanců, personální administrativa, příprava personálních směrnic, spolupráce s BOZP, reporting vedení společnosti. Zodpovědnost za nastavování HR procesů, spolupráce napříč celou společností.
WALBO GROUP s.r.o.
HR ředitel / manažer
leden 2020 – duben 2022 2 roky a 4 měsíce
Kompletní vedení agendy zaměstnanců firmy, spolupráce se mzdovou účetní. Nábor lidí, zpracování docházky, plánování vzdělávání zaměstnanců, personální administrativa, příprava personálních směrnic, spolupráce s BOZP, reporting, revizní činnost – kontroly, komunikace s úřady, exekutory, zpracování cestovních příkazů. Zajišťování dotačních programů z EU. Zodpovědnost za nastavování HR procesů, spolupráce napříč celou společností
Nordmeyer SMAG Mining & Drilling Technologies GmbH, odštěpný závod
HR specialista
srpen 2015 – prosinec 2019 4 roky a 5 měsíců
Vedení personální agendy, náborová činnost, příprava HR podkladů,zpracování mzdového účetnictví, předkontace mezd, zpracování souvisejících zahraničních cestovních příkazů a servisních protokolů. (zálohy, zúčtování nákladů, atd.). Zpracování a evidence personálních dat týkajících se odštěpného závodu. (Přechod z firmy Deilmann - firma prodána i se zaměstanci). 8/2015 – 12/2017 Deilmann-Haniel Mining Systems GmbH, organizační složka Vedení personální agendy od A- Z, zpracování mzdového účetnictví, předkontace mezd, zpracování souvisejících zahraničních cestovních příkazů a servisních protokolů. (zálohy, zúčtování nákladů, atd.) Práce v systému SAP a Pohoda. Zpracování přijatých faktur, jejich kontace, vedení valutové pokladny, vystavování pokladních dokladů, archivace, obchodní korespondence, vedení odpadového hospodářství – ISPOP. Příprava podkladů a dokumentace pro externí účetní (daňové přiznání, DPH atd.), zpracování a evidence personálních dat týkajících se organizační složky, zpracování pošty (datová schránka). Podpora vedení, obstarání chodu celé kanceláře, komunikace se zřizovatelem v Dortmundu, komunikace s potřebnými úřady, organizace kontrolních lhůt, atd. Písemná i mluvená komunikace v německém jazyce.
Siemens, s.r.o.
Specialist CF R FSS
červen 2011 – červen 2015 4 roky a 1 měsíc
Práce pro německé zákazníky. Zpracování několika různých typů dokladů ve více systémech v SAP, zpracovávání jak interních dokladů, tak externích inland/ausland faktur. Zpracovávání písemných upomínek, účtování záloh, zádržného atd. Jak v rámci koncernu Siemens, tak i mimo něj. Zpracovávání a účtování faktur a podkladů náležejících k práci. Písemná i mluvená komunikace v německém jazyce.
Komerční banka, a.s.
Passive Products Specialist
únor 2010 – červen 2011 1 rok a 5 měsíců
(Specialista zpracování pasivních produktů) CPP Ostrava, práce se systémy a programy KB, správa portfólia klientů, administrace, zpracovávání dokumentace, komunikace s ostatními odděleními.
Česká pojišťovna a.s.
Obchodní zástupce -OSVČ
2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců
Obchodní zástupce -sjednávání životního a neživotního pojištění.
Rádio rock
Obchodní zástupce - Prodej reklamy v rádiu
2009 – 2009 6 měsíců
OSVČ. Komunikace s klienty, příprava reklamní kampaně, spoty.
Jazyky
polštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
němčinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
SAP, Pohoda, ABRA, Pinye, Giriton, RON, a jiné HR systémy.
Kurzy
Kurz mzdového účetnictví
Komplexní kurz mzdového účetnictví (rozsah 80 h), zakončen praktickou zkouškou a certifikací.
prosinec 2015