Valerie K. 49 let , životopis 1476673
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Malešice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistentka Auditor v ekonomice a financích Ekonom Fakturant/ka Finanční kontrolor Office manager Pokladní Pracovník back office Recepční v administrativě Směnárník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Holešovice
Ekonom obchodního provozu
září 1991 – květen 1996SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 6 měsíců
Tr*****ros
Front office manager
2024 – dosud 2 roky
Vedení recepce a zaměstnanců, check out, check in, komunikace s potenciálními klienty a cestovními kancelářemi, úzká spolupráce se sales managerem a F&B, zpracování faktur a rezervací, denní a noční audit, kontrola účtů a celkový přehled recepce
Ba*****ros
Front office manager
2011 – 2024 13 let a 6 měsíců
Vedení recepce a zaměstnanců, check out, check in, směnárenská činnost, komunikace s potenciálními klienty a cestovními kancelářemi, zpracování faktur a rezervací, denní a noční audit, podklady pro účetnictví, kontrola účtů a celkový přehled recepce
OR*******ida
Recepční
1997 – 2003 6 let a 6 měsíců
Check out, směnárenská činnost, komunikace s klienty, zpracování kongresů, faktur, denní a noční audit, celkový chod recepce
OR*******ida
rezervační oddělení
1996 – 1997 1 rok a 6 měsíců
Zpracování rezervačního systému, komunikace s klienty
Jazyky
ruštinapokročilý začátečník
němčinamírně pokročilá
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZačátečník
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
E-mail marketingZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Recepční program Hores, HotelTime, práce v extra netu cestovních kanceláří (Hotelbeds, Previo, Agoda) a portálů (Booking.com, HomePage)
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Odborný kurz o rozpoznávání bankovek a mincí podezřelých z padělání nebo pozměňování
Kurz rozpoznávání bankovek a mincí podle zákona č. 136/2011 Sb. zahrnoval teoretické i praktické školení v oblasti ochranných prvků českých i zahraničních platidel, identifikace padělků a pozměněných peněz. Účastníci se seznámili s metodami ověřování pravosti platidel pomocí různých technických pomůcek (UV lampa, lupa, detektory), s typologií padělků a s postupy při jejich zadržení. Absolvování kurzu je zákonným předpokladem pro výkon směnárenské činnosti.
2021
Verbální a neverbální komunikace
Kurz zahrnoval témata jako zásady efektivní mezilidské komunikace, techniky aktivního naslouchání, struktura a jasnost mluveného projevu, práce s hlasem a intonací, význam řeči těla, mimiky a gest. Dále se věnoval zvládání komunikačně náročných situací, asertivitě a schopnosti přizpůsobit styl komunikace různým typům posluchačů. Součástí kurzu byly i praktické nácviky a zpětná vazba.
2000