Foto: Jana K. OZP
ID 1508037

Jana K. 40 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Vlkava + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Ne

 

OZP

Osoba se zdravotním postižením

Pobírám invalidní důchod III. stupně. Hledám práci v administrativě na poloviční úvazek.

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Lysá nad Labem

ekonomické zaměření

září 2001 – červen 2005SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 11 měsíců

My*****ín)

administrativní asistentka

prosinec 2021 – červenec 2025 3 roky a 8 měsíců

Zodpovědnost za pokladnu firmy. Proplácení pokladních dokladů. Proplácení mezd v hotovosti několika zaměstnanců. Zpracování docházky zaměstnanců firmy MyMarien i ostatních firem. Zpracování evidence práce zaměstnanců. Zpracování jízd a tarifů. Zpracování obsazenosti pracoviště. Zpracování dopravy zaměstnanců.

Ba*****py)

telefonní operátorka

leden 2016 – prosinec 2020 5 let

Telefonický kontakt se zákazníky společnosti. Zpracování objednávek na zboží a služby od zákazníků společnosti v programu Colosseum.

Pe*********py)

telefonní operátorka

duben 2015 – prosinec 2015 9 měsíců

Telefonický kontakt se zákazníky společnosti. Zpracování objednávek na zboží a služby od zákazníků společnosti v programu Colosseum.

As*****to)

vedoucí sekretariátu

prosinec 2014 – únor 2015 3 měsíce

Sekretářská činnost pěti členů představenstva společnosti vč. předsedy představenstva společnosti. Organizace seminářů, odborných dnů. Fakturace v Premier systém. Správa pokladny - příjem a výdej peněz z pokladny, hospodaření s finančními prostředky dle potřeb společnosti. Zajištění občerstvení na schůze členů představenstva, nákup kancelářských potřeb. Péče o kancelářské prostory a kuchyňku. Organizace jednání členů představenstva, příprava občerstvení v zasedací místnosti. Příprava a účast na jednání členů představenstva, vyhotovování zápisů z nich. Obsluha emailu a telefonu společnosti.

CF*********to)

administrativní pracovnice

květen 2014 – červenec 2014 3 měsíce

Drobné administrativní práce, kopírování dokumentů, ohlašování návštěv.

Cz*******to)

koordinátor hodnotitelských komisí

prosinec 2009 – květen 2013 3 roky a 6 měsíců

Zodpovědnost za průběh hodnotitelských komisí. Zajištění funkce sekretariátu. Funkce tajemníka. Organizace, výběr vhodného termínu a příprava podkladů k jednání hodnotitelských komisí. Zajištění členů hodnotitelských komisí, rezervace zasedací místnosti, zajištění občerstvení, organizace jednání. Účast na hodnotitelských komisích, zápisy z porad v programu ISOP Centr. Vedení a správa databáze externích hodnotitelů a členů hodnotitelské komise. Zodpovědnost za smluvní zajištění práce. Tvorba objednávek v programu EIS. Pravidelný reporting pro vedoucí oddělení a ředitelku odboru.

Cz*******to)

odborná asistentka

červen 2009 – prosinec 2009 7 měsíců

Příprava podkladů pro pracovní skupiny, operačního programu Podnikání a inovace. Příprava a zpracování odborných podkladů pro koordinaci požadavků jednotlivých odborů na projekty, po stránce uznatelnosti nákladů a rozpočtových možností. Vkládání dat do informačního systému ISOP Centr. Párování objednávek s fakturami v programu LOTUS NOTES. Mimořádný zástup za asistentku ředitele finanční divize - zpracování příchozí pošty.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

PremierPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

Professional, ISOP Centrum, Colosseum

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

Harmony MB s.r.o.

jazyková škola

květen 2024

Zájmy

koně, zdravý životní styl, krása a wellness, sport, procházky, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45