Libor D. 58 let , životopis 442681
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského, Ostrava, příspěvková organizace
chemická technologie
1982 – 1986SŠ s maturitou
Praxe 36 let a 9 měsíců
Sn*****.o.
zástupce vedoucího skladu
červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců
koordinace práce skladníků a následná kontrola plnění úkolů, kontrola a řízení produktivity oddělení, zodpovědnost za oblast BOZP, PO, zajištění čistoty a hygieny ve svěřené oblasti, vedení, motivace a rozvoj týmu zaměstnanců, inventarizace, hlášení technických a bezpečnostních závad a potřebných oprav pracovních nástrojů a technických zařízení ve skladu v součinnosti s přímým nadřízeným, školení a rozvoj zaměstnanců včetně hodnotících pohovorů a zpětné vazby.
El*****.s.
Obchodní zástupce
únor 2023 – červen 2024 1 rok a 5 měsíců
aktivní vyhledávání nových klientů z oboru truhlářství, stolařství a design studií v rámci LED osvětlení kuchyňských linek, vestavných skříní a podobně, péče o stávající klienty, nabídka produktů, tvorba objednávek, pravidelné návštěvy u klientů, prezentace novinek, komunikace s klienty, cca 80% pracovní doby v terénu.
LE*****.o.
obchodní manažer
listopad 2021 – leden 2023 1 rok a 3 měsíce
péče o stávající zákazníky, vyhledávání nových v rámci modernizace osvětlení za LED technologii, oslovování a komunikace s leadery firem, nabídka inovace, zpracování cenových nabídek, kompletní servis při realizacích zakázek. Obsluha a vedení e-shopu s elektro produkty, objednávky, komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací a poradenství.
Hi*********.o.
Obchodní ředitel/manažer
červenec 2015 – říjen 2021 6 let a 4 měsíce
aktivní oslovování a vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, příprava a aktualizace obchodních nabídek nové LED technologie osvětlení, samostatná obchodní jednání, potřebná obchodní administrativa a reporting vedení společnosti, jednání s majiteli, jednateli a řediteli firem, tvorba projektů, cenotvorba, uzavírání obchodu. V letech 2019 - 2021 jsem firmu řídil sám včetně personalistiky, řízení lidí a ostatních.
AA*********uto
manažer autobazaru
duben 2015 – září 2015 6 měsíců
vedení pobočky autobazaru a 10ti podřízených, zajištění chodu pobočky, plnění hospodářských výsledků, jednání s klienty, sjednávání možností splátkových servisů, přímý prodej vozů, hodnocení zaměstnanců, denní krátké porady a další.
Ah*******.s.
Vedoucí / manažer prodejny, obor Obchod, nákup, prodej
říjen 2014 – duben 2015 7 měsíců
vedení kolektivu 80 zaměstnanců, zaškolování a hodnocení zaměstnanců, zajištění chodu hypermarketu, zodpovědnost za dodání hospodářských a finančních ukazatelů, plánování tržeb a mzdových nákladů, pravidelné vyhodnocování výsledků, monitoring cen a akcí konkurence, jednání s členy magistrátu města, inventury, absolvování firemních školení, účasti na obchodních jednáních a setkáních, dodržování business plánu, kontroly bezpečnostních a požárních ukazatelů, vedení porad, nábory nových zaměstnanců, péče o zákazníky a zaměstnance.
Te*******.s.
Provozní ředitel / manažer, obor Management
2005 – 2014 9 let a 6 měsíců
vedení kolektivu 110 zaměstnanců, zajištění chodu hypermarketu, zodpovědnost za dodání hospodářských a finančních ukazatelů, plánování tržeb a mzdových nákladů, jednání s členy magistrátu města, inventury, absolvování firemních školení, účasti na obchodních jednáních a setkáních, dodržování business plánu, kontroly bezpečnostních a požárních ukazatelů, vedení porad, nábory nových zaměstnanců, zaškolování a hodnocení zaměstnanců, jejich rozvoj, péče o zákazníky a zaměstnance. Účasti na assessment centrech jako hodnotitel, vyhodnocování nových uchazečů na pozici ředitelů HM. 01/2009 - 11/2009 - zastupování oblastního ředitele - řízení, kontroly a hodnocení 8mi hypermarketů. Od 2012 - 2014 - krizový oblastní ředitel - pomoc a aplikace řešení výkonnosti u slabých hypermarketů. Pravidelné návštěvy HM, kontroly výsledků řízení HM, hodnocení výkonnosti jednotlivých ředitelů HM, personalistika, nábory, účasti na assessment centrech jako hodnotitel.
Te*******.s.
Manažer prodejního teamu, obor Obchod, nákup, prodej
2001 – 2005 4 roky a 6 měsíců
vedení kolektivu 65 lidí, nábor nových zaměstnanců, rozvoj a hodnocení výkonnosti zamců, zodpovědnost za dodání hospodářských a finančních cílů, inventury, objednávky zboží, jednání s dodavateli, kontrolními úřady, zajištění chodu čerstvých potravin, dodržování HACCP, otevření tří nových hypermarketů.
Bi*****.o.
Vedoucí / manažer prodejny, obor Obchod, nákup, prodej
1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců
vedení kolektivu pracovníků, zodpovědnost za hospodářské a finanční výsledky, inventury, zajištění provozu marketu, jednání s dodavateli, tvorba objednávek, příjem zboží, reporting vedení společnosti.
Vi*****ice
Obchodní zástupce, obor Obchod, nákup, prodej
1996 – 1999 3 roky a 6 měsíců
objednávání zboží na markety, podpora prodeje, starostlivost o zákazníky, předváděcí akce, spolupráce s VO.
fa*******ava
Číšník/servírka, obor Gastronomie a pohostinství
1992 – 1996 4 roky a 6 měsíců
obsluha, objednávky zboží, jednání s dodavateli, zajištění provozu restaurace.
dů*********ová
Horník / těžební pracovník, obor Výroba a průmysl
1989 – 1992 3 roky a 6 měsíců
průzkumné a bezpečnostní vrty pro těžbu uhlí
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
polštinamírně pokročilá
slovenštinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop