Foto: Libor D.
ID 442681

Libor D. 58 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ostrava + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského, Ostrava, příspěvková organizace

chemická technologie

1982 – 1986SŠ s maturitou

Praxe 36 let a 9 měsíců

Sn*****.o.

zástupce vedoucího skladu

červenec 2024 – dosud 1 rok a 6 měsíců

koordinace práce skladníků a následná kontrola plnění úkolů, kontrola a řízení produktivity oddělení, zodpovědnost za oblast BOZP, PO, zajištění čistoty a hygieny ve svěřené oblasti, vedení, motivace a rozvoj týmu zaměstnanců, inventarizace, hlášení technických a bezpečnostních závad a potřebných oprav pracovních nástrojů a technických zařízení ve skladu v součinnosti s přímým nadřízeným, školení a rozvoj zaměstnanců včetně hodnotících pohovorů a zpětné vazby.

El*****.s.

Obchodní zástupce

únor 2023 – červen 2024 1 rok a 5 měsíců

aktivní vyhledávání nových klientů z oboru truhlářství, stolařství a design studií v rámci LED osvětlení kuchyňských linek, vestavných skříní a podobně, péče o stávající klienty, nabídka produktů, tvorba objednávek, pravidelné návštěvy u klientů, prezentace novinek, komunikace s klienty, cca 80% pracovní doby v terénu.

LE*****.o.

obchodní manažer

listopad 2021 – leden 2023 1 rok a 3 měsíce

péče o stávající zákazníky, vyhledávání nových v rámci modernizace osvětlení za LED technologii, oslovování a komunikace s leadery firem, nabídka inovace, zpracování cenových nabídek, kompletní servis při realizacích zakázek. Obsluha a vedení e-shopu s elektro produkty, objednávky, komunikace se zákazníky, vyřizování reklamací a poradenství.

Hi*********.o.

Obchodní ředitel/manažer

červenec 2015 – říjen 2021 6 let a 4 měsíce

aktivní oslovování a vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající zákazníky, příprava a aktualizace obchodních nabídek nové LED technologie osvětlení, samostatná obchodní jednání, potřebná obchodní administrativa a reporting vedení společnosti, jednání s majiteli, jednateli a řediteli firem, tvorba projektů, cenotvorba, uzavírání obchodu. V letech 2019 - 2021 jsem firmu řídil sám včetně personalistiky, řízení lidí a ostatních.

AA*********uto

manažer autobazaru

duben 2015 – září 2015 6 měsíců

vedení pobočky autobazaru a 10ti podřízených, zajištění chodu pobočky, plnění hospodářských výsledků, jednání s klienty, sjednávání možností splátkových servisů, přímý prodej vozů, hodnocení zaměstnanců, denní krátké porady a další.

Ah*******.s.

Vedoucí / manažer prodejny, obor Obchod, nákup, prodej

říjen 2014 – duben 2015 7 měsíců

vedení kolektivu 80 zaměstnanců, zaškolování a hodnocení zaměstnanců, zajištění chodu hypermarketu, zodpovědnost za dodání hospodářských a finančních ukazatelů, plánování tržeb a mzdových nákladů, pravidelné vyhodnocování výsledků, monitoring cen a akcí konkurence, jednání s členy magistrátu města, inventury, absolvování firemních školení, účasti na obchodních jednáních a setkáních, dodržování business plánu, kontroly bezpečnostních a požárních ukazatelů, vedení porad, nábory nových zaměstnanců, péče o zákazníky a zaměstnance.

Te*******.s.

Provozní ředitel / manažer, obor Management

2005 – 2014 9 let a 6 měsíců

vedení kolektivu 110 zaměstnanců, zajištění chodu hypermarketu, zodpovědnost za dodání hospodářských a finančních ukazatelů, plánování tržeb a mzdových nákladů, jednání s členy magistrátu města, inventury, absolvování firemních školení, účasti na obchodních jednáních a setkáních, dodržování business plánu, kontroly bezpečnostních a požárních ukazatelů, vedení porad, nábory nových zaměstnanců, zaškolování a hodnocení zaměstnanců, jejich rozvoj, péče o zákazníky a zaměstnance. Účasti na assessment centrech jako hodnotitel, vyhodnocování nových uchazečů na pozici ředitelů HM. 01/2009 - 11/2009 - zastupování oblastního ředitele - řízení, kontroly a hodnocení 8mi hypermarketů. Od 2012 - 2014 - krizový oblastní ředitel - pomoc a aplikace řešení výkonnosti u slabých hypermarketů. Pravidelné návštěvy HM, kontroly výsledků řízení HM, hodnocení výkonnosti jednotlivých ředitelů HM, personalistika, nábory, účasti na assessment centrech jako hodnotitel.

Te*******.s.

Manažer prodejního teamu, obor Obchod, nákup, prodej

2001 – 2005 4 roky a 6 měsíců

vedení kolektivu 65 lidí, nábor nových zaměstnanců, rozvoj a hodnocení výkonnosti zamců, zodpovědnost za dodání hospodářských a finančních cílů, inventury, objednávky zboží, jednání s dodavateli, kontrolními úřady, zajištění chodu čerstvých potravin, dodržování HACCP, otevření tří nových hypermarketů.

Bi*****.o.

Vedoucí / manažer prodejny, obor Obchod, nákup, prodej

1999 – 2001 2 roky a 6 měsíců

vedení kolektivu pracovníků, zodpovědnost za hospodářské a finanční výsledky, inventury, zajištění provozu marketu, jednání s dodavateli, tvorba objednávek, příjem zboží, reporting vedení společnosti.

Vi*****ice

Obchodní zástupce, obor Obchod, nákup, prodej

1996 – 1999 3 roky a 6 měsíců

objednávání zboží na markety, podpora prodeje, starostlivost o zákazníky, předváděcí akce, spolupráce s VO.

fa*******ava

Číšník/servírka, obor Gastronomie a pohostinství

1992 – 1996 4 roky a 6 měsíců

obsluha, objednávky zboží, jednání s dodavateli, zajištění provozu restaurace.

*********ová

Horník / těžební pracovník, obor Výroba a průmysl

1989 – 1992 3 roky a 6 měsíců

průzkumné a bezpečnostní vrty pro těžbu uhlí

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

polštinamírně pokročilá

slovenštinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Zájmy

lední hokej, cestování, příroda, památky, rodina .

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45