Petra P. 36 let , životopis 1500039
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Aranžér Manažer prodejního teamu Merchandiser Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí úseku prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
SOU a SOŠ obchodní
Aranžér (Aranžér a propagace)
září 2004 – červen 2007Vyučení
Praxe 8 let a 7 měsíců
Ro*****apo
zástupce vedoucí
květen 2021 – únor 2023 1 rok a 10 měsíců
zodpovědnost za chod prodejny, organizace práce na prodejně, objednání zboží, zapisování faktur do systému
Ro*****apo
prodavačka/pokladní
listopad 2020 – květen 2021 7 měsíců
obsluha zákazníka, práce na pokladně
Te*****.o.
Vedoucí / manažer prodejny
srpen 2018 – květen 2020 1 rok a 10 měsíců
plánování směn, příprava mzdových podkladů, objednávání zboží, komunikace s obchodními zástupci, vyřizování reklamací, výběr nových zaměstnanců, zodpovědnost za chod prodejny, starost o vizuílní vzhled prodejny, práce s personálem
LP*******.o.
Vedoucí / manažer prodejny
listopad 2017 – únor 2018 4 měsíce
zodpovědnost za chod prodejny, zodpovědnost za plnění plánů, práce s personálem (trénink a motivace, rozdělení práce), hodnocení zaměstnanců, příprava mzdových podkladů, plánování směn, výběr nových zaměstnanců, reporting obchodních výsledků, visual merchandising, vyřizování reklamací, obsluha zákazníka
LP*******.o.
Visual Merchndiser
květen 2014 – listopad 2017 3 roky a 7 měsíců
zodpovědnost za obchodně úspěšné aranžmá prodejny a výloh, reporting odprodeje zboží, dodržování VM instrukcí, analíza potřeb zákazníka, komunikace se zákazníky, pomoc s výběrem outfitu dle požadavku zákazníka, vystavování a příprava nového zboží na prodejnu
LP*******.o.
prodavačka / pokladní
říjen 2013 – květen 2014 8 měsíců
obsluha zákazníka, práce s pokladnou, doplnění zboží, příprava nového zboží na prodejnu
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
MS Windows XP / Vista / 7Začátečník
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookZačátečník
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel DrawNováček
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Manažerská dovednost
4 denní, jak vést tým zaměstnanců, komunikace, organizace práce
květen 2019
Postupy výběru zaměstnanců
2 denní kurz; jak komunikovat s ůčastníky pohovoru, jaké pokládat otázky, řeč těla
únor 2018
Školení, vedení a koučink zaměstnanců
2 denní; kurz učí jak správně komunikovat a motivovat zaměstnance k lepším výsledkům
listopad 2017