Není foto: Pavla S.
ID 1505841

Pavla S. 52 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Kladno + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

 Práce na směny

Běžná pracovní doba

 Práce z domova

Vyžaduji: částečně

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.

Ekonomika a management - Řízení podniku a podnikové finance

září 2006 – srpen 2008Vysokoškolské

Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.

Ekonomika a management - Řízení podniku a podnikové finance

říjen 2003 – srpen 2006Bakalářské

SPŠ Kladno-Sítná

Technická zařízení budov

září 1988 – červen 1991SŠ s maturitou

Praxe 22 let a 3 měsíce

M*****V

Finanční manažerka

červen 2025 – září 2025 4 měsíce

koordinace realizace víceletých celostátních projektů - sledování a hlídání rozpočtů pro projekt, zajištění vystavení a odbavení objednávek, následné odbavení fakturace za služby v SAP ERP, zajištění rezervací peněžních prostředků, kontrola Výkaznictví realizačního týmu - HPP, DPP, DPČ, částečná spolupráce na zajištění v ISKP21+ žádostí o platbu či žádostí o změnu (podstatnou či nepodstatnou).

So*********.o.

Koordinátor stavebních řízení

leden 2025 – leden 2025 1 měsíc

Zajišťování žádostí pro stavební řízení. Podklady pro Dotčené orgány.

*****.s.

Zástup projekt. manažera - investičních projektů a zástup vedoucího oddělení ekonomika a administrativa

červenec 2014 – prosinec 2024 10 let a 6 měsíců

1. Zástupce projektového manažera - technický rozvoj - investiční projekty – zkušenosti s projektovým řízením a cykly projektové přípravy. Velké investiční projekty ve výrobním závodě - Rekonstrukce, modernizace staveních objektů, výrobních/strojních zařízení (stavba, elektro, MaR, strojní zařízení - robotizace). Sledování a hlídání financí projektu a plánů investic na závodě, jejich fakturace vs. smlouvy, termíny. Menší investiční projekty na provozech - celkové zajišťování / organizace na provoze, tvorba přípravných investičních objednávek. Zakládání informačních investičních karet do systému pro výběrová řízení, tvorba objednávacích návrhů dle konkrétní cenové nabídky. Spolupráce s obchodním a finančním oddělením. Kontrola podkladů pro zajištění zúčtovaní dokladů interních a externích, přeúčtování. Tvorba aktivačních protokolů s rozčleněním na jednotlivé celky do majetku firmy dle smluv o dílo, kupních smluv pro zařazení do majetku s používáním také projektové dokumentace. 2. Zástupce vedoucího pro ekonomiku a administrativu - v oblasti správy, servisu, údržby, oprav, administrace majetku ve výrobním závodě Sochorová válcovna TŽ, a.s. v Kladně - Dříň ( po fúzi). Správa majetku - zařízení. Dohled na instalaci nového kancelářského nábytku a dalšího vybavení, jakož i jeho úprav a oprav stávajícího nábytku a vybavení včetně přehledů v OE a DHM, přehled osob v kancelářích. Podílení se na vypracování a řízení rozpočtu a jeho provozu. Spolupráce s údržbou závodu na zajištění servisu, revizí a koordinace s externími dodavateli na zajištění servisu a údržby zařízení a vybavení admin. budovy. Spolupráce s ochrankou společnosti na zabezpečení objektu. Spolupráce s pracovníky BOZP na dodržování předpisů. DM (dlouhodobý majetek) - tvorba karet k DHM - nových i pro technická zhodnocení. OE (operativní evidence) - zajištění správnosti střediska, oddělení, přiřazení OE, vyřazení. Inventury - OE, DHM, DNM, Podrozvahová evidence - příprava, realizace, organizace jako člen OIK a DIK středisek. Vyřazení majetku - podklady pro likvidaci, prodej, škody, dary apod. Škodní případy závodu - spolupráce s makléři, likvidátory pojišťoven. Zajištění, kompletace podkladů pro uzavření pojistných událostí. Administrativa, přehledy škod, podklady k zaúčtování. Tvorba dohadných položek. Pojištění a zástavy majetku - Zajišťování, organizace a zpracování sestav podkladů DHM pro majetková pojištění a banku. Rezervy - tvorba Kmenových listů pro rezervy - např. demolice, likvidace majetku ve vazbě se sestavením poptávek dle projektové dokumentace, zajištěním cenových nabídek od potenciálních dodavatelů. Opravné položky k majetku - soupis DHM dle potřeb vedení a majetkové účtárny. Vozový park - evidence, správa, zajištění servisu, oprav a údržby vozidel. Pro nová vozidla zajištění registrace na dopravním oddělení. Zajištění technických prohlídek ve spolupráci s oddělením údržby. Zajištění pojištění. Vyplňování dotazníků pro Ministerstvo dopravy, apod. Odpady - z nepotřebného majetku, při vyřazování DHM, z nedokončených investic. Podklady pro výběrová řízení, organizace odvozů, zajištění proúčtování aktivací a následné fakturace. Tvorba dohadných položek. Prodej nemovitého a movitého majetku - příprava kupních smluv na prodej pozemků, budov, zařízení. Spolupráce s účtárnou, s hlavním oddělením majetku v Třinci, právním oddělením. Katastr nemovitostí, GIS, SAP AM. Zásoby - v některých případech získání cenových nabídek od dodavatelů, příprava předběžných objednávek do SAP. Spolupráce s oddělením controllingu pro přeskladnění, aktivace, vyskladnění materiálu. Spolupráce s techniky údržby, středisky, obchodním oddělením Moravia Steel, a.s. SAP MM.

So*****.s.

Vedoucí všeobecné účtárny

listopad 2013 – červen 2014 8 měsíců

rozšíření o vstupní kontrolu faktur, vrácení dodavatelských faktur, jejich revize (vazba objednávky, smlouvy), zpracování ekologických daní, v současnosti daně přes EPo jak na SFÚ tak na CÚ, kontrola stavů účtů, tvorba dohadných položek, časových rozlišení, rezerv, ...

So*****.s.

Vedoucí všeobecné a materiálové účtárny

srpen 2010 – říjen 2013 3 roky a 3 měsíce

add. vedoucí majetkové a výrobní účtárny + rozšířeno o účtování služeb na vstupu a prodejů hotových výrobků a služeb (nájmů, oprac. materiálů, reklamací, aj.), dále další zpracování daňového přiznán DPH, Souhrnného hlášení, podkladů k INTRASTATU, člen Personálně-rozvojového týmu

So*****.s.

Vedoucí majetkové a výrobní účtárny

červen 2005 – červenec 2010 5 let a 2 měsíce

Koordinace kanceláře majetkové a výrobní účtárny fakturace na vstupu a výstup - účtování o DPH (nákup-pořízení investic/prodej; nákup výrobních zásob/prodej nepotřebných zásob) zpracování podkladů pro Silniční daň vč. daňového přiznání zpracování podkladů pro Daň z převodu nemovitosti vč. daňového přiznání zpracování podkladů pro Daň z nemovitost vč. daňového přiznání účetní závěrky - náplň v rámci kanceláře ve vazbě na daňová přiznání rozbory - tabulky - podklady pro controlligového oddělení účtování o investičním majetku v SAP R/3 AM účtování o zásobách v SAP R/3 MM vedení pojištění společnosti, spolupráce s makléři- příprava pojistných smluv, účtování o pojistném vedení, účtování a vyřizování škodních případů inventarizace dlouhodobého majetku, operativní evidence, náhradních dílů, výrobních zásob statistiky podklady pro Výroční zprávy

So*****.s.

Zástupce vedoucí finanční účtárny

březen 2003 – květen 2005 2 roky a 3 měsíce

Zpracování došlých plateb (bankovních výpisů), platební karty, elektronické stravenky komunikace s bankami plánování likvidity, zajištění úhrad dodavatel a odběratel - bankovní převody, zápočty apod. pokladna - příjem, výdez peněz z pokladny (např. na služební cesty, drobný prodej apod.) spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách spolupráce s ostatními odděleními účtáren

Jazyky

ruštinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

SAP R/3, ERP ( CO, MM, FI, AM, Workflow) Lotus Notes

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Staňte se projektovým manažerem

Seduo.cz - On-line kurz na klíčové fáze projektu. Nástroje, které fungují v praxi. Ve více jak 80 lekcích: Jak projekt správně zahájit, plánování rozsahu s pomocí WBS, plánování času, jak pracovat s riziky, jak pracovat se zainteresovanými stranami, jak motivovat členy týmu, jak sledovat a hodnotit stav projektu.

2025

Projektové řízení krok za krokem

Seduo.cz - On-line kurz pro systematické řízení projektů. Životní cykly, jak projekt efektivně zahájit, naplánovat, odřídit i ukončit. Krok za krokem jak postupovat od úvodního nápadu až po závěrečné ukončení projektu.

2025

Různá školení o účetnictví, daních, majetku a investicích. excel, word

2003 - 2023 Studio W, Praha aj. - průběžně, např. Investiční rozhodování - návratnost a rentabilita investic, Technické zhodnocení a opravy majetku, apod.

duben 2023

Anglický jazyk

Jazyková škola LITE v Praze - 10/2016 - 4/2017 - intenzivní kurzy zakončené testy v jednotlivých kategoriích. Návštěva 3 x / týdně na 3,15 h.

duben 2017

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45