Pavla S. 52 let , životopis 1505841
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Ekonom Fakturant/ka Finanční analytik Finanční účetní Pracovník back office Project manager organizačně-ekonomický Referent Rozpočtář/kalkulant Účetní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Práce na směny
Běžná pracovní doba
Práce z domova
Vyžaduji: částečně
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Ekonomika a management - Řízení podniku a podnikové finance
září 2006 – srpen 2008Vysokoškolské
Vysoká škola finanční a správní, o.p.s.
Ekonomika a management - Řízení podniku a podnikové finance
říjen 2003 – srpen 2006Bakalářské
SPŠ Kladno-Sítná
Technická zařízení budov
září 1988 – červen 1991SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 3 měsíce
M*****V
Finanční manažerka
červen 2025 – září 2025 4 měsíce
koordinace realizace víceletých celostátních projektů - sledování a hlídání rozpočtů pro projekt, zajištění vystavení a odbavení objednávek, následné odbavení fakturace za služby v SAP ERP, zajištění rezervací peněžních prostředků, kontrola Výkaznictví realizačního týmu - HPP, DPP, DPČ, částečná spolupráce na zajištění v ISKP21+ žádostí o platbu či žádostí o změnu (podstatnou či nepodstatnou).
So*********.o.
Koordinátor stavebních řízení
leden 2025 – leden 2025 1 měsíc
Zajišťování žádostí pro stavební řízení. Podklady pro Dotčené orgány.
Tř*****.s.
Zástup projekt. manažera - investičních projektů a zástup vedoucího oddělení ekonomika a administrativa
červenec 2014 – prosinec 2024 10 let a 6 měsíců
1. Zástupce projektového manažera - technický rozvoj - investiční projekty – zkušenosti s projektovým řízením a cykly projektové přípravy. Velké investiční projekty ve výrobním závodě - Rekonstrukce, modernizace staveních objektů, výrobních/strojních zařízení (stavba, elektro, MaR, strojní zařízení - robotizace). Sledování a hlídání financí projektu a plánů investic na závodě, jejich fakturace vs. smlouvy, termíny. Menší investiční projekty na provozech - celkové zajišťování / organizace na provoze, tvorba přípravných investičních objednávek. Zakládání informačních investičních karet do systému pro výběrová řízení, tvorba objednávacích návrhů dle konkrétní cenové nabídky. Spolupráce s obchodním a finančním oddělením. Kontrola podkladů pro zajištění zúčtovaní dokladů interních a externích, přeúčtování. Tvorba aktivačních protokolů s rozčleněním na jednotlivé celky do majetku firmy dle smluv o dílo, kupních smluv pro zařazení do majetku s používáním také projektové dokumentace. 2. Zástupce vedoucího pro ekonomiku a administrativu - v oblasti správy, servisu, údržby, oprav, administrace majetku ve výrobním závodě Sochorová válcovna TŽ, a.s. v Kladně - Dříň ( po fúzi). Správa majetku - zařízení. Dohled na instalaci nového kancelářského nábytku a dalšího vybavení, jakož i jeho úprav a oprav stávajícího nábytku a vybavení včetně přehledů v OE a DHM, přehled osob v kancelářích. Podílení se na vypracování a řízení rozpočtu a jeho provozu. Spolupráce s údržbou závodu na zajištění servisu, revizí a koordinace s externími dodavateli na zajištění servisu a údržby zařízení a vybavení admin. budovy. Spolupráce s ochrankou společnosti na zabezpečení objektu. Spolupráce s pracovníky BOZP na dodržování předpisů. DM (dlouhodobý majetek) - tvorba karet k DHM - nových i pro technická zhodnocení. OE (operativní evidence) - zajištění správnosti střediska, oddělení, přiřazení OE, vyřazení. Inventury - OE, DHM, DNM, Podrozvahová evidence - příprava, realizace, organizace jako člen OIK a DIK středisek. Vyřazení majetku - podklady pro likvidaci, prodej, škody, dary apod. Škodní případy závodu - spolupráce s makléři, likvidátory pojišťoven. Zajištění, kompletace podkladů pro uzavření pojistných událostí. Administrativa, přehledy škod, podklady k zaúčtování. Tvorba dohadných položek. Pojištění a zástavy majetku - Zajišťování, organizace a zpracování sestav podkladů DHM pro majetková pojištění a banku. Rezervy - tvorba Kmenových listů pro rezervy - např. demolice, likvidace majetku ve vazbě se sestavením poptávek dle projektové dokumentace, zajištěním cenových nabídek od potenciálních dodavatelů. Opravné položky k majetku - soupis DHM dle potřeb vedení a majetkové účtárny. Vozový park - evidence, správa, zajištění servisu, oprav a údržby vozidel. Pro nová vozidla zajištění registrace na dopravním oddělení. Zajištění technických prohlídek ve spolupráci s oddělením údržby. Zajištění pojištění. Vyplňování dotazníků pro Ministerstvo dopravy, apod. Odpady - z nepotřebného majetku, při vyřazování DHM, z nedokončených investic. Podklady pro výběrová řízení, organizace odvozů, zajištění proúčtování aktivací a následné fakturace. Tvorba dohadných položek. Prodej nemovitého a movitého majetku - příprava kupních smluv na prodej pozemků, budov, zařízení. Spolupráce s účtárnou, s hlavním oddělením majetku v Třinci, právním oddělením. Katastr nemovitostí, GIS, SAP AM. Zásoby - v některých případech získání cenových nabídek od dodavatelů, příprava předběžných objednávek do SAP. Spolupráce s oddělením controllingu pro přeskladnění, aktivace, vyskladnění materiálu. Spolupráce s techniky údržby, středisky, obchodním oddělením Moravia Steel, a.s. SAP MM.
So*****.s.
Vedoucí všeobecné účtárny
listopad 2013 – červen 2014 8 měsíců
rozšíření o vstupní kontrolu faktur, vrácení dodavatelských faktur, jejich revize (vazba objednávky, smlouvy), zpracování ekologických daní, v současnosti daně přes EPo jak na SFÚ tak na CÚ, kontrola stavů účtů, tvorba dohadných položek, časových rozlišení, rezerv, ...
So*****.s.
Vedoucí všeobecné a materiálové účtárny
srpen 2010 – říjen 2013 3 roky a 3 měsíce
add. vedoucí majetkové a výrobní účtárny + rozšířeno o účtování služeb na vstupu a prodejů hotových výrobků a služeb (nájmů, oprac. materiálů, reklamací, aj.), dále další zpracování daňového přiznán DPH, Souhrnného hlášení, podkladů k INTRASTATU, člen Personálně-rozvojového týmu
So*****.s.
Vedoucí majetkové a výrobní účtárny
červen 2005 – červenec 2010 5 let a 2 měsíce
Koordinace kanceláře majetkové a výrobní účtárny fakturace na vstupu a výstup - účtování o DPH (nákup-pořízení investic/prodej; nákup výrobních zásob/prodej nepotřebných zásob) zpracování podkladů pro Silniční daň vč. daňového přiznání zpracování podkladů pro Daň z převodu nemovitosti vč. daňového přiznání zpracování podkladů pro Daň z nemovitost vč. daňového přiznání účetní závěrky - náplň v rámci kanceláře ve vazbě na daňová přiznání rozbory - tabulky - podklady pro controlligového oddělení účtování o investičním majetku v SAP R/3 AM účtování o zásobách v SAP R/3 MM vedení pojištění společnosti, spolupráce s makléři- příprava pojistných smluv, účtování o pojistném vedení, účtování a vyřizování škodních případů inventarizace dlouhodobého majetku, operativní evidence, náhradních dílů, výrobních zásob statistiky podklady pro Výroční zprávy
So*****.s.
Zástupce vedoucí finanční účtárny
březen 2003 – květen 2005 2 roky a 3 měsíce
Zpracování došlých plateb (bankovních výpisů), platební karty, elektronické stravenky komunikace s bankami plánování likvidity, zajištění úhrad dodavatel a odběratel - bankovní převody, zápočty apod. pokladna - příjem, výdez peněz z pokladny (např. na služební cesty, drobný prodej apod.) spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách spolupráce s ostatními odděleními účtáren
Jazyky
ruštinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
SAP R/3, ERP ( CO, MM, FI, AM, Workflow) Lotus Notes
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Staňte se projektovým manažerem
Seduo.cz - On-line kurz na klíčové fáze projektu. Nástroje, které fungují v praxi. Ve více jak 80 lekcích: Jak projekt správně zahájit, plánování rozsahu s pomocí WBS, plánování času, jak pracovat s riziky, jak pracovat se zainteresovanými stranami, jak motivovat členy týmu, jak sledovat a hodnotit stav projektu.
2025
Projektové řízení krok za krokem
Seduo.cz - On-line kurz pro systematické řízení projektů. Životní cykly, jak projekt efektivně zahájit, naplánovat, odřídit i ukončit. Krok za krokem jak postupovat od úvodního nápadu až po závěrečné ukončení projektu.
2025
Různá školení o účetnictví, daních, majetku a investicích. excel, word
2003 - 2023 Studio W, Praha aj. - průběžně, např. Investiční rozhodování - návratnost a rentabilita investic, Technické zhodnocení a opravy majetku, apod.
duben 2023
Anglický jazyk
Jazyková škola LITE v Praze - 10/2016 - 4/2017 - intenzivní kurzy zakončené testy v jednotlivých kategoriích. Návštěva 3 x / týdně na 3,15 h.
duben 2017